ik hoop dat mattie daar op tijd achter komt, dan hij niet degene is die door Jordy meegenomen wordt naar de finalequote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Omgekeerd ook , dus in die zin gaat het wel gelijk op , maar ze gaan elkaar hard nodig hebben want kartel gooit hem sowieso voor de bus.
Was me al eerder opgevallen....hij is ook met zijn armen als hij loopt of danst erg elastisch zal ik maar zeggen.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:53 schreef Koos1958 het volgende:
Valt me ineens op dat axel heel kleine smalle handjes heeft. Terwijl hij giga lang is
Nogmaals wel de laatste 3. Dat zegt hij steeds maar zaten samen jolien en hij te denken als ze samen daar door die tunnel kwamen zoals vorig jaar Alice en Glenn. Er wordt steeds gezegd zou wat zijn als kartel de laatste 3 zijn. En ze zien allebei wel jolien kans maken op de overwinningquote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:55 schreef Verida het volgende:
[..]
ik hoop dat mattie daar op tijd achter komt, dan hij niet degene is die door Jordy meegenomen wordt naar de finale
Aannamequote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:55 schreef Verida het volgende:
[..]
ik hoop dat mattie daar op tijd achter komt, dan hij niet degene is die door Jordy meegenomen wordt naar de finale
als hij een keuze moet maken tussen mattie op de bank of jolien op de bank, zal hij altijd voor jolien kiezen.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:57 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nogmaals wel de laatste 3. Dat zegt hij steeds maar zaten samen jolien en hij te denken als ze samen daar door die tunnel kwamen zoals vorig jaar Alice en Glenn. Er wordt steeds gezegd zou wat zijn als kartel de laatste 3 zijn. En ze zien allebei wel jolien kans maken op de overwinning
Kan ook bij matti zo zijn als hij die keuze moet maken. En ook jolien dat die voor matti kiest ipv jordy. Ze zijn alledrie redelijk trouw aan elkaar en weten alledrie dat ze een keer die keus zouden moet maken.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:00 schreef Verida het volgende:
[..]
als hij een keuze moet maken tussen mattie op de bank of jolien op de bank, zal hij altijd voor jolien kiezen.
en die keuze kan dichterbij zijn dan je denkt.
En dat mag natuurlijk, dat bondje hebben jordy en jolien samen gemaakt, is niets mis mee.
maar mattie hoort niet bij dat specifieke bondje.
Dus Jane en Mattie hun dieren worden weer geloosd.......en denk dat het vaker voorkomt want allebei druk bestaan en hun expartners hadden dat ook.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:01 schreef Koos1958 het volgende:
Matti heeft dus ook een hond. Ben benieuwd waar die extra van hem die hond heen brengt als ze weggaat voordat matti thuis is.
nou, dat is wel een heel snel genomen conclusiequote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dus Jane en Mattie hun dieren worden weer geloosd.......en denk dat het vaker voorkomt want allebei druk bestaan en hun expartners hadden dat ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |