En daarbij weet ze dat team kartel nog veel gc hebben door met hun mee te gaan redden ze zichzelf door er daardoor niet allebei op de bank te komenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 15:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze weet dat ze door Jaxel onder de bus gaat worden gegooid.
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 15:08 schreef Jackiegekkie het volgende:
Ok, dat beeld op S1 is écht een verkapte SL.
Mijn tv schakelde naar de screensaver omdat er helemaal niets te detecteren viel!
Ik hoop dat de gemiddelde tv kijker er ook zo over denkt maar ik vrees ervoor. Als ik de opmerkingen soms lees op SM en dan met name op X/Twitter, dan krijg ik niet het idee dat het gemiddelde niveau van deze doelgroep bijster hoog is. Maar we zullen zien.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 15:06 schreef Giggio het volgende:
[..]
ben ook een kijken maar trap er niet in!!!
Bezigheidstherapie zei hij netquote:Op dinsdag 11 maart 2025 15:11 schreef czvt het volgende:
Ik heb geen idee wat Mattie aan het doen is maar misschien moet hij eens naar de achterzijde van zijn borstel kijken. Verstand kan je er niet inkloppen.
Mens erger je niet. Dat is nou net het spel wat ze nodig hebbenquote:
Ik blijf dit toch het leukste koppel vinden in die hut.quote:
bestuurskundequote:Op dinsdag 11 maart 2025 15:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jane heeft ook gestudeerd ,hoge studie , ik ben alleen ff vergeten wat
Dan kan er weer 1 in de put rakenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 15:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mens erger je niet. Dat is nou net het spel wat ze nodig hebben
Ze kunnen er beter ganzenbord van maken
Zit ook de wat betere humor bij die 2.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 15:15 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik blijf dit toch het leukste koppel vinden in die hut.
Van mij mogen ze in de finale komen, desnoods samen met Pootje en dan mag Axel of Jane winnen.
Huh? Ik hoorde niks? (Stream 1, binnen) Loop ik weer achter? Ff herstarten..quote:
Nee, die humor hebben e helaas nietquote:Op dinsdag 11 maart 2025 15:15 schreef Harrison het volgende:
Ze gaan een Mens-erger-je-niet-bord maken hoorde ik Sharice volgens mij zeggen (als ik het goed verstaan heb). Dat vind ik dan wel weer humor, maar volgens mij is het niet zo bedoeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |