Hoeveel flats zitten er in het gebouw?quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:56 schreef borisz het volgende:
Dat was de VVE.
Als we de hele flat energiezuinig willen maken zitten we op 4mln euro. Prijspeil nu. Maar eerst nog wat rapporten onderzoeken. Zal nog wel wat jaren duren voordat er een definitief besluit genomen wordt.![]()
Was verder niet zo spannend vanavond. Geen grote uitgaven. Geen verhogingen.
Schaatsen alleen de 3000 gezien en TS mannen. De rest kijk ik niet terug, maar weet de uitslagen wel.![]()
Morgen verder in het spoor van de Marskramers.
Oef, hoe oud is het gebouw? En hoe is jullie kas?quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:56 schreef borisz het volgende:
Dat was de VVE.
Als we de hele flat energiezuinig willen maken zitten we op 4mln euro. Prijspeil nu. Maar eerst nog wat rapporten onderzoeken. Zal nog wel wat jaren duren voordat er een definitief besluit genomen wordt.![]()
Was verder niet zo spannend vanavond. Geen grote uitgaven. Geen verhogingen.
Schaatsen alleen de 3000 gezien en TS mannen. De rest kijk ik niet terug, maar weet de uitslagen wel.![]()
Morgen verder in het spoor van de Marskramers.
1964.quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:23 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Oef, hoe oud is het gebouw? En hoe is jullie kas?
Nounja zeg, hoe kan dat nouquote:Op donderdag 13 maart 2025 23:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ja! En er was ook ineens een nieuwe pan
En dan moet je wel betalen, anders pakken ze je op voor diefstal en zetten ze je het land misschien wel uit 😂quote:Op donderdag 13 maart 2025 23:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ja die was zomaar ineens ook bij de kassa
Hier ook de eerste uren van de nacht. Als een led lamp zó fel.quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:45 schreef Blues het volgende:
Kijk omhoog buiten!
Ik zag dit![]()
[ link | afbeelding ]
Grappige beesten met mooie kleur, kunnen niet vliegenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 05:46 schreef sigme het volgende:
Vandaag zagen we weka’s!
https://www.nzbirdsonline.org.nz/species/weka
Brutaaltjesquote:Op vrijdag 14 maart 2025 05:46 schreef sigme het volgende:
Vandaag zagen we weka’s!
Fijne vakantie @Lonaa na al dat sjouwen en bouwvakken van afgelopen weken.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 07:50 schreef Lonaa het volgende:
Lekker slapen is gelukt hoor @:Bues![]()
Vandaag het huis "vakantieklaar" maken, laatste pakketten op de bus, koffer pakken, shampoo in mn nieuwe siliconen verpakkingen drukken, dat soort dingen.
Wel mild treurig dat het nu op Malta 26 graden is en vanaf zondag "maar" 17, maar akkoord.
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 05:46 schreef sigme het volgende:
Vandaag zagen we weka’s!
Het is een soort ma-ah. Maar Elin slaapt gewoon doorquote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:35 schreef Blues het volgende:
Welk geluid?
Ik ben gister ook nog ff doorgegaan van binnen toen glazenwasser was geweest
Nog 1 groot raam, die doe ik morgen + het gordijn weer eens een keer na 2/3 jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |