Gelukkig ligt dat niet aan henquote:Op dinsdag 11 maart 2025 15:57 schreef Ireth het volgende:
Axel gaat weer een bakkie zetten...
"Voor ons 2, stik er maar in, wij krijgen ook geen meloen meer..."
Wat een sfeertje daar!
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 15:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze van piepschuim aan de textuur en het gewicht te zien
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 15:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jep
Matti liep toen met 4 of 5 van die dingen
Die zijn niet van hout
Oke, ik dacht dus serieus van hout of zo. Dacht dat piepschuim zo weg zou waaienquote:Op dinsdag 11 maart 2025 15:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee en je ziet dat dit dat balletjes piepschuim spul is
Je hebt hard piepschuimquote:Op dinsdag 11 maart 2025 15:58 schreef Folies het volgende:
Maar als ze van piepschuim zijn kan je er toch niet op zitten?
Jawel , dat zie je tochquote:Op dinsdag 11 maart 2025 15:58 schreef Folies het volgende:
Ja daarom dacht ik dat dus ookquote:Op dinsdag 11 maart 2025 15:58 schreef Folies het volgende:
En om het minste geforceerd lachen om te laten zien hoe geweldig ze het hebben en dan over de anderen zeggen dat die zielig zijn. Klein hoor, jezelf beter voelen door anderen neer te halen.quote:
Ik denk dat er wel iets in zit om het wat zwaarder te maken maar aan de de structuur/textuur kan je duidelijk zien dat het piepschuim is , en daar kan je heel leuke dingen mee makenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 15:58 schreef Ireth het volgende:
[..]
[..]
[..]
Oke, ik dacht dus serieus van hout of zo. Dacht dat piepschuim zo weg zou waaien
Mjah, dat zouden ze ook niet met het tape gedaan hebben en dat mocht ook niet (meer). Ben wel benieuwd wat de Febo gedaan zou hebben als ze overgestapt waren naar de pleisters.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:01 schreef Verida het volgende:
ik vind het wel slim om te kijken of er pleisters gebruikt kunnen worden
Het is nou niet zo dat ze gelijk de hele voorraad opgebruiken natuurlijk.
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:04 schreef Ireth het volgende:
"Mens erger je niet" is toch met 1 dobbelsteen?? En met een 6 mag je op het bord?
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:04 schreef Ireth het volgende:
"Mens erger je niet" is toch met 1 dobbelsteen?? En met een 6 mag je op het bord?
Is ook zo.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:04 schreef Ireth het volgende:
neemt niet weg dat ik het wel slim vond om aan de pleisters te denkenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mjah, dat zouden ze ook niet met het tape gedaan hebben en dat mocht ook niet (meer). Ben wel benieuwd wat de Febo gedaan zou hebben als ze overgestapt waren naar de pleisters.
Wat zijn die pionnen groot....een keer het blad bewegen en al die pionen omquote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:06 schreef mangalie het volgende:
bewijst weer hoe simpel ze zijn...Team Jaxel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |