SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Voordat je met FOK!kers meet moeten ze ook eerst door de keuring?quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Integendeel, ik ben gewoon dol op mooie dingen, werkt bij mij met mensen ook zo.
wij hebben sommige dingen nog dubbel nu, vooral kruidenquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik vind mijn keukenspul oprecht meevallen, zijn vooral basisdingen. Ik heb gewoon te weinig ruimte
Ja ga geen kutmensen meeten.quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Voordat je met FOK!kers meet moeten ze ook eerst door de keuring?
raar. ik vind dingen die ik mooi vind juist lelijkquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik vind de dingen die ik mooi vind mooi, maar het is wel een acquired taste. Checks out?
jammer dat je zelf zo lelijk bentquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Integendeel, ik ben gewoon dol op mooie dingen, werkt bij mij met mensen ook zo.
Dat klopt ja, en wel beter dan die apparaten die vooral mooi zijn (en heel duur) en waarbij de functie bijna primair wordtquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Deel is design, maar het zijn wel echt goede apparaten. Heb er toevallig laatst uitgebreid onderzoek naar gedaan voor de aankoop
dat je vrijspel hebt met je vaatdoekjequote:Op donderdag 13 maart 2025 16:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
nouja vooral dat spul wat je op het aanrecht gebruikt maar niet elke keer in het zicht wilt hebben staan. een kitchen aid dus bijv. maar ook een koffieapparaat kan er mooi achter. afvalbakje
Leuke spullies kopen voor de keukenquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met lelijk keukengerei koken vind ik niet zo heel erg wenselijk, krijg serieus jeuk bij deze gedachte al.
ah nouja, dat neemt niet zoveel ruimte in beslag en gaat ook niet echt over de datum dus opzich priemquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
wij hebben sommige dingen nog dubbel nu, vooral kruiden
en ik heb blijkbaar al 3x bouillonblokjes gehaald dus die zijn er ook genoeg voor het jaar
Pro Tip. lijstje op je telefoon maken welke droge kruidenpotjes je allemaal in huis hebt. (inclusief houdbaarheidsdatum)quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
en ik heb blijkbaar al 3x bouillonblokjes gehaald dus die zijn er ook genoeg voor het jaar
Ik houd van lekker eten.quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik vind de dingen die ik mooi vind mooi, maar het is wel een acquired taste. Checks out?
nouja zitten 40 stuks per pakje in dus zal wel ff mee gaanquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ah nouja, dat neemt niet zoveel ruimte in beslag en gaat ook niet echt over de datum dus opzich priem
en een jaar met 3 pakjes bouillonblokjes? Dan gaat er nog best wat doorheen, wat doe je daarmee
lol tht op kruiden tellen nietquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pro Tip. lijstje op je telefoon maken welke droge kruidenpotjes je allemaal in huis hebt. (inclusief houdbaarheidsdatum)
wat, waarvoorquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nouja zitten 40 stuks per pakje in dus zal wel ff mee gaan
we gebruiken er 2 per week ofzo?
[..]
lol tht op kruiden tellen niet
Ik heb dit met rijst. Het is dat ik me er nu hyperbewust van ben, anders zou ik nog steeds iedere keer dat ik iets met rijst maak een nieuw pak meenemen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Net zo mooi als op zout.quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gedroogde kruiden met een houdbaarheidsdatum.
soep, sommige sausenquote:
ik heb ook meerdere pakken couscous verhuisd, dudje haat het blijkbaarquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb dit met rijst. Het is dat ik me er nu hyperbewust van ben, anders zou ik nog steeds iedere keer dat ik iets met rijst maak een nieuw pak meenemen.
En kerel heeft het met couscous. Zo. Veel. Couscous.
Tsk.quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
soep, sommige sausen
als je hello fresh recepten hebt gehad dan gebruik je er zo 4 per week
[..]
ik heb ook meerdere pakken couscous verhuisd, dudje haat het blijkbaar
ik vraag me nu af of gezellig niet ook altijd leuk is?quote:
hmm, en nee heb ik nietquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
soep, sommige sausen
[..]
hij vindt het te droogquote:
whutquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hij vindt het te droog
zal een keer receptje maken voor m
ja ik dacht ook van jij hebt nooit goede couscous op dan maar heeeeejquote:
Mona Lisa is zo'n saai dingquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:42 schreef UitStraling het volgende:
Er is een reden waarom de Mona Lisa aangelicht op zijn plekje hangt in het Louvre en niet Henkies tekening met harkhanden voor zijn moeder niet.
Zo werkt het nu eenmaal met mooie dingen, alsmede met relaties.
Je kan een rotklus doen met een gezellige groep mensen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik vraag me nu af of gezellig niet ook altijd leuk is?
[..]
Oh, iets minder gezelligquote:Het ongemak dat het dragen van kleding of sieraden opleverde, werkte eveneens statusverhogend.
daarom droegen sommige mensen 40 van die ringen om de nekquote:
Klopt, echt idioot die hoeveelheid bouillonquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
soep, sommige sausen
[..]
iemand heeft daar gezegd van zout is slecht, wat kunnen we daaraan doen?quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:50 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Klopt, echt idioot die hoeveelheid bouillon
Staat nu wel bij alle recepten (zoutarme) bouillonquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
iemand heeft daar gezegd van zout is slecht, wat kunnen we daaraan doen?
ieder vloeibaar gerecht daarna "1 bouillon blokje"
hmm, opzich prima en makkelijke smaakmakerquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:53 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Staat nu wel bij alle recepten (zoutarme) bouillon
Dus je gaat er niet aan beginnen?quote:Op donderdag 13 maart 2025 17:01 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb me net ingelezen in de zeeuwse klederdacht, wat een regels
Jeugdherinneringen aan dat spulquote:Op donderdag 13 maart 2025 17:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hmm, opzich prima en makkelijke smaakmaker
Heb volgens mij ook nog ergens (natriumarme) aromat staan, gebruik het nooit
Ik denk dat ik ook weer een rokje aan ga trekken voortaan.quote:Op donderdag 13 maart 2025 17:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dus je gaat er niet aan beginnen?
Mensen die niet weten:quote:Op donderdag 13 maart 2025 17:05 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Pilletjes weer vergeten? @:ggz
Aromat.. dat heeft elke zwitser op zak volgens mij. "Das gelbe Gold der Schweiz"quote:Op donderdag 13 maart 2025 17:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hmm, opzich prima en makkelijke smaakmaker
Heb volgens mij ook nog ergens (natriumarme) aromat staan, gebruik het nooit
En ik dacht dat ik soms spontaan willekeurige interesses had.quote:Op donderdag 13 maart 2025 17:01 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb me net ingelezen in de zeeuwse klederdacht, wat een regels
Met of zonder spiegels en dan een beetje 'eeeeeeeej' roepen achter elke zinquote:Op donderdag 13 maart 2025 17:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook weer een rokje aan ga trekken voortaan.
Wee, sleekit, cow’rin, tim’rous beastiequote:Op donderdag 13 maart 2025 17:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met of zonder spiegels en dan een beetje 'eeeeeeeej' roepen achter elke zin
Vind dat serieus net voeteneelt.quote:Op donderdag 13 maart 2025 17:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Aromat.. dat heeft elke zwitser op zak volgens mij. "Das gelbe Gold der Schweiz"
in die categoriequote:Op donderdag 13 maart 2025 17:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En ik dacht dat ik soms spontaan willekeurige interesses had.
Nou eet smakelijkquote:Op donderdag 13 maart 2025 17:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind dat serieus net voeteneelt.
en jij weet hoe voeteneelt smaakt omdaaaaaaat?quote:Op donderdag 13 maart 2025 17:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind dat serieus net voeteneelt.
Ik ben nieuwsgierig van aard geboren.quote:Op donderdag 13 maart 2025 17:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
en jij weet hoe voeteneelt smaakt omdaaaaaaat?
Rookie mistakequote:Op donderdag 13 maart 2025 17:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou eet smakelijk![]()
Ik ben aan het eten
Ja, maar goed, ik ben altijd aan het eten, dus jaquote:
Eet je oersoep nu?quote:Op donderdag 13 maart 2025 17:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar goed, ik ben altijd aan het eten, dus ja
Nee, stofquote:
van die strooikaas? Vraag me daarbij af wat we nou aan het eten warenquote:Op donderdag 13 maart 2025 17:05 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Jeugdherinneringen aan dat spul
Net als die strooidinges met Parmezaanse kaas
oh echtquote:Op donderdag 13 maart 2025 17:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Aromat.. dat heeft elke zwitser op zak volgens mij. "Das gelbe Gold der Schweiz"
quote:Op donderdag 13 maart 2025 17:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En ik dacht dat ik soms spontaan willekeurige interesses had.
Ja, met zo'n Velociraptor-handjequote:Op donderdag 13 maart 2025 17:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vult goed, daarna lekker op de bank Netflixen met een zakje paprikachips?
Moet daar ook wat van in de britneypack denk je?quote:Op donderdag 13 maart 2025 17:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een nieuw project als je het oude af hebt? Dat doe je beter dan ik. Nice.quote:Op donderdag 13 maart 2025 17:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
in die categorie
ik heb een ita bag
er is een specifiek stukje van die tas waar het de bedoeling is om een sleutelhanger aan te hangen
ik kan geen leuke sleutelhanger vinden
dussssss
ik overweeg mijn borduurspullen uit de opslag te gaan halen en er zelf eentje te maken
bedoel heb gisteren een ander projectje afgerond in photoshop dus dan kan ik een nieuw project beginnen toch?
quote:Op donderdag 13 maart 2025 17:27 schreef Dr_Flash het volgende:
IK ben eigenlijk een behoorlijk teleurstellende dag aan het hebben.
wil je er over praten?quote:Op donderdag 13 maart 2025 17:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat is alles?quote:Op donderdag 13 maart 2025 17:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, met zo'n Velociraptor-handje
SHIT KAK
Ik had BROCCOLI EN GEHAKT moeten zeggen
OMNOMNOMNOM
Wat moet er nog meer bij dan?quote:
Biljetje misgelopen of is het voetjevrijen misgegaan?quote:Op donderdag 13 maart 2025 17:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is echt een mix, omdat je natuurlijk een duits, italiaans en frans deel van het land hebt met invloeden van al die 3 landen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 17:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
van die strooikaas? Vraag me daarbij af wat we nou aan het eten waren
[..]
oh echt. Lijkt het eten daar veel op Nederlands eten, gekookte groente/aardappelen en stukje vlees of wat is daar gangbaar
Gewoon los erin strooienquote:Op donderdag 13 maart 2025 17:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet daar ook wat van in de britneypack denk je?
Pannetje aardappelpuree gemengd met roomvlaquote:Op donderdag 13 maart 2025 17:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat moet er nog meer bij dan?
quote:Op donderdag 13 maart 2025 17:32 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Pannetje aardappelpuree gemengd met roomvla
quote:Op donderdag 13 maart 2025 17:32 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Pannetje aardappelpuree gemengd met roomvla
Zal wel een Zeeuwse delicatesse zijnquote:
Dat klinkt lekker. Al weet ik niet of dat tegenwoordig nog veel uitmaaktquote:Op donderdag 13 maart 2025 17:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is echt een mix, omdat je natuurlijk een duits, italiaans en frans deel van het land hebt met invloeden van al die 3 landen.
sinds wanneer denk jij na over het eten?quote:Op donderdag 13 maart 2025 17:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo, ik ben verstandig en ik prop mij niet helemaal vol met voer, want anders heb ik daar zo meteen weer last van.
Dacht dat ze daar alleen mosselen, oesters (van de glijbaan des doods), zeewier, PFAS en riet aten?quote:Op donderdag 13 maart 2025 17:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zal wel een Zeeuwse delicatesse zijn
Sinds jij ons hebt geīntroduceerd hebt met met het legendarische:quote:Op donderdag 13 maart 2025 17:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
sinds wanneer denk jij na over het eten?
quote:Op donderdag 13 maart 2025 17:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dacht dat ze daar alleen mosselen, oesters (van de glijbaan des doods), zeewier, PFAS en riet aten?
Niet broccoli met gehakt?quote:Op donderdag 13 maart 2025 17:35 schreef kwiwi het volgende:
Broodje met roerei hier vanavond. En een salade.
Lekker roerei op een zacht wit broodje, af laten koelen en helemaal platstampenquote:Op donderdag 13 maart 2025 17:35 schreef kwiwi het volgende:
Broodje met roerei hier vanavond. En een salade.
Kan dat ook met mensen?quote:
Probeer het eens, misschien ben je wel aangenaam verrastquote:
Ik heb dit mi-ni-maal 250 keer moeten eten, misschien wel de hoofdreden voor mijn scheiding.quote:Op donderdag 13 maart 2025 17:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Probeer het eens, misschien ben je wel aangenaam verrast
quote:Op donderdag 13 maart 2025 17:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb dit mi-ni-maal 250 keer moeten eten, misschien wel de hoofdreden voor mijn scheiding.
Ja, ik doe wel via rooksignalenquote:
quote:Op donderdag 13 maart 2025 17:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik doe wel via rooksignalen
Brandblusser en blusdeken ernaastquote:
Ik rij wel wat sneller. 7u en 2 min. moet lukkenquote:Op donderdag 13 maart 2025 17:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aanrijtijd Zwitserse brandweer naar 's-Hertogenbosch, 7 uur, 4 min.
Blijkbaar de verkeerde plastic mapjes besteld.quote:
WO3 is nog niet uitgebroken om het in perspectief te plaatsenquote:Op donderdag 13 maart 2025 17:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Blijkbaar de verkeerde plastic mapjes besteld.
Gekut met de Domino's app (inmiddels maar weer eraf gegooid)
Biljetjes in de verkoop die niet opbrachten wat ik hoopte.
Maar ja.
Dat moest er nog maar bijkomen!quote:Op donderdag 13 maart 2025 17:59 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
WO3 is nog niet uitgebroken om het in perspectief te plaatsen
Nou idd.. he bah.. dat ook nogquote:Op donderdag 13 maart 2025 18:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat moest er nog maar bijkomen!
Als je niet achter een vrachtwagen blijft plakkenquote:Op donderdag 13 maart 2025 17:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik rij wel wat sneller. 7u en 2 min. moet lukken
Een Marxgenerator bouwen lijkt me wel wat. Ook zeer haalbaar. Maar niet van deze orde.quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:16 schreef Recce het volgende:
@:dezwabber, dit is misschien iets voor een zomerprojectje:
Bekijk deze YouTube-video
wromquote:
Alleen met carrotcake. Morgen met appeltaart. Zaterdag met tompouce.quote:Op donderdag 13 maart 2025 18:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vier je je verjaardag nog een beetje vandaag? Of alleen met een stukje carrot cake?
met eenquote:
Staan om 19:00 bij haar voor de deur.quote:Op donderdag 13 maart 2025 18:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vier je je verjaardag nog een beetje vandaag? Of alleen met een stukje carrot cake?
Sst dat was een verrassingquote:Op donderdag 13 maart 2025 18:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Staan om 19:00 bij haar voor de deur.
quote:Op donderdag 13 maart 2025 18:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
Misschien kunnen wij onze 40ste verjaardag wel met heel Foqueville vieren @:kwiwi
Dat is pas over 20 jaarquote:Op donderdag 13 maart 2025 18:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
Misschien kunnen wij onze 40ste verjaardag wel met heel Foqueville vieren @:kwiwi
O Jezus. In m'n friends-pyjama. Ruftend op de bank.quote:Op donderdag 13 maart 2025 18:22 schreef kwiwi het volgende:
Zou wat zijn hč @:cherrylips, als we ineens voor de deur staan terwijl je lekker in je smurfkleding op de bank ligt
Zijn jullie al bijna 40quote:Op donderdag 13 maart 2025 18:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
En wijs.quote:
quote:Op donderdag 13 maart 2025 18:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O Jezus. In m'n friends-pyjama. Ruftend op de bank.
Je hebt nog 12 minuten om wat anders aan te trekken en het huis even te luchten.quote:Op donderdag 13 maart 2025 18:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
So no one told you life was gonna be this waaaaay klapklapklapklapquote:Op donderdag 13 maart 2025 18:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik klapte altijd dwangmatig mee. Heb zo een keer een kommetje chips uit m'n handen laten vallen, want het klappen begon maar was nog onderweg naar de bank. #OCDquote:Op donderdag 13 maart 2025 18:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
So no one told you life was gonna be this waaaaay klapklapklapklap
Ja, vannacht om 2:30 de eerste vrije training.quote:
Van wat?quote:Op donderdag 13 maart 2025 18:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, vannacht om 2:30 de eerste vrije training.
Onaantrekkelijk dat gegiechel en geginnegap.quote:Op donderdag 13 maart 2025 18:50 schreef kwiwi het volgende:
Rutte verandert ook nooit hč, hij zit nu gezellie bij Trump.
[ afbeelding ]
jij gaat lekker kijken?quote:Op donderdag 13 maart 2025 18:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
aan de ketting leggenquote:
Altijd klappen als je mij zietquote:Op donderdag 13 maart 2025 18:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
So no one told you life was gonna be this waaaaay klapklapklapklap
Nee, deze sla ik over. Om 6 uur de tweede vrije training ga ik wel kijken.quote:
tsss laten ze het weer allemaal afweten?quote:
Altijd hetzelfde liedje.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
tsss laten ze het weer allemaal afweten?
Ik kinkshame niet, maar dat is wel een hele specifieke fetisj.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kom alleen als ik worteltaart krijg.
De brownies en downies is dichtquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kom alleen als ik worteltaart krijg.
Oh ja had daar gewoon ineens zin in door dat berichtje.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kinkshame niet, maar dat is wel een hele specifieke fetisj.
Tegenvaller weer zeg.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De brownies en downies is dicht
Die sla ik eventjes over.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:11 schreef Nizno het volgende:
kersenrastervlaai hier strakkies bij de T
Scheelt weer een litertje kwijl.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De brownies en downies is dicht
heb ook maar 1 stuk dus zou sowieso niet delenquote:
Wow.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb ook maar 1 stuk dus zou sowieso niet delen
Blijf je daar trouwens voor wakker of zet je een wekker?quote:Op donderdag 13 maart 2025 18:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Deze sla ik over. Dat is me te vroeg. Vt2 is om 6.uur, die zet ik wel op. Dan ben ik toch wakker. De race zondag om 5 uur daar zet ik wel de wekker voor.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Blijf je daar trouwens voor wakker of zet je een wekker?
Sneeuwquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:19 schreef Ama het volgende:
Telefoon: Winterse mix mogelijk de komende uren.
Wat.
Dat is nog steeds vroeg.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Deze sla ik over. Dat is me te vroeg. Vt2 is om 6.uur, die zet ik wel op. Dan ben ik toch wakker. De race zondag om 5 uur daar zet ik wel de wekker voor.
Klopt. Maar niet zo erg. Vroeger was deze race. Altijd om 4 uur. Daar zette ik toen ook de wekker voor.quote:
Geen medelijden mee.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:21 schreef Nattekat het volgende:
Kut... ik heb het verlengen van mijn rijbewijs dus te lang uitgesteld, maar ik dacht dat ik deze week wel door ging komen zonder waardoor ik er niet zo veel haast mee had.
Drie keer raden wie er nu een teringeind moet fietsen omdat er iemand ziek is die me een lift zou geven
Ik vind dat knap hoor dat mensen dan midden in de nacht daar wakker voor kunnen worden en ook nog een gefocust naar de tv kunnen kijken dan.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Klopt. Maar niet zo erg. Vroeger was deze race. Altijd om 4 uur. Daar zette ik toen ook de wekker voor.
sukkelquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:21 schreef Nattekat het volgende:
Kut... ik heb het verlengen van mijn rijbewijs dus te lang uitgesteld, maar ik dacht dat ik deze week wel door ging komen zonder waardoor ik er niet zo veel haast mee had.
Drie keer raden wie er nu een teringeind moet fietsen omdat er iemand ziek is die me een lift zou geven
tweequote:
Zou ie z'n eigen leugens geloven?quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:30 schreef UitStraling het volgende:
Trump to Rutte: “Nato became much stronger with my actions. Nato is stepping up and the useless murders of thousands a week is gonna stop"
Ook weer geregeld.
Ik denk het wel eigenlijk.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zou ie z'n eigen leugens geloven?
Wat klopt er niet aan denk je?quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vast wel.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gisteren was het nog een kruidenmix.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
even de @:Ama's platslaan en als zeldzame drente munt verkopen
Ik merk het.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:35 schreef Ama het volgende:
[..]
We zijn niet anders van @:ettovanbelgie gewend.
Maar als je er een glas chocomelk in giet is alles weer goed.quote:
quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar als je er een glas chocomelk in giet is alles weer goed.
Heb je serieus vroeger die met mokka wel eens gehad? Want ik mis die nog elke dag.quote:
Ik bleef vroeger de hele nacht wakker voor de Oscars.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind dat knap hoor dat mensen dan midden in de nacht daar wakker voor kunnen worden en ook nog een gefocust naar de tv kunnen kijken dan.
Ja hoor. Taartje gegeten. Ik heb stroopwafels. Misschien dat ik nog een film aanzet.quote:
Tegenwoordig klinkt een hele nacht wakker blijven meer als de hel op aardequote:Op donderdag 13 maart 2025 19:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik bleef vroeger de hele nacht wakker voor de Oscars.
Ik ben er nooit goed in geweest.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Tegenwoordig klinkt een hele nacht wakker blijven meer als de hel op aarde
Ik hou echt te veel van slaapquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben er nooit goed in geweest.
Laatste keer was trouwens 2020 want Brad Pitt moest winnen en daarna kon ik niet meer slapen.
quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben er nooit goed in geweest.
Laatste keer was trouwens 2020 want Brad Pitt moest winnen en daarna kon ik niet meer slapen.
goed zoquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja hoor. Taartje gegeten. Ik heb stroopwafels. Misschien dat ik nog een film aanzet.
De (nu inmiddels overleden) partner van een nicht van me zat in het Martinair toestel dat crashte in Faro begin jaren 90. Toen kenden ze elkaar nog niet btw...quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:47 schreef Ama het volgende:
Ik ben vet gezellig iets aan het kijken over vliegtuigrampen.
quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
De (nu inmiddels overleden) partner van een nicht van me zat in het Martinair toestel dat crashte in Faro begin jaren 90. Toen kenden ze elkaar nog niet btw...
Ben je jarig?quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja hoor. Taartje gegeten. Ik heb stroopwafels. Misschien dat ik nog een film aanzet.
dan mailen naar forum at fok. kunnen ze uitleg gevenquote:Op donderdag 13 maart 2025 20:03 schreef Ama het volgende:
Twee notes erbij maar snap er niks van want het is weg.
Nou zo belangrijk vind ik het ook niet.quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan mailen naar forum at fok. kunnen ze uitleg geven
Ik zeg het alleen?quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:05 schreef Nizno het volgende:
of niet druk om maken want t zijn maar letters
quote:
Ieder jaar in Maart, Dat rijmt dan ook op taartquote:
Klinkt logischquote:Op donderdag 13 maart 2025 20:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ieder jaar in Maart, Dat rijmt dan ook op taart
Kwam alleen even taart eten. Nu lekker in bed met kruiswoordpuzzelquote:Op donderdag 13 maart 2025 20:31 schreef essnhills het volgende:
Er is taart en er komt spontaan vanalles het topic binnen
Puzzelsequote:Op donderdag 13 maart 2025 20:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kwam alleen even taart eten. Nu lekker in bed met kruiswoordpuzzel
Trustequote:Op donderdag 13 maart 2025 20:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kwam alleen even taart eten. Nu lekker in bed met kruiswoordpuzzel
Jaquote:Op donderdag 13 maart 2025 20:40 schreef Karzai het volgende:
Lastige keuze welke zal ik nemen?
[ afbeelding ]
Waarom kiezen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:40 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
Maar wel als je de ander aan het opeten bent.quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
ze kunnen niet samen in de oven helaas
Ohquote:Op donderdag 13 maart 2025 20:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
ze kunnen niet samen in de oven helaas
Wat heb je gedaan vandaag?quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:45 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb vandaag iets tofs gedaan waar ik best al een tijdje naar uitkeek. En als ik er dan enthousiast over vertel had ik net zo goed kunnen vertellen dat ik vandaag gekeken heb hoe verf droogt. Had dezelfde hoeveelheid interesse opgelevert.
Mja. Soms ben je met de mensen om je heen eenzamer dan wanneer je in je eentje zou zijn.
hmm kost extra energiequote:Op donderdag 13 maart 2025 20:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar wel als je de ander aan het opeten bent.
Ik heb er gewoon echt nul verstand van sorry.quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:45 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb vandaag iets tofs gedaan waar ik best al een tijdje naar uitkeek. En als ik er dan enthousiast over vertel had ik net zo goed kunnen vertellen dat ik vandaag gekeken heb hoe verf droogt. Had dezelfde hoeveelheid interesse opgelevert.
Mja. Soms ben je met de mensen om je heen eenzamer dan wanneer je in je eentje zou zijn.
Tonight I won't be alonequote:Op donderdag 13 maart 2025 20:45 schreef DeZwabber het volgende:
Airfryergenotquote:Op donderdag 13 maart 2025 20:52 schreef Ama het volgende:
Steeds de oven aan voor een kroket ofzo lijkt me ook niet heel energiezuinig.
Nee, “ snacks “ uit de airfryer is niet te vreten.quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:51 schreef Ama het volgende:
Misschien moet ik ook gewoon een keer een Airfryer kopen voor de snacks.
Ja maar dan moet ik dat ding weer ergens op kunnen bergen en de ruimte voor dingen opbergen begint een beetje op te raken.quote:
Frituren is zo kut man.quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:52 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Nee, “ snacks “ uit de airfryer is niet te vreten.
quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:40 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Okquote:
ja dan kan je beter naar de snackbar gaanquote:Op donderdag 13 maart 2025 20:56 schreef Rozevla het volgende:
Plus dat schoonmaken van die tyfus pan is echt een kut werk omdat die pan helemaal onder de shit zit na 5 keer frituren.
Tot nu toe altijd de pan weg geflikkerd als het tijd was om hem schoon te maken.
Daar kan ik je geen ongelijk in geven.quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:54 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Klopt maar wel vele malen lekkerder.
Verstand uit, frituur aanquote:
Nou ja dat dus en het chillste is ook als je een schuur hebt ofzo waar je dat kan doen en dat heb ik ook niet.quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:56 schreef Rozevla het volgende:
Plus dat schoonmaken van die tyfus pan is echt een kut werk omdat die pan helemaal onder de shit zit na 5 keer frituren.
Tot nu toe altijd de pan weg geflikkerd als het tijd was om hem schoon te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |