Echt wel!!!! Jaxel is nasty dus beter gaat ze voor zichzelf.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 15:17 schreef Folies het volgende:
Ik snap Sharice wel na hoe ze gisteren werd toegesproken door Jaxel dat ze denkt dikke doei.
En het was toch altijd al Team Jaxel dit en dat. Dus ka ze overhoppen naar wie ze wil. Ze sluit beter aan bij Jolien enzo. En zit goed met Pootje. Dus heeft ze Jaxel niet nodig om de finale te halen. Juist niet zelfs.
alleen vergeet ze dan even dat Pootje en Jolien ook Belgen zijn, en als je moet geloven dat er een twee Belgen en twee Nederlanders in de finale kunnen komen, zaten ze bij Axel en Jane beterquote:Op dinsdag 11 maart 2025 15:17 schreef Folies het volgende:
Ik snap Sharice wel na hoe ze gisteren werd toegesproken door Jaxel dat ze denkt dikke doei.
En het was toch altijd al Team Jaxel dit en dat. Dus ka ze overhoppen naar wie ze wil. Ze sluit beter aan bij Jolien enzo. En zit goed met Pootje. Dus heeft ze Jaxel niet nodig om de finale te halen. Juist niet zelfs.
Team Shapooquote:Op dinsdag 11 maart 2025 15:19 schreef Verida het volgende:
[..]
alleen vergeet ze dan even dat Pootje en Jolien ook Belgen zijn, en als je moet geloven dat er een twee Belgen en twee Nederlanders in de finale kunnen komen, zaten ze bij Axel en Jane beter
Ik kan me nog goed herinneren hoe ze tegen Milena over Jolien praatte, ze wilde haar er als eerste uit. Dus nee, ik snap het nietquote:Op dinsdag 11 maart 2025 15:17 schreef Folies het volgende:
Nog z'n goed gesprek.quote:
humor en respect. En niet afdwingen om precies hetzelfde te doen of hetzelfde te stemmen.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 15:18 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zit ook de wat betere humor bij die 2.
En geen Jantje huilt en Jantje lacht.
Gek dat je daar nu last van hebt, de beelden zijn al zo vanaf het begin.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 15:18 schreef Jackiegekkie het volgende:
FEBO, graag switch op S1 naar iets waar leven in zit.
Zo meteen schiet mijn screensaver 2e x in actie!
Ben je die ruzie aan tafel vergeten......hun in iedergeval wel....quote:Op dinsdag 11 maart 2025 15:19 schreef Harrison het volgende:
[..]
Ik kan me nog goed herinneren hoe ze tegen Milena over Jolien praatte, ze wilde haar er als eerste uit. Dus nee, ik snap het niet
Ze ging sowieso al voor zichzelf. Iedereen speelt dit spel voor zichzelf, en zij net zo goed als ieder ander. Ze schatte haar kansen beter in om een weekje verder te komen door bij het kartel aan te sluiten. Ik denk niet dat het slim is geweest, maar we zullen zien. het kartel wil haar gewoon gebruiken om te voorkomen dat ze haar gamechanger inzet op die van hen.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 15:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Echt wel!!!! Jaxel is nasty dus beter gaat ze voor zichzelf.
Ik kan me ook nog genoeg herinneren. Maakt de keuze een stuk makkelijker.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 15:19 schreef Harrison het volgende:
[..]
Ik kan me nog goed herinneren hoe ze tegen Milena over Jolien praatte, ze wilde haar er als eerste uit. Dus nee, ik snap het niet
en als je luistert naar de gesprekken zonder sharice en pootje dan hoor je duidelijk dat die drie eigenlijk ook zo snel mogelijk van sharice en pootje af willen en ze naaien waar ze bij staan. Maar ach, als je maar genoeg hoort hoe slecht Jane en Axel zijn ga je het vanzelf geloven. Ik denk dat ze bij Jane en Axel veiliger hadden geweest, misschien deze week minder (alhoewel ik dat betwijfel, want het kartel (uhum, kreeg ik dat mijn strot uit) heeft de volle focus op Axel en Jane, maar op een later moment zeker. Ze dragen nu gewoon met zijn 5-en Jordy naar de finale.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 15:19 schreef Verida het volgende:
[..]
alleen vergeet ze dan even dat Pootje en Jolien ook Belgen zijn, en als je moet geloven dat er een twee Belgen en twee Nederlanders in de finale kunnen komen, zaten ze bij Axel en Jane beter
Ik denk niet dat ze vanwege die ruzie nu is overgestapt. Maar het is ook niet omdat ze beter aansluit bij Jolien, zoals jij net zeiquote:Op dinsdag 11 maart 2025 15:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ben je die ruzie aan tafel vergeten......hun in iedergeval wel....
Uiteindelijk gaan ze allemaal naar huisquote:Op dinsdag 11 maart 2025 15:21 schreef Harrison het volgende:
[..]
Ze ging sowieso al voor zichzelf. Iedereen speelt dit spel voor zichzelf, en zij net zo goed als ieder ander. Ze schatte haar kansen beter in om een weekje verder te komen door bij het kartel aan te sluiten. Ik denk niet dat het slim is geweest, maar we zullen zien. het kartel wil haar gewoon gebruiken om te voorkomen dat ze haar gamechanger inzet op die van hen.
Dat was ik niet.....ik bedoel dat er veel meer dingen geweest zijn maar dat je daar ook vlugger overheen moet stappen.....quote:Op dinsdag 11 maart 2025 15:24 schreef Harrison het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze vanwege die ruzie nu is overgestapt. Maar het is ook niet omdat ze beter aansluit bij Jolien, zoals jij net zei
Dat is inderdaad de reden van Sharicequote:Op dinsdag 11 maart 2025 15:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze weet dat ze door Jaxel onder de bus gaat worden gegooid.
oh sorry ik heb niet goed opgelet, dat kwam omdat die quote een reactie daarop wasquote:Op dinsdag 11 maart 2025 15:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat was ik niet.....ik bedoel dat er veel meer dingen geweest zijn maar dat je daar ook vlugger overheen moet stappen.....
Maar dat ze beter aansluit bij Jolien komt niet bij mij vandaan....weet niet wie dat gezegd heeft.
Ik heb eerder zo onderhand het idee dat hoe "gemener" er gedaan wordt tegen Jordy, hoe groter en fanatieker zijn fanbase wordt en dat dat hem uiteindelijk zelfs de winnaar kan maken..quote:Op dinsdag 11 maart 2025 15:23 schreef anine het volgende:
[..]
en als je luistert naar de gesprekken zonder sharice en pootje dan hoor je duidelijk dat die drie eigenlijk ook zo snel mogelijk van sharice en pootje af willen en ze naaien waar ze bij staan. Maar ach, als je maar genoeg hoort hoe slecht Jane en Axel zijn ga je het vanzelf geloven. Ik denk dat ze bij Jane en Axel veiliger hadden geweest, misschien deze week minder (alhoewel ik dat betwijfel, want het kartel (uhum, kreeg ik dat mijn strot uit) heeft de volle focus op Axel en Jane, maar op een later moment zeker. Ze dragen nu gewoon met zijn 5-en Jordy naar de finale.
Vooral omdat ze nu van dichtbij hebben meegemaakt hoe die twee handelen en wandelen. Gewoon samen verder met Pootje.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 15:27 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de reden van Sharice
En als ze tegen Axel en Jane komt te staan is België weer 1 bewoner rijker.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 15:27 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de reden van Sharice
Ze zijn ook niet overgestapt , dit is gewoon voor deze week om te kunnen blijven als dat al lukt uiteraard.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 15:24 schreef Harrison het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze vanwege die ruzie nu is overgestapt. Maar het is ook niet omdat ze beter aansluit bij Jolien, zoals jij net zei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |