Ik denk dat het 2 personen in de media zijnquote:Op woensdag 12 maart 2025 16:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik vind dat we Jorda maar moeten wegstemmen aanstaande vrijdag.
Nee, maar ik vind het weinig classy hoe hij dit doet.quote:Op woensdag 12 maart 2025 16:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat het 2 personen in de media zijn
En niemand behalve zij weten hoe of wat
En gaat ons ook niks aan
Misschien was dat wel niet nodig. Soms zijn dingen overduidelijk.quote:Op woensdag 12 maart 2025 16:43 schreef Flow3r het volgende:
[..]
En geeft haar niet eens de kans haar kant te vertellen
En ik weet niet wat zij heeft gedaanquote:Op woensdag 12 maart 2025 16:46 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind het weinig classy hoe hij dit doet.
Ik vind het heerlijk zoals ze alles lekker op de schop nemen en ook om zichzelf kunnen lachen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 16:45 schreef Hznootje het volgende:
Dit is dus cynische humor van Jane en Axel. You like it or You hate it.. Niks serieus aan
maar het hoort niet hier thuis, die gaat over de streams, niet over mensen buiten het huisquote:Op woensdag 12 maart 2025 16:46 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind het weinig classy hoe hij dit doet.
Ik snap cynische humor echt wel alleen de arrogante houding erbij en zichzelf als een soort god beschrijven is waar ik dan niks van begrijpquote:Op woensdag 12 maart 2025 16:45 schreef Hznootje het volgende:
Dit is dus cynische humor van Jane en Axel. You like it or You hate it.. Niks serieus aan
quote:Op woensdag 12 maart 2025 16:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]vind de timing wel erg toevallig nu met der nominatie.. ah miemiemie kom we gaan stemmen op der wat oneeeeeee ze is zo zieligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
quote:Op woensdag 12 maart 2025 16:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Wat ne lul.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ging ook wel door mijn hoofd maar daar is de beschuldiging wel heel heftig voor.quote:Op woensdag 12 maart 2025 16:47 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
vind de timing wel erg toevallig nu met der nominatie.. ah miemiemie kom we gaan stemmen op der wat oneeeeeee ze is zo zielig
Hij heeft er wat shampoo in gegoten. Werkt dus niet zo.quote:Op woensdag 12 maart 2025 16:48 schreef Kissingbird het volgende:
Pootje heeft de rechterdouche gepakt. Wat heeft Jordy daar gedaan dan? ik zie niks geks gebeuren.
Sowquote:Op woensdag 12 maart 2025 16:49 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy wil er limonadesiroop in doen.![]()
Jolien: nee dat moet je niet doen.. melk of zo.
Dat hoort er een beetje bij..Gewoon fun. Jordy doet dat ook als hij het kartel de hemel in prijst; is gewoon wat ‘humor’quote:Op woensdag 12 maart 2025 16:47 schreef Juultje1981 het volgende:
[..]
Ik snap cynische humor echt wel alleen de arrogante houding erbij en zichzelf als een soort god beschrijven is waar ik dan niks van begrijp
Okquote:Op woensdag 12 maart 2025 16:47 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
vind de timing wel erg toevallig nu met der nominatie.. ah miemiemie kom we gaan stemmen op der wat oneeeeeee ze is zo zielig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |