Wauw dat is nastyquote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:34 schreef Harrison het volgende:
[..]
En dat ze geen stukje van de cheesecake mogen? Jolien zei tegen Jordy doe er maar gewone boter in (niet lactose-vrij), want we gaan het toch niet delen met hen
Ok, het gaat niet over streams, maar hier de inhoud van z'n tiktok filmpjes van de afgelopen dagen.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:29 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Het gaat rond op Twitter en FB..DJ Jorda heeft een paar vage filmpjes op TikTok geplaatst die veel aan de verbeelding over laten.en men speculeert en lustig op los
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:34 schreef Harrison het volgende:
[..]
En dat ze geen stukje van de cheesecake mogen? Jolien zei tegen Jordy doe er maar gewone boter in (niet lactose-vrij), want we gaan het toch niet delen met hen
Mooie streamwissel, van een uit te knijpen puist naar een te bakken ei in de panquote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:32 schreef mazaru het volgende:
Mattheus heeft een vette puist in zijn nek, of iemand die uit wil persen voor hem. Jolien doet dat wel
Vorig jaar werd Tyron van de van de bank gehaald door het publiek.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Eens, al heeft ie de missie wel nog moeten uitvoeren en dat heeft ie prima gedaan.
Hier en daar een verspreking (Mattheus die vond het al raar dat Jordy het ineens over 6k had bijv.) of een foutje (het slot andersom terug te hangen, dat Jane ontdekte), maar daar kwam ie zonder al te veel moeite weer uit.
Vind het een te groot gevolg voor het halen van een secret mission, maar goed... BB.
Komt denk ik ook wel, omdat hij lang heeft geroepen dat hij naar huis wilde. Denk dat de kijkers minder snel fan worden van iemand die toch al naar huis wilt en misschien wel gaat.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:32 schreef Harrison het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd een beetje zielig hoe weinig kaartjes hij boven zijn bed heeft hangen vergeleken met die anderen
Hoorde Jane wel tegen Axel zeggen van OOooohh het is dit weekend....hoorde niet wat maar dacht aan optreden van Jorda in buitenland....dus ze wil eigenlijk niet naar huis....quote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
ah Facebook. Beetje belachelijk om dit soort onzin te gaan posten hier. Hou dat lekker op dat Facebook
Volgens mij krijgen ze dat ook niet te horen zolang ze daar zitten. Mattie weet volgens mij ook nog van nietsquote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:24 schreef freaky40 het volgende:
Zou me niets verwonderen dat Jane exit gaat vrijdag, schijnt prive niet helemaal geweldig te gaan met haar inmiddels ex, waar zij nog niets van weet. Of ze krijgt het nog te horen.
Dat mogen ze wel. Ze snijden alleen 8 stukken 1 stukje extra voor de sponsorenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:34 schreef Harrison het volgende:
[..]
Op Tv is het met ondertiteling en als ze dat maar 1keer hebben uitgezonden zijn de kijkers dat allang weer vergeten......quote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:36 schreef Verity het volgende:
[..]
Komt denk ik ook wel, omdat hij lang heeft geroepen dat hij naar huis wilde. Denk dat de kijkers minder snel fan worden van iemand die toch al naar huis wilt en misschien wel gaat.
En dat hij slecht te verstaan is helpt ook niet. Soms kan ik hem wel verstaan, maar vaak genoeg ook niet.
Ze konden de lactose-vrije boter eerst toch gewoon helemaal niet vinden? Uiteindelijk riepen ze Jane er bij om te helpen zoeken (zij zat op wacht buiten), maar had Jordy dan toch zelf gevonden in de koelkast en ook gewoon netjes die lactose-vrije gebruiktquote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:34 schreef Harrison het volgende:
[..]
Jolien is sowieso heel erg zuur geworden , maakt haar ook direct een stuk lelijkerquote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:38 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ze konden de lactose-vrije boter eerst toch gewoon helemaal niet vinden? Uiteindelijk riepen ze Jane er bij om te helpen zoeken (zij zat op wacht buiten), maar had Jordy dan toch zelf gevonden in de koelkast en ook gewoon netjes die lactose-vrije gebruikt
(maar die comment van Jolien was inderdaad niet bepaald netjes, ze maakte vanmorgen wel meer van dat soort opmerkingen)
Ja, ze praat Jordy wel een beetje naar de mond of zo.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jolien is sowieso heel erg zuur geworden , maakt haar ook direct een stuk lelijker
Wat dat betreft passen Jolien en Axel beter bij elkaar.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:38 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ze konden de lactose-vrije boter eerst toch gewoon helemaal niet vinden? Uiteindelijk riepen ze Jane er bij om te helpen zoeken (zij zat op wacht buiten), maar had Jordy dan toch zelf gevonden in de koelkast en ook gewoon netjes die lactose-vrije gebruikt
(maar die comment van Jolien was inderdaad niet bepaald netjes, ze maakte vanmorgen wel meer van dat soort opmerkingen)
Jolien is zelf best rancuneus ingesteld.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:40 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ja, ze praat Jordy wel een beetje naar de mond of zo.
Ze zijn woest en zuur van binnen, laten hun echte emoties en hoe ze zijn, niet echt zien. Proberen hun echte gedachten en gevoelens te verbergen.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:10 schreef mazaru het volgende:
De 'woestboze' en 'zure' mensen gaan gewoon een spelletje mens erger je niet spelen met Jolien en Mattheus_O-![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik dacht er even over na nadat ik het gepost had, en ja, het is misschien niet enkel naar de mond praten.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jolien is zelf best rancuneus ingesteld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |