SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Misschien zijn daar wel poepcakes mee gemaaktquote:Op woensdag 12 maart 2025 10:13 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dit is juist ben toevallig net qat keukenspulletjes een prijs aan het geven
[ afbeelding ]
* Recce kijkt op horloge.quote:Op woensdag 12 maart 2025 10:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien zijn daar wel poepcakes mee gemaakt
Even goed sopje geven en je kan hem in een airfryer gebruiken.quote:Op woensdag 12 maart 2025 10:13 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dit is juist ben toevallig net qat keukenspulletjes een prijs aan het geven
[ afbeelding ]
Of cakejes van mensenvlees.quote:Op woensdag 12 maart 2025 10:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja even een sopje geven, maar keukenspulletjes lopen over het algemeen goed bij de kringloopquote:Op woensdag 12 maart 2025 10:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
gewoon in de afwasmachine pleurenquote:Op woensdag 12 maart 2025 10:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Even goed sopje geven en je kan hem in een airfryer gebruiken.
Dit is echt een ding he?quote:Op woensdag 12 maart 2025 10:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beste aankoop naast inductiefornuisquote:
precies... september 2023 was een goede maandquote:Op woensdag 12 maart 2025 10:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Beste aankoop naast inductiefornuis
Misschien is kindervlees wel extra sappigquote:
Ik moet binnenkort 2 dagen zonder warm water en verwarming doen, omdat ze hier de warmtepomp gaan vervangen. Dan kan ik gewoon mijn vuile vaat in de vaatwasser pleuren.quote:Op woensdag 12 maart 2025 10:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
precies... september 2023 was een goede maand
quote:
Heb je wel water?quote:Op woensdag 12 maart 2025 10:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik moet binnenkort 2 dagen zonder warm water en verwarming doen, omdat ze hier de warmtepomp gaan vervangen. Dan kan ik gewoon mijn vuile vaat in de vaatwasser pleuren.
ook handig idd. en als ie vol is dan doe je de rest gewoon in een ander keukenkastjequote:Op woensdag 12 maart 2025 10:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik moet binnenkort 2 dagen zonder warm water en verwarming doen, omdat ze hier de warmtepomp gaan vervangen. Dan kan ik gewoon mijn vuile vaat in de vaatwasser pleuren.
Of vragen of de hond van de buren je borden wil schoonlikken.quote:Op woensdag 12 maart 2025 10:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
ook handig idd. en als ie vol is dan doe je de rest gewoon in een ander keukenkastje
Of vlees van een donker iemand, beetje kokos, limoen en kipkruiden erop.quote:Op woensdag 12 maart 2025 10:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien is kindervlees wel extra sappig
Volgens de brief wel.quote:
die rotbeesten blaffen alleen maar op onmogelijke momentenquote:Op woensdag 12 maart 2025 10:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of vragen of de hond van de buren je borden wil schoonlikken.
Cakejes van poep vind je wel gangbaar?quote:
quote:Op woensdag 12 maart 2025 10:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of vlees van een donker iemand, beetje kokos, limoen en kipkruiden erop.
duh dat was CL, die nemen we al een tijdje niet echt serieusquote:Op woensdag 12 maart 2025 10:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Cakejes van poep vind je wel gangbaar?
ik zou gewoon een kussen neerleggen om schoon te liggenquote:Op woensdag 12 maart 2025 10:22 schreef CherryLips het volgende:
We gaven de hond vroeger weleens een bord om schoon te liggen, met een restje van het een of ander.
En dan was dat zo schoongelikt dat we geen enkel schoon bord nog vertrouwden.
quote:Op woensdag 12 maart 2025 10:22 schreef CherryLips het volgende:
We gaven de hond vroeger weleens een bord om schoon te likken, met een restje van het een of ander.
quote:Op woensdag 12 maart 2025 10:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Cakejes van poep vind je wel gangbaar?
quote:
Mooi, dan kan ik alles zeggen wat in me opkomt.quote:Op woensdag 12 maart 2025 10:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
duh dat was CL, die nemen we al een tijdje niet echt serieus
quote:Op woensdag 12 maart 2025 10:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
duh dat was CL, die nemen we al een tijdje niet echt serieus
Mijn oom en tante hadden een hond die ze de toetjes schaaltjes lieten leeg likken en ze hadden geen vaatwasserquote:Op woensdag 12 maart 2025 10:22 schreef CherryLips het volgende:
We gaven de hond vroeger weleens een bord om schoon te likken, met een restje van het een of ander.
Dat je ineens begint te kwispelen en te kruizensniffen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 10:22 schreef CherryLips het volgende:
dat doe ik hier al ruim een jaar.quote:Op woensdag 12 maart 2025 10:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ik alles zeggen wat in me opkomt.
Je weet maar nooit wat iemands geheime hobby's zijnquote:Op woensdag 12 maart 2025 10:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je ineens begint te kwispelen en te kruizensniffen.
Dat is nog niemand opgevallen verderquote:Op woensdag 12 maart 2025 10:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat doe ik hier al ruim een jaar.
scheelt wel dat de naam Nizno natuurlijk al verklapt hoeveel onziN ik typ
Al was het wel mijn hondquote:Op woensdag 12 maart 2025 10:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn oom en tante hadden een hond die ze de toetjes schaaltjes lieten leeg likken en ze hadden geen vaatwasser
Ik vond dat wel een tikje goor, want het is mijn hond niet.
Kwispelen lijkt me wel leuk.quote:Op woensdag 12 maart 2025 10:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je ineens begint te kwispelen en te kruizensniffen.
quote:Op woensdag 12 maart 2025 10:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je weet maar nooit wat iemands geheime hobby's zijn
Als het mijn hond wel zou zijn, dan zou ik het een ander verhaal vindenquote:
quote:Op woensdag 12 maart 2025 10:29 schreef Nizno het volgende:
Okay, ik ben in de supermarkt en koop een zak hondenvoer voor mijn honden.
Ik sta in de rij voor de kassa en zo'n vrouw achter me vraagt of ik een hond heb. Waarom zou ik anders hondenvoer kopen, TOCH?
Dus ik zeg impulsief, nee, ik heb geen hond, ik begin gewoon opnieuw aan het Pedigree Dieet, ik zou er waarschijnlijk niet aan moeten beginnen want de vorige keer eindigde ik in het ziekenhuis. Maar goed, ik was 20 kilo kwijtgeraakt voordat ik op de IC wakker werd met allerlei slangetjes die uit bijna elke ingang van mijn lijf kwamen en infusen in allebei mijn armen. Ik vertelde haar dat het op zich een perfect dieet was. Alles wat je hoeft te doen, is een handvol brokken in je zakken stoppen en wanneer je trek hebt, dan neem je een brok. De voeding is qua voedingswaarde compleet, dus het werkt goed en nu ging ik het opnieuw proberen (bijna iedereen luisterde op dat moment geboeid mee).
Ze keek me aan alsof ze water zag branden en ze vroeg of ik op de IC was beland omdat ik vergiftigd was door dat hondenvoer.
Ik zei: “nee, ik stapte van de stoep af om aan een poedels kont te ruiken en toen was ik door een auto geschept.”
Ik dacht dat die knul achter haar een hartaanval zou krijgen van het lachen, hij bleef erin!
quote:
Ik sta in de rij voor de kassa en zo'n vrouw achter me vraagt of ik een hond heb. Waarom zou ik anders hondenvoer kopen, TOCH?
Dus ik zeg impulsief, nee, ik heb geen hond, ik begin gewoon opnieuw aan het Pedigree Dieet, ik zou er waarschijnlijk niet aan moeten beginnen want de vorige keer eindigde ik in het ziekenhuis. Maar goed, ik was 20 kilo kwijtgeraakt voordat ik op de IC wakker werd met allerlei slangetjes die uit bijna elke ingang van mijn lijf kwamen en infusen in allebei mijn armen. Ik vertelde haar dat het op zich een perfect dieet was. Alles wat je hoeft te doen, is een handvol brokken in je zakken stoppen en wanneer je trek hebt, dan neem je een brok. De voeding is qua voedingswaarde compleet, dus het werkt goed en nu ging ik het opnieuw proberen (bijna iedereen luisterde op dat moment geboeid mee).
Ze keek me aan alsof ze water zag branden en ze vroeg of ik op de IC was beland omdat ik vergiftigd was door dat hondenvoer.
Ik zei: “nee, ik stapte van de stoep af om aan een poedels kont te ruiken en toen was ik door een auto geschept.”
Ik dacht dat die knul achter haar een hartaanval zou krijgen van het lachen, hij bleef erin!
door een peuter in een derdewereld land in elkaar gezet zeker??quote:Op woensdag 12 maart 2025 10:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
Er zit een gat in mijn truitje.![]()
Na 2 jaar nu alweer versleten.
Die moet ook werk hebbenquote:Op woensdag 12 maart 2025 10:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
door een peuter in een derdewereld land in elkaar gezet zeker??
RIP truitjequote:Op woensdag 12 maart 2025 10:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
Er zit een gat in mijn truitje.![]()
Na 2 jaar nu alweer versleten.
Gebruik je Chrome?quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:00 schreef Grotetijd het volgende:
Heeft er iemand een fatsoenlijke Adblocker? YouTube doet opeens vet moeilijk over Ublock Origin en Adblock.
Yepquote:
Stap over naar Firefox, en dan met genoemde adblockers heb je geen problemen meer.quote:
Heb er een gevonden die het goed lijkt te doen. Adguardquote:Op woensdag 12 maart 2025 11:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Stap over naar Firefox, en dan met genoemde adblockers heb je geen problemen meer.
Google heeft eind vorig jaar zijn browserextenties platform voor Chrome aangepast. Manifest v3. Gericht op het ontmoedigen en breken van adblockers. Want Google is een bedrijf dat zijn geld verdient met advertenties.quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:06 schreef Grotetijd het volgende:
Begon vanochtend opeens moeilijk te doen dat uBlock niet meer ondersteund word.
Fuck Googlequote:Op woensdag 12 maart 2025 11:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Google heeft eind vorig jaar zijn browserextenties platform voor Chrome aangepast. Manifest v3. Gericht op het ontmoedigen en breken van adblockers. Want Google is een bedrijf dat zijn geld verdient met advertenties.
Tbh zouden mensen niet meer een browser gebaseerd op chromium moeten gebruiken. Maar dat is tegenwoordig 99% van de browsers.
Geen enkele adblocker die je nu gaat vinden zal even goed werken als wat je had. Ublock heeft ook een update gehad daarvoor, en heet nu Ublock lite.quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:10 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Heb er een gevonden die het goed lijkt te doen. Adguard
Als die nou ook problemen geeft ga ik wel naar een andere browser.
Firefox FTWquote:Op woensdag 12 maart 2025 11:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen enkele adblocker die je nu gaat vinden zal even goed werken als wat je had. Ublock heeft ook een update gehad daarvoor, en heet nu Ublock lite.
De enige oplossing is wisselen van browser.
Vrouw naar mijn hartquote:
Toch vermijd ik iPhones nog voorlopig.quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:18 schreef Nattekat het volgende:
Sowieso mensen die krampachtig vasthouden aan Google producten anno 2025 als er alternatieven zijn
Ik moet alleen nog wat spul van outlook naar proton mail transferen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wisselen was even wennen, maar browser is browser
Ik wil mijn ziel nog wel houden ja.quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Toch vermijd ik iPhones nog voorlopig.
Dat weet je tochquote:
Ik heb er 1 van werk gekregen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jaaaaaaquote:
Apple is al helemaal over mijn lijk.quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Helaas werken de meeste games het best nog onder Windows. Anders had ik het ook nog gedaan.quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:22 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben wel extra verstrekt in mijn voornemen om naar Linux over te stappen door de recente gebeurtenissen en de boycot-VS stroming
Met welke game ben je nu bezig?quote:
Ik overweeg steeds een Fairphone bij de aanschaf van een nieuwe, ik heb er nog niet een, maar iedere keer is die jeuk weer sterker.quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb er 1 van werk gekregen.
Zelf heb ik een Fairphone, dus die kan ik zelf repareren.
Heb nu Firefox. Maar nu doet FOK! weer moeilijkquote:Op woensdag 12 maart 2025 11:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen enkele adblocker die je nu gaat vinden zal even goed werken als wat je had. Ublock heeft ook een update gehad daarvoor, en heet nu Ublock lite.
De enige oplossing is wisselen van browser.
Gewoon voor een abo dokken of niet miepen over reclamequote:Op woensdag 12 maart 2025 11:25 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Heb nu Firefox. Maar nu doet FOK! weer moeilijkMoet ik m'n adblock uitschakelen anders kom ik er niet eens op
Wat heb je nu dan ?quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik overweeg steeds een Fairphone bij de aanschaf van een nieuwe, ik heb er nog niet een, maar iedere keer is die jeuk weer sterker.
Op console Like A Dragon: Ishinquote:
Het is een dure aanschaf, maar ik vind wel mooi dat ze staan voor zoveel mogelijk repareren en lange software support. Bij elke app moet je apart aangeven wat je wilt delen qua locatie, contacten, video's en foto's..quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik overweeg steeds een Fairphone bij de aanschaf van een nieuwe, ik heb er nog niet een, maar iedere keer is die jeuk weer sterker.
Een Pixel 7 pro. Voornamelijk omdat ik Samsung toen behoorlijk zat werd. Nu begint Google ook de irritatiegrens te bereiken, dus het is nog even aanzien wat de volgende wordt. Maar deze moet nog minstens een jaar mee voor ik iets nieuws ga overwegen.quote:
Ik ben qua laptop wel al over naar een framework. Het is iets. 🌈quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het is een dure aanschaf, maar ik vind wel mooi dat ze staan voor zoveel mogelijk repareren en lange software support. Bij elke app moet je apart aangeven wat je wilt delen qua locatie, contacten, video's en foto's..
Ik ging googlen:quote:
Waar het hart van vol is...quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ging googlen:
"Waarom gebruiken criminelen een Google Pixel telefoon?"
Ok.
Welk OS draai je?quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben qua laptop wel al over naar een framework. Het is iets. 🌈
Lekkerrrrrrrquote:Op woensdag 12 maart 2025 11:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Glaasje Kefir naar binnen gekiept
Tezamen met 3 broodjes met gebakken eieren en SPEK
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |