abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217033617
Even in de categorie grappig nieuws:

https://www.nu.nl/binnenl(...)ens-me-training.html

quote:
Een training van de mobiele eenheid in het Brabantse Ossendrecht is eerder deze week uit de hand gelopen. Een groep die zich had aangemeld als vrijwilligers voor een oefengevecht, stopte niet met vechten toen hun dit gevraagd werd.
Dat bevestigt een woordvoerder van de Politieacademie aan NU.nl na berichtgeving door Rijnmond.

Bij het opleidingscomplex in Ossendrecht zijn vaker trainingen voor de mobiele eenheid (ME), waarbij vrijwilligers de rol van relschopper spelen. De groep vrijwilligers werd gevonden via een openbare oproep van de academie. "De mensen moeten vervolgens bekendmaken wie ze zijn en krijgen instructies", zegt een woordvoerder.

Een van die instructies is dat de vrijwilligers moeten stoppen met "relschoppen" als daarom wordt gevraagd. "Als we roepen dat het klaar is, is het klaar. En dat gebeurde niet. Mensen gingen door."
quote:
Volgens verschillende media gaat het om hooligans van voetbalclub Feyenoord. De Politieacademie wil dat niet bevestigen. "Het is niet aan ons om daar wat over te zeggen."
_O-
Ja, wat verwacht je dan? Vrijwilligers gezocht om de ME te trainen. Wie zullen daar op reageren? Tante Sjaan van om de hoek of een stel doorgewinterde hooligans die al een hekel aan de ME hebben en hun kans schoon zien om ongestraft te gaan beuken?

Beter kan je niet krijgen.

quote:
Na het incident heeft de academie wel besloten om in de toekomst niet meer met een openbare oproep vrijwilligers te zoeken. De academie gaat vanaf nu met inhuurkrachten werken.
Verwacht niet dat het stormloop wordt, maar wil het wel delen met jullie hier. Ter lering en vermaeck
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  donderdag 13 maart 2025 @ 16:51:37 #2
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_217033789
Tuurlijk joh, geld zat.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
  Trouwste user 2022 donderdag 13 maart 2025 @ 16:53:49 #3
7889 tong80
Spleenheup
pi_217033831
Grappig. :)

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_217033977
In het echte leven stoppen relschoppers ook niet als je het lief vraagt.
pi_217034244
oh het waren weer eens feyenoord supporters
hier sta ik van te kijken
#Anoniem graag
pi_217034905
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2025 17:04 schreef Glazenmaker het volgende:
In het echte leven stoppen relschoppers ook niet als je het lief vraagt.
Zo is het.
En een training moet het liefst zoveel mogelijk overeenkomen met een te verwachten praktijksituatie. Dus ze moeten blij zijn dat ze niet stopten met rellen toen dat gevraagd werd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')