Bij Ajax hebben ze vaak nog een baan ernaast heb je minder tijd om je druk te maken.quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan onderschat je het gros wel een beetje, hoop ik dan.
Nu heb je het ineens over iets heel anders. Het is ook de kwaliteit van Ajax dat ze die wedstrijden hebben gewonnen, maar het is wel lastig gegaan. Dus tweede worden, zal ook nog lastig zat worden.quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:15 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
En bij psv was het altijd zogenaamd kwaliteit![]()
Je zeilt er volledig naast met je puntquote:Genoeg gelachen weer met deze act, fijne avond verder.
pleonasmequote:Op donderdag 13 maart 2025 21:15 schreef 3rr0r het volgende:
Vieze slijmbal die interview met Farioli doet
Een Italiaanse soa.quote:
Gorter.quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:32 schreef Themeparktommy het volgende:
Wat was dan het idee achter het halen van Mattheus, wedstrijdritme?
Ja zo ken ik er ook nog wel een paarquote:Ook wilde Farioli graag nog aanstippen dat ook dit sterk gewijzigde Ajax wat hem betreft best kansen had om er nog een wedstrijd van te maken, maar daar niet goed mee omsprong. 'We hebben de mogelijkheden wel gehad om er twee te maken, en gaven twee goals weg. Als je die twee goals voor ons optelt, en die twee van hen wegdenkt, dan zouden we de verlenging misschien nog hebben gehaald.'
Dit seizoen komt hij ermee weg, zolang we maar kampioen worden. Volgend seizoen is dit onacceptabel.quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:12 schreef Wotte het volgende:
Ik heb hier zelf wel een pittige mening over deze opstelling van Farioli.
Dan is je herinnering verkeerd, Feyenoord pakte de voorsprong juist in de eerste seizoenshelft.quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:59 schreef TheVulture het volgende:
Ik kan me in het seizoen van Bosz herinneren dat we uiteindelijk net tekort kwamen omdat we in de competitie uitgepierd waren toen het er echt om ging en toen wonnen we helemaal niks.
Volgens mij kwamen we toen sterk terug in de tweede seizoenshelft en verloren we uiteindelijk bij PSV de cruciale pot omdat ze vermoeid waren. Maar ik weet het niet 100% meerquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan is je herinnering verkeerd, Feyenoord pakte de voorsprong juist in de eerste seizoenshelft.
quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgens mij kwamen we toen sterk terug in de tweede seizoenshelft en verloren we uiteindelijk bij PSV de cruciale pot omdat ze vermoeid waren. Maar ik weet het niet 100% meer
Oh, maar liefst voor 60% uitgeschakeld. Dat is inderdaad een goede reden.quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:59 schreef TheVulture het volgende:
Al die azijnzeikerds met simpele zielen als Sneijder voorop.Je bent na die eerste pot al voor 60% uitgeschakeld, hebt wat lichte blessures en pijntjes en je speelt zondag een cruciale pot om het kampioenschap.
Dat blijkt.quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgens mij kwamen we toen sterk terug in de tweede seizoenshelft en verloren we uiteindelijk bij PSV de cruciale pot omdat ze vermoeid waren. Maar ik weet het niet 100% meer
PSV verliezen we in elk geval niet op kwaliteit.quote:
de laatste 10 onderlinge resultaten maar 1 keer weten te winnen van PSVquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:10 schreef Black-Death het volgende:
[..]
PSV verliezen we in elk geval niet op kwaliteit.
Dus?quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:11 schreef PSVCL het volgende:
[..]
de laatste 10 onderlinge resultaten maar 1 keer weten te winnen van PSV
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |