Ik dronk vroeger ook yakult, maar dat doe je voor de smaak, niet vanwege die zogenaamde bacteriën die in elke yoghurt zit.quote:Op woensdag 12 maart 2025 16:38 schreef Hyaenidae het volgende:
Haten op Yakult
Niet elke dag minimaal 3 bekertjes Yakult door je slokdarm kankeren
Yakult is echt godendrank ja, fijn dat je het toegeeftquote:Op woensdag 12 maart 2025 16:40 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik dronk vroeger ook yakult, maar dat doe je voor de smaak, niet vanwege die zogenaamde bacteriën die in elke yoghurt zit.
Die "miljarden l casei" bacteriën die ze toevoegenquote:Op woensdag 12 maart 2025 16:42 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Yakult is echt godendrank ja, fijn dat je het toegeeft
En welke bacteriën?![]()
Dat is ook niet goed. Je kan het beste elke dag 500ml zuivel consumeren, bijvoorbeeld sojayoghurt of sojamelkquote:
Weer lekker aan het trollen zie ik.quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:04 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dat is ook niet goed. Je kan het beste elke dag 500ml zuivel consumeren, bijvoorbeeld sojayoghurt of sojamelk
Sterker nog, sinds 2023 heeft de USDA sojaproducten toegevoegd in de zuivelcategoriequote:
Gadverdáaááááámequote:Op woensdag 12 maart 2025 17:03 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Die "miljarden l casei" bacteriën die ze toevoegen
Amerikaquote:Op woensdag 12 maart 2025 17:07 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Sterker nog, sinds 2023 heeft de USDA sojaproducten toegevoegd in de zuivelcategorie
Ik heb het niet zo op de melkboer.quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:04 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dat is ook niet goed. Je kan het beste elke dag 500ml zuivel consumeren, bijvoorbeeld sojayoghurt of sojamelk
Deed Vledder ookquote:Op woensdag 12 maart 2025 16:38 schreef Hyaenidae het volgende:
Haten op Yakult
Niet elke dag minimaal 3 bekertjes Yakult door je slokdarm kankeren
Soja zou verboden moeten wordenquote:Op woensdag 12 maart 2025 17:04 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |