SPOILER: Transfers 2024/25Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FilmpjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:53 schreef Shreyas het volgende:
Nu volledig de focus op de competitie, plaats 2 wordt nog lastig zat.
Genieten dit, hier doe je het voor!quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:54 schreef TornadoDK het volgende:
[..]![]()
Heb je al die psv stront gehad komt de opper psver nog ff
Wat is het punt dan wel? Je zegt zelf dat het klopt.quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:55 schreef Bofjijff het volgende:
Prima dat mijn reactie weg is maar een andere tt lijkt me wel op de plaats (ondanks dat het ihoudelijk wel klopt maar dat is het punt niet)
Zo ernstig is het niet hoor.quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:55 schreef Bofjijff het volgende:
Prima dat mijn reactie weg is maar een andere tt lijkt me wel op de plaats (ondanks dat het ihoudelijk wel klopt maar dat is het punt niet)
had niet de laatste reactie in het oude topic.quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo ernstig is het niet hoor.
Je mag wel ergens tegenkunnen.
Nee niet echtquote:Op donderdag 13 maart 2025 20:57 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
had niet de laatste reactie in het oude topic.
Je snapt het vast wel denk ik
ik snap wat je wilt maar heeft niet de laatste post en zit gewoon te wachten.quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee niet echt
Tijd om het over Ajax te hebben
Afspraak maken?quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Genieten dit, hier doe je het voor!
quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:59 schreef 3rr0r het volgende:
In de OP stond hij al in positie om z'n drol te draaien op de fans
Topic is zo weer vol, dat is dan wel weer gunstig hier.quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:55 schreef Bofjijff het volgende:
Je hoeft hier niet te verwachten dat een mod ingrijpt met al die mongooltjesquote:Op donderdag 13 maart 2025 20:59 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ik snap wat je wilt maar heeft niet de laatste post en zit gewoon te wachten.
Prima als dat het (nieuwe) beleid is
Ajacieden mogen Utrecht daarentegen niet meer aankijken als ze verliezen van een Luxemburgse club in een voorronde.quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:00 schreef Black-Death het volgende:
Een PSV-josti opent het Ajax-topic. Maar verder zijn ze niet bezig met Ajax
Volgens mij heb je niet goed gelezen. Ik zeg toch niet dat Ajax geen tweede wordt? Ik zei alleen dat het lastig zat wordt. En dat denk ik echt.quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:59 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Afspraak maken?
Ajax wordt minimaal 2de met minstens 5 punten voorsprong op nummer 3.
Als dat gebeurt post jij volgend seizoen niet hier. Andersom post ik hier niet, deal?
Durf je toch niet omdat je weet dat het onzin is wat je zegt.
dat blijktquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:00 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Je hoeft hier niet te verwachten dat een mod ingrijpt met al die mongooltjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |