abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217026025
Koop er zelf NOOIT wat.

Bovendien liggen die winkels (vrijwel altijd?) in de stad en aangezien ik stadcentra haat kom ik derhalve niet eens in de buurt.

Pasen kun je ook in de supermarkt of bij de paashaas kopen.
Baby kun je bij Zala-ndo en Amazon kopen.
Kinderkleding kun je ook bij Zala-ndo , Amazon of een andere kledingwinkel kopen.
Dames en herenkleding idem dito
Wonen en slapen kun je bij de iKea en Amazon kopen.
Taart eten en drinken, kun je bij de Multivlaai of supermarkt kopen. Verder kun je ook drinken uit de sloot. Of je eigen urine opdrinken.
Vrijetijd en kantoor kun je bij staples en Amazon kopen.
Koken en taferelen kun je ook bij Amazon kopen.
Huishouden kun je bij Action of Amazon kopen.
Feest en cadaeu kun je bij een kadowinkel of Amazon kopen kopen.
Speelgoed kun je in een speelgoedwinkel of Amazon kopen
fotoservice kun je bij Albeli doen.
pi_217026047
Ja maar je kunt dus ook voor alles bij de HEMA terecht in plaats van langs al die verschillende kutadressen moeten, dat is idee nou juist sherrif
pi_217026057
Vandaag nog geweest en mezelf getrakteerd op een broodje rookworst.
Mensen kunnen roepen wat ze willen maar het broodje rookworst van de Hema is altijd top.
Twiddel
pi_217026075
Maar ts, ik dacht dat je eigenlijk alleen de jumbo en Albert Heijn haatte. Ben je je woede winkels aan het verbreedden?
Twiddel
pi_217026079
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2025 22:04 schreef Raw85 het volgende:
Ja maar je kunt dus ook voor alles bij de HEMA terecht in plaats van langs al die verschillende kutadressen moeten, dat is idee nou juist sherrif
Met uitzondering van fotoservice kun je ook alles bij Amazon kopen volgens mij.
pi_217026105
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2025 22:06 schreef summer2bird het volgende:
Maar ts, ik dacht dat je eigenlijk alleen de Dombo en Adolf Hitler haatte. Ben je je woede winkels aan het verbreedden?
Hiermee kwam de HEMA voor 50% in handen van Mississippi Ventures, van de familie Van Eerd (DOMBO)
Vraag mij af het niet stiekem strak omgevormd wordt tot Dombo winkels aangezien die ook al heel veel hebben wat de hema ook heeft.

Volgens mij wel een reden om ze te haten. Maar ik bedoelde vooral dat ik het gewoon facto een overbodige winkel vind die we prima kunnen missen.
pi_217026116
Ben er vorig jaar een keer geweest omdat ik snel een nieuwe batterij van de auto afstandsbediening wou hebben.
En omdat ik niet tussen de tokkies in de rij van de Action wil staan, daarvoor heb ik simpelweg teveel klasse.
pindazakje
pi_217026129
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2025 22:09 schreef pomme5 het volgende:

[..]
Hiermee kwam de HEMA voor 50% in handen van Mississippi Ventures, van de familie Van Eerd (JUMBO WAT VIND IK DAT EEN FANTASTISCHE WINKEL)
Vraag mij af het niet stiekem strak omgevormd wordt tot Jumbo winkels aangezien die ook al heel veel hebben wat de hema ook heeft.

Volgens mij wel een reden om ze te haten. Maar ik bedoelde vooral dat ik het gewoon facto een overbodige winkel vind die we prima kunnen missen.
Waarom verhuis je niet gewoon naar Alaska ofzo? Geen supermarkten of andere winkels waar je niet mee om kan gaan.
Twiddel
pi_217026138
Een keer geweest. kun je daarvan een randable bussinnes maken?? Denk het niet, nouja tenzij je een meubelwinkel bent of een autodealer.
pi_217026148
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2025 22:14 schreef pomme5 het volgende:
Een keer geweest. kun je daarvan een randable bussinnes maken?? Denk het niet, nouja tenzij je een meubelwinkel bent of een autodealer.
Vergeet niet dat Hema ook veel beunt van hun restaurant, baby en kinderkleding, taart afdeling, foto service en zelfs verzekeringen.
Twiddel
pi_217026150
Wat betekent dat Mississippi Ventures eigenlijk?? Of is het gewoon een naam?
pi_217026269
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2025 22:13 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Waarom verhuis je niet gewoon naar Alaska ofzo? Geen supermarkten of andere winkels waar je niet mee om kan gaan.
of Mars
pi_217026299
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2025 22:13 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Nee hoor dat heb ik niet geschreven, Dombo wat vind ik dat een fantastische winkel.

Klinkt ook heel logisch vind je niet ze dan Dombo noemen?
pi_217026321
HEMA heeft opvallend mooie kinderkleding. Kopen we best veel daar.
pi_217026333
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2025 22:15 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Vergeet niet dat Hema ook veel beunt van hun restaurant, baby en kinderkleding, taart afdeling, foto service en zelfs verzekeringen.
Dombo heeft tegenwoordig ook al restaurants in de winkel, nog een markt die ze willen verwoesten, baby en kinderkleding geen idee.
pi_217026406
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2025 22:28 schreef pomme5 het volgende:

[..]
Nee hoor dat heb ik niet geschreven, Dombo wat vind ik dat een fantastische winkel.

Klinkt ook heel logisch vind je niet ze dan Dombo noemen?
Als jij andermans tekst aanpast in de quote kan je het terugverwachten he.
Twiddel
pi_217026428
Ik pas niks aan, dat doet mijn browser zelf.
pi_217026437
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2025 22:36 schreef pomme5 het volgende:
Ik pas niks aan, dat doet mijn browser zelf.
Als je dat via een browser extensie oid doet doe jij het alsnog zelf indirect he.
Twiddel
pi_217026444
pi_217026454
Je vergeet trouwens de Media/Markt ook een walgelijke winkel in mijn optiek.
pi_217026476
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2025 22:37 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Als je dat via een browser extensie oid doet doe jij het alsnog zelf indirect he.
Enige jammer vind ik wel dat als iemand echt Dombo schrijf ik dat dan niet kan zien. Moet bekennen dat ik het niet zelf bedacht heb die winkel Dombo te noemen. Maarja met de naam vraagje er ook om...
De link met Dombo de olifant van Disney is snel gelegd.

Als je een winkel Poep gaat noemen moet je ook niet raar opkijken als mensen dan Plas gaan zeggen.

[ Bericht 2% gewijzigd door pomme5 op 12-03-2025 22:49:54 ]
pi_217026498
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2025 22:38 schreef pomme5 het volgende:
[ afbeelding ]
Ook ik kan de code tijdelijk aanpassen, ik denk dat elke aap met een browser dat wel lukt.
Twiddel
pi_217026535
Je kunt online heel veel aanpassen, das dan wel weer een voordeel aan internet.

Staat de kleur in de winkel je niet aan? Winkel jammer dan.

Website, plugin en voila je site wordt een andere kleur of kleurloos. Dombo website in Picnic rood, geen probleem online. (niet dat ik daar online wil kopen uiteraard)

Moet wel zeggen dat ik eigenlijk toch nog wel verrast bent over assortiment Hema, dacht eerst dat het gewoon een kopie was van de supermarkt + de non food afdeling daar. Maar het is echt wel veel meer.

Mischien een mini versie van Target en Walmart?
pi_217026717
Anders zou er geen werk zijn voor Frans van finance ;(
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Moderator woensdag 12 maart 2025 @ 23:08:43 #25
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_217026742
Dan ga je toch naar de AH of de Plus?
Breitling - Instruments for Professionals
  woensdag 12 maart 2025 @ 23:10:45 #26
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_217026753
Behalve levensmiddelen koop ik eigenlijk alles online. Ik heb een hekel aan winkelen. Op mijn vrije dag een godsvermogen aan parkeerkosten betalen en dan door een binnenstad te lopen naar winkels die het niet hebben maar het wel voor je kunnen bestellen.
Dat kan ik thuis ook.
pi_217026778
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2025 22:07 schreef pomme5 het volgende:

[..]
Met uitzondering van fotoservice kun je ook alles bij Amazon kopen volgens mij.
Ja maar amazon is een kutbedrijf dat dood moet.
pi_217026795
Leuk zo'n user met met een psychose
  Moderator woensdag 12 maart 2025 @ 23:18:24 #29
5428 crew  miss_sly
pi_217026806
Gaat nergens over. En quotes veranderen al helemaal niet.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')