Net als in Duitsland is het tweede niveau beter dan hier de Eredivisiequote:Op dinsdag 11 maart 2025 14:40 schreef opgebaarde het volgende:
Dat worden dan iconische wedstrijden tegen Hull, Swansea, Millwall, Wigan, Notts en misschien zelfs een Cheltenham
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 14:44 schreef ditiswatikvind het volgende:
2 miljard terwijl je momenteel vecht tegen degradatie
Klopt Piroe speelde de pannen van het dak bij PSV....quote:Op dinsdag 11 maart 2025 14:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Net als in Duitsland is het tweede niveau beter dan hier de Eredivisie
Ik wilde het niet zeggen, anders weer gebeten hond. Maar dat wordt/is toch een lachertje. 30 jaar achter de feiten aanlopen. Straks komt de nieuwe Ajax/Cruijff Arena nog eerder dan de nieuwe Kuip.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:11 schreef Näsenbar het volgende:
Misschien kunnen ze bij Feyenoord informeren of ze nog wat tips voor een nieuw stadion hebben.
Ik zat te denken dat Feyenoord de bouwplannen van dat Stadion 974 uit Qatar even op zou moeten vragen. Dan zijn ze in een half jaartje klaar.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik wilde het niet zeggen, anders weer gebeten hond. Maar dat wordt/is toch een lachertje. 30 jaar achter de feiten aanlopen. Straks komt de nieuwe Ajax/Cruijff Arena nog eerder dan de nieuwe Kuip.
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Klopt Piroe speelde de pannen van het dak bij PSV....
Zouden vast niet misstaan bij een linkerrijtje team, uiteraard niet niveau psv.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:51 schreef Tjacka het volgende:
Martijn Kaars was na zijn fenomenale tijd bij Helmond echt wel klaar voor de top van de Eredivisie. Jammer dat het grote Magdeburg dit fantastische talent eerder vast lag.
Kijk maar naar Helmond afgelopen vrijdagquote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
Een nieuw voetbalstadion kan een team een boost geven.
Als je ziet wat voor clubs daar in de tweede Bundesliga spelen. Paar Europa cup winnaars en traditsions vereine.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:30 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
[..]
Zouden vast niet misstaan bij een linkerrijtje team, uiteraard niet niveau psv.
Pirou is ook gewoon als jeugdinternational jong weggekocht en heeft zich inmiddels flink ontwikkeld
Groter qua statuur zonder meer.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als je ziet wat voor clubs daar in de tweede Bundesliga spelen. Paar Europa cup winnaars en traditsions vereine.
Regelmatig 30/40 duizend toeschouwers.
Zag onlangs een artikel dat Schalke 04 onlangs 25.000 man mee had naar Berlijnquote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als je ziet wat voor clubs daar in de tweede Bundesliga spelen. Paar Europa cup winnaars en traditsions vereine.
Klopt. Kaiserslautern speelt er en HSV bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zag onlangs een artikel dat Schalke 04 onlangs 25.000 man mee had naar Berlijn
Drie minarettenquote:Op woensdag 12 maart 2025 00:32 schreef KingRoland het volgende:
Voor de duidelijkheid, ik sta hier dus NIET achter. Dit is letterlijk een stadion van de duivel. Walgelijk.
@:nober @:coco @:3rr0r @:rambodirk @:de_boswachter @:maxi-mus @:oriente @:vrijgevochten @:wotte @:tarado
Laat dat duidelijk zijn.
Volgens mij kon je er zelfs een kant en klaar stadion afnemen.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:29 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Ik zat te denken dat Feyenoord de bouwplannen van dat Stadion 974 uit Qatar even op zou moeten vragen. Dan zijn ze in een half jaartje klaar.
quote:Op woensdag 12 maart 2025 05:19 schreef raptorix het volgende:
[..]
Volgens mij kon je er zelfs een kant en klaar stadion afnemen.
Ik heb het ooit uitgerekend, volgens mij is er plek voor 1 op de 7 qatari qua stadioncapaciteit.
Nog even nagerekend: Zitplaatsen: 411,098quote:
Jammer dat Ajax het weer goed doet Europees. Duits voetbal is toch wel echt hoe het is bedoeld. De Premjur liek is toch alle glans wel verlorenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als je met alleen Qatari's reken?quote:Op woensdag 12 maart 2025 08:15 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nog even nagerekend: Zitplaatsen: 411,098
Inwoners: 2.7 Miljoen. Dus voor elke 6.5 inwoner 1 plekje
In nederland hebben we 678000 plekjes, dat is dus een verhouding van 1 op 26
Ik denk dat er in Nederland wat anders gereageerd wordt als dat half jaartje gehaald wordt door werkomstandigheden waardoor er een paar dozijn bouwvakkers sneuvelen.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:29 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Ik zat te denken dat Feyenoord de bouwplannen van dat Stadion 974 uit Qatar even op zou moeten vragen. Dan zijn ze in een half jaartje klaar.
Wellicht straks in de Bundesliga?!quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:51 schreef Tjacka het volgende:
Martijn Kaars was na zijn fenomenale tijd bij Helmond echt wel klaar voor de top van de Eredivisie. Jammer dat het grote Magdeburg dit fantastische talent eerder vast lag.
Heb ik toch liever 3 minnaressen dan 3 minarettenquote:
Dat kan nietquote:Op woensdag 12 maart 2025 21:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wellicht straks in de Bundesliga?!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |