quote:Op woensdag 12 maart 2025 15:54 schreef marky het volgende:
[..]
Toen Jordy dat van de week deed noemde mensen hier hem een jankerd een klein kind. Jane vond daar ook van alles van. Zo intens als Jane huilde huilde Jordy niet. Had ook geen betrekking op de nominatie. Jordy wilde ook geen aandacht die bleef weg bij de andere. Die hoefde de aandacht ook niet. Dat hij die wel kreeg dat was voornamelijk Sharice. Axel en Jane deden een high five blij dat ze Jordy gebroken hadden.
Waar Jordy het nu over heeft was de nominatie van vorige week. Toen heeft Jordy niet gejankt hij was niet blij met de bank maar begreep de actie wel. Deze reactie van Jane is niet echt te plaatsen.
De essentie was dat hij graag iets van thuis wilde horen en niet goed in z’n vel zat.. Zelfde als Jane nu. Bij haar gaat het ook niet direct om de nominatiequote:Op woensdag 12 maart 2025 15:54 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
“dagen zitten janken” xD
zij hebben met ze 3e toch niet gejankt toen ze erop stonden..
hij heeft van de week gejankt omdat hij werd getarged door Axel en het te persoonlijk nam, verder niet
Hij heeft niet gehuild om de nominatie, 's avonds eventjes op bed, hooguit 2 minuutjes dat hij bericht van thuis mistte.quote:Op woensdag 12 maart 2025 15:49 schreef Kissingbird het volgende:
Geloof dat Jordy vergeten is dat hij gister stond te tetteren met een lepel slaande tegen kastjes in de keuken![]()
Jordy: en vorige week dan? wij hebben niet gejenkt.
huh?quote:Op woensdag 12 maart 2025 15:58 schreef riri het volgende:
[..]
Hij heeft niet gehuild om de nominatie, 's avonds eventjes op bed, hooguit 2 minuutjes dat hij bericht van thuis mistte.
quote:Op woensdag 12 maart 2025 15:48 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
tja hij profileert zich ook niet als de koelbloedige killer zoals Jane wel doet
deze week nog haalde ze haar schouders op “boeie” toen jordy zich had afgezonderd..
Heeft hij welquote:Op woensdag 12 maart 2025 15:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
huh?
waarom quote je mij?
Ik zeg helemaal nergens dat hij gehuild heeft?
Ik weet het.quote:
Verkeerde aangekliktquote:Op woensdag 12 maart 2025 15:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
huh?
waarom quote je mij?
Ik zeg helemaal nergens dat hij gehuild heeft?
Toch heb ik Axel weinig sensa zien maken. Wel redelijk met het spel bezig geweest.quote:Op woensdag 12 maart 2025 15:54 schreef Kissingbird het volgende:
Matthie: jij en Jordy zijn wel spraakmakend dat is een feit.
Axel: kun je wel zeggen, ben gekomen om het spel hard te spelen en sensa te maken. Ben hier om het spel te spelen.
Zat hij toen niet te huilen bij de vending omdat hij buiten de groep lag?
Ik heb vooral zijn voeten gezien.quote:Op woensdag 12 maart 2025 16:03 schreef marky het volgende:
[..]
Toch heb ik Axel weinig sensa zien maken. Wel redelijk met het spel bezig geweest.
lol dat is onzin natuurlijk , of selectief is een beter woordquote:Op woensdag 12 maart 2025 16:03 schreef Snensie het volgende:
Grappig dat je hier met Jordy geen medelijden mag hebben als hij erdoorheen zit en met Jane moet je medelijden hebben want die is zielig en wordt er ook nog eens harder nagetrapt op Jordy.
Preciesquote:Op woensdag 12 maart 2025 16:03 schreef Snensie het volgende:
Grappig dat je hier met Jordy geen medelijden mag hebben als hij erdoorheen zit en met Jane moet je medelijden hebben want die is zielig en wordt er ook nog eens harder nagetrapt op Jordy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |