I know, ben hier elk jaar en ik zeg ook wel eens watquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:24 schreef Willewa het volgende:
[..]
Is elk jaar helaas zo. Zodra er kampen in dat huis ontstaan druipt het gif hier (en op andere social media) ook van de vingers bij best wat mensen
Ja, dat vertelde ze in begin toen zei ze dat een trui niet van haar was maar van een vriendin die daar een kast had??quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:22 schreef Schakeltopia het volgende:
blijf het een bijzonder fenomeen vinden, vriendinnen van jane hebben een eigen la met spullen bij haar thuis
ja ze vertelde het net nog is aan axelquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, dat vertelde ze in begin toen zei ze dat een trui niet van haar was maar van een vriendin die daar een kast had??
Oh, dacht ik heb het niet goed gehoord of dat ze misschien niet alleen dat huis had maar met meerdere.quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:43 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja ze vertelde het net nog is aan axel
Ben de tvuitzending aan het kijken met een half oog maar jammer had ik vaker moeten doen....vooral dat waterbalet.... en het kistjes gedoe......quote:
Ik had het vandaag ook opstaan. 2de aflevering die ik gekeken heb dit seizoen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 23:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ben de tvuitzending aan het kijken met een half oog maar jammer had ik vaker moeten doen....vooral dat waterbalet.... en het kistjes gedoe......
Ja haha weet ikquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:39 schreef Flory- het volgende:
[..]
I know, ben hier elk jaar en ik zeg ook wel eens wat![]()
Had gehoopt dat het wat bedaard was hier, what was i thinking!
Oke, je bent een bondje en dan opeens geen bondje meer.quote:Op donderdag 13 maart 2025 23:09 schreef riri het volgende:
Nou, de uitzending van vanavond betekent niet veel goeds voor Axel en Jane, wat staan die daar Pootje en ook Charise raar te behandelen alsof ze hun hondjes zijn die ze naar believen de kamer rond kunnen trappen.
Als Pootje en Charise laten blijken niet naar Jane en Axel's pijpen te dansen geeft Axel ze de wind van voren, als een dictator roept Axel Pootje in de suite: "Wat heb jij gedaan" tegen Pootje.
Die hoofden van Jane en Axel, de twee arrogantste mensen die ik ooit gezien heb in een BB, wat een op geld en macht beluste mensen zijn dat, bah
Maat je hebt nog 24 uur en dan wil ik daarna geen kwaad woord meer horen over Sharice.quote:Op donderdag 13 maart 2025 23:10 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja haha weet ikwas meer een constatering. Het was ook best wat gemoedelijk dit jaar voor m’n gevoel, tot er duidelijke kampen in het huis waren en dan stopt het nooit meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |