Ik voel je pijn Alpha, helpt dat?quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:04 schreef Alpha0 het volgende:
Bah, ik heb voor mijn werk voor de kascommissie geen gegroepeerd overzicht van de geldstromen via de bank. Wat belemmert dat toch het werk voor mij. Dus alle uitgaven aan de schoonmaker onder elkaar bijvoorbeeld. Of alle VvE bijdragen van Piet.
Ik heb wel een overzicht van alle banktransacties maar dat zijn er eigenlijk te veel om goed allemaal na te lopen.
Ik heb ook een pdf van de bank met alle transacties maar daar kan ik met Excel weinig mee, opmaak is te rommelig.
Ik kan ook geen .csv of zo downloaden met alle transacties, dan had ik het zelf wel gedaan in Excel.
De resultatenrekening is hier ook niet van hulp. Een resultatenrekening is namelijk geen overzicht van geldstromen via de bank heb ik ontdekt. Daar staan bijvoorbeeld ook afschrijvingen op en een afschrijving hoeft niet tot een geldstroom te leiden. Sowieso weet ik niet of de resultatenrekening bij de grootboekrekening alles laat zien van de bank, die zekerheid heb ik niet natuurlijk.
Dus wat nu . ? . ? . ? . ?
Trek het door ChatGPT heen en vraag om een excel output gegroepeerd per transactie type (dus je schoonmakers voorbeeld).quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:04 schreef Alpha0 het volgende:
Bah, ik heb voor mijn werk voor de kascommissie geen gegroepeerd overzicht van de geldstromen via de bank. Wat belemmert dat toch het werk voor mij. Dus alle uitgaven aan de schoonmaker onder elkaar bijvoorbeeld. Of alle VvE bijdragen van Piet.
Ik heb wel een overzicht van alle banktransacties maar dat zijn er eigenlijk te veel om goed allemaal na te lopen.
Ik heb ook een pdf van de bank met alle transacties maar daar kan ik met Excel weinig mee, opmaak is te rommelig.
Ik kan ook geen .csv of zo downloaden met alle transacties, dan had ik het zelf wel gedaan in Excel.
De resultatenrekening is hier ook niet van hulp. Een resultatenrekening is namelijk geen overzicht van geldstromen via de bank heb ik ontdekt. Daar staan bijvoorbeeld ook afschrijvingen op en een afschrijving hoeft niet tot een geldstroom te leiden. Sowieso weet ik niet of de resultatenrekening bij de grootboekrekening alles laat zien van de bank, die zekerheid heb ik niet natuurlijk.
Dus wat nu . ? . ? . ? . ?
En ook de frustratie, onmacht en gevoel van radeloosheid mag ik hopen?!!?quote:Op woensdag 12 maart 2025 10:12 schreef paardendokter het volgende:
[..]
Ik voel je pijn Alpha, helpt dat?
Zou niet moeten, maar misschien toch wel een serieuze optie ja.quote:Op woensdag 12 maart 2025 10:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Trek het door ChatGPT heen en vraag om een excel output gegroepeerd per transactie type (dus je schoonmakers voorbeeld).
Ik snap je bezwaren.quote:Op woensdag 12 maart 2025 10:36 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
Zou niet moeten, maar misschien toch wel een serieuze optie ja.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |