Met uitzondering van fotoservice kun je ook alles bij Amazon kopen volgens mij.quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:04 schreef Raw85 het volgende:
Ja maar je kunt dus ook voor alles bij de HEMA terecht in plaats van langs al die verschillende kutadressen moeten, dat is idee nou juist sherrif
Hiermee kwam de HEMA voor 50% in handen van Mississippi Ventures, van de familie Van Eerd (DOMBO)quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:06 schreef summer2bird het volgende:
Maar ts, ik dacht dat je eigenlijk alleen de Dombo en Adolf Hitler haatte. Ben je je woede winkels aan het verbreedden?
Waarom verhuis je niet gewoon naar Alaska ofzo? Geen supermarkten of andere winkels waar je niet mee om kan gaan.quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:09 schreef pomme5 het volgende:
[..]
Hiermee kwam de HEMA voor 50% in handen van Mississippi Ventures, van de familie Van Eerd (JUMBO WAT VIND IK DAT EEN FANTASTISCHE WINKEL)
Vraag mij af het niet stiekem strak omgevormd wordt tot Jumbo winkels aangezien die ook al heel veel hebben wat de hema ook heeft.
Volgens mij wel een reden om ze te haten. Maar ik bedoelde vooral dat ik het gewoon facto een overbodige winkel vind die we prima kunnen missen.
Vergeet niet dat Hema ook veel beunt van hun restaurant, baby en kinderkleding, taart afdeling, foto service en zelfs verzekeringen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:14 schreef pomme5 het volgende:
Een keer geweest. kun je daarvan een randable bussinnes maken?? Denk het niet, nouja tenzij je een meubelwinkel bent of een autodealer.
of Marsquote:Op woensdag 12 maart 2025 22:13 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Waarom verhuis je niet gewoon naar Alaska ofzo? Geen supermarkten of andere winkels waar je niet mee om kan gaan.
Nee hoor dat heb ik niet geschreven, Dombo wat vind ik dat een fantastische winkel.quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:13 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Waarom verhuis je niet gewoon naar Alaska ofzo? Geen supermarkten of andere winkels waar je niet mee om kan gaan.
Dombo heeft tegenwoordig ook al restaurants in de winkel, nog een markt die ze willen verwoesten, baby en kinderkleding geen idee.quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:15 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Hema ook veel beunt van hun restaurant, baby en kinderkleding, taart afdeling, foto service en zelfs verzekeringen.
Als jij andermans tekst aanpast in de quote kan je het terugverwachten he.quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:28 schreef pomme5 het volgende:
[..]
Nee hoor dat heb ik niet geschreven, Dombo wat vind ik dat een fantastische winkel.
Klinkt ook heel logisch vind je niet ze dan Dombo noemen?
Als je dat via een browser extensie oid doet doe jij het alsnog zelf indirect he.quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:36 schreef pomme5 het volgende:
Ik pas niks aan, dat doet mijn browser zelf.
Enige jammer vind ik wel dat als iemand echt Dombo schrijf ik dat dan niet kan zien. Moet bekennen dat ik het niet zelf bedacht heb die winkel Dombo te noemen. Maarja met de naam vraagje er ook om...quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:37 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Als je dat via een browser extensie oid doet doe jij het alsnog zelf indirect he.
Ook ik kan de code tijdelijk aanpassen, ik denk dat elke aap met een browser dat wel lukt.quote:
Ja maar amazon is een kutbedrijf dat dood moet.quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:07 schreef pomme5 het volgende:
[..]
Met uitzondering van fotoservice kun je ook alles bij Amazon kopen volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |