Topquote:
Sowieso beterquote:Op woensdag 12 maart 2025 11:47 schreef RedShoe het volgende:
Maar die heb ik niet. Dus maar een eitje koken dan..
Mag wel wat warmer wat mij betreft..quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Sowieso beter
Net als het weer dat veel fijner is hier dan gisteren
Eensquote:Op woensdag 12 maart 2025 12:03 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Mag wel wat warmer wat mij betreft..
Het mag van mijn tropisch worden in de zomer.quote:
quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:06 schreef Shii het volgende:
Goedemiddag.
Nou tropisch hoeft van mij niet, een graadje of 22. Heerlijk.
quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:08 schreef pullup het volgende:
[..]Hullo, ja iets in die buurt is het lekkerste 22-25 graden
Die tijd gaat hopelijk nog komen , het is nog maar maart en alles kan nog gebeuren qua weerquote:Op woensdag 12 maart 2025 12:03 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Mag wel wat warmer wat mij betreft..
HaShiiquote:Op woensdag 12 maart 2025 12:06 schreef Shii het volgende:
Goedemiddag.
Nou tropisch hoeft van mij niet, een graadje of 22. Heerlijk.
Ik mis ook zo de winters dat er in ieder geval een paar dagen standaard wel sneeuw lagquote:Op woensdag 12 maart 2025 12:05 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Het mag van mijn tropisch worden in de zomer.
En keihard vriezen in de winter.
Dat laatste valt elke winter weer tegen
HaShoe, ja dat is voor iedereen anders.quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:11 schreef RedShoe het volgende:
[..]
HaShii
Ik hou wel van tropische temperaturen
Elfstedentocht wordt steeds moeilijker ben ik bang...quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die tijd gaat hopelijk nog komen , het is nog maar maart en alles kan nog gebeuren qua weer![]()
Hoewel ik niet meer reken op een Elfstedentocht
Voorlopig wel jaquote:Op woensdag 12 maart 2025 12:12 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Elfstedentocht wordt steeds moeilijker ben ik bang...
Vroeger was ook niet elke winter steenkoud, maar wel veel vaker dan tegenwoordig.quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik mis ook zo de winters dat er in ieder geval een paar dagen standaard wel sneeuw lag
Oh leuk!quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:12 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb voor Maoibhin een Mystery Box samengesteld van 10 ingrediëntenDaar moet ze wat mee zien te maken
De laatste was 28 jaar terug...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |