quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:37 schreef Harrison het volgende:
Jordy en Mattie weer in querulanten-modus
quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:41 schreef marky het volgende:
Oh de facebook oma's vinden jaxel weer zielig😉
Dat is dan ook wel een prachtig antwoordquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Sharice : Er was een vraag aan Axel en Jane, hoe voelt het als iedereen zo naar doet tegen jullie.
Jordy : En wat zeiden ze?
Sharice : Dat ze hun zien als een sterke speler, en dat ze daarom naar doen.
Jordy:
Toen ze Nele was ging dat ook wel goed. Toen ze zwaan kleefaan werd met Milena ging het mis.quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:40 schreef Verity het volgende:
Sharice en Jordy hebben steeds vaker leuke, maar ook persoonlijke gesprekken met elkaar. Leuk om te zien, dat ze ondanks alles toch nog een goede klik met elkaar hebben.
Kan me voorstellen dat je dan het idee hebt dat je helemaal niet mee teltquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:42 schreef Verity het volgende:
[..]
Inderdaad en ze had al zo weinig zin erin. Benieuwd naar hoe alles is gezegd in de podcast.
Wat een mooi woord!quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:37 schreef Harrison het volgende:
Jordy en Mattie weer in querulanten-modus
Op tv heb je ook live ondertiteling die je in of uit kan schakelen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:30 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat kan niet he bij de streams..
Zelfs de 2 minuten vertraging die er is is geen genoeg tijd om te vertalen denk ik..
Ze moeten gewoon geen onverstaanbare Belgen aan BB laten mee doen.
Ik heb Jane nooit zo lelijk tegen wie dan ook over Mattheus horen praten zoals Mattheus dat wel doet over Jane.quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
En andersom?????? Hoe pratenAxel en zij over het kartel.....en het gesprek is tussen Mattie en haar toch ook heel beleefd op een afstand.
Volgens mij was dat Pootje die de slobbepap aan het afwassen was en Jane en Axel hebben daarna toch nog gegeten.quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:36 schreef mazaru het volgende:
En Jane staat weer af te wassen De zooi van die slobbepap die Jolien heeft klaargemaakt
Ik geloof Sharice niet op haar woord. Die is niet in haar eerste leugen gestikt en volop bezig om Jordy te pleasenquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:42 schreef Verity het volgende:
[..]
Inderdaad en ze had al zo weinig zin erin. Benieuwd naar hoe alles is gezegd in de podcast.
quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Sharice : Er was een vraag aan Axel en Jane, hoe voelt het als iedereen zo naar doet tegen jullie.
Jordy : En wat zeiden ze?
Sharice : Dat ze hun zien als een sterke speler, en dat ze daarom naar doen.
Jordy:
quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Niet te verwarren met X
quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy wordt blij van wat eigenpijperij in een vraag.
dom hoor, ze wordt al eerste aan de kant gegooid als het kartel de kans krijgtquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik geloof Sharice niet op haar woord. Die is niet in haar eerste leugen gestikt en volop bezig om Jordy te pleasen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |