Arme meid , dit is wel heel erg kut danquote:Op woensdag 12 maart 2025 16:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Jane zou graag een bericht van thuis krijgen.
ook shampoo maar niet veelquote:Op woensdag 12 maart 2025 16:48 schreef Kissingbird het volgende:
Pootje heeft de rechterdouche gepakt. Wat heeft Jordy daar gedaan dan? ik zie niks geks gebeuren.
Als je het maar lang genoeg kookt wordt het vanzelf drabquote:Op woensdag 12 maart 2025 16:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]met gewone rijst.
benieuwd wat dit gaat worden
ja dat wel maar ze wonen praktisch samen waarom nu uitmaken vind het vreemdquote:Op woensdag 12 maart 2025 16:49 schreef marky het volgende:
[..]
Dat ging ook wel door mijn hoofd maar daar is de beschuldiging wel heel heftig voor.
Ja ik snap niet dat dat via x moet.bespreek het eerst met haar maar goed volgens mij is dit ook een beetje wat bij die generatie en semi bekend zijn hoort lijkt het welquote:Op woensdag 12 maart 2025 16:58 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Wat zielig voor Jane! Haar vriend nu openlijk op X vertellen waarom hij de relatie heeft beëindigd!
blehhquote:Op woensdag 12 maart 2025 16:59 schreef marky het volgende:
[..]
Als je het maar lang genoeg kookt wordt het vanzelf drab
Jordy met zijn schreeuwbekquote:Op woensdag 12 maart 2025 17:01 schreef Kissingbird het volgende:
Pootje schreeuwt ook flink buiten![]()
Een twinchampignon
Is het niet zo dat er verschillende soorten humor bestaat......en waarom denk je dat jou humor de enige echte is???Ik hoef jouw humor niet eens snappen heb genoeg aan mijn eigen humor. Waar de tranen over mijn wangen biggelen en bijna pijn in mijn buik er van krijg.. Dat vind ik heerlijk.quote:Op woensdag 12 maart 2025 16:57 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
Blijft blijkbaar moeilijk te snappen voor velen... Humor, een serieuze kwestie!
Gewoon bouillon en witte wijn apart in een pannetje wat verwarmen en dan elke keer een juslepel toevoegen aan de rijst en laten inkoken en dat steeds blijven herhalen. Duurt half uur of langerquote:Op woensdag 12 maart 2025 17:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
blehh
Is ook nog lastig om te maken lekkere risotto.
Ze hebben een risotto pakket dus verwacht dat er dan ook risotto rijst bij zit.quote:Op woensdag 12 maart 2025 16:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]met gewone rijst.
benieuwd wat dit gaat worden
Waar gaat het hier over 'mijn' humor?quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is het niet zo dat er verschillende soorten humor bestaat......en waarom denk je dat jou humor de enige echte is???Ik hoef jouw humor niet eens snappen heb genoeg aan mijn eigen humor. Waar de tranen over mijn wangen biggelen en bijna pijn in mijn buik er van krijg.. Dat vind ik heerlijk.
Niks moeilijk aan.. het is vooral geduld hebbenquote:Op woensdag 12 maart 2025 17:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
blehh
Is ook nog lastig om te maken lekkere risotto.
ow dan zal er risotto rijst bij zittenquote:Op woensdag 12 maart 2025 17:07 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze hebben een risotto pakket dus verwacht dat er dan ook risotto rijst bij zit.
Tijd nemenquote:Op woensdag 12 maart 2025 17:08 schreef lojanda het volgende:
[..]
Niks moeilijk aan.. het is vooral geduld hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |