Ik snap je komt goed hou volquote:Op dinsdag 11 maart 2025 08:21 schreef Rhosyn het volgende:
Ik moet dus nu de streams uit doen want ik kan die kop van dat rotjong niet zien.
En dan kan ik ook niet mee posten.
Whatever
Kijk als we het over een goede grap hebben zet ik deze bovenaan!quote:Op dinsdag 11 maart 2025 08:21 schreef danaqui het volgende:
Geweldig dat ze dat bod van Axel geloven
Wat een haat naar iemand van een spelletjes show.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 08:21 schreef Rhosyn het volgende:
Ik moet dus nu de streams uit doen want ik kan die kop van dat rotjong niet zien.
En dan kan ik ook niet mee posten.
Whatever
Dat is wel een talent met dat.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 08:28 schreef Kissingbird het volgende:
Goedemorgen COS'rs![]()
Pootje staat mooie sneetjes brood te snijden
Pootje verdient de titel beste broodbakker en snijderquote:
Pootje is hoofd "Sneetje Snijden"quote:Op dinsdag 11 maart 2025 08:28 schreef Kissingbird het volgende:
Goedemorgen COS'rs![]()
Pootje staat mooie sneetjes brood te snijden
Niet echt strenger.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 08:29 schreef greysbones het volgende:
BB is dus even wat harder
Slechte nachten en gewoon dr uit om 8 uur
Ja ik vind het echt knap hoe hij het doet.quote:
Ik denk dat deze dagen ook echt killing zijnquote:Op dinsdag 11 maart 2025 08:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Niet echt strenger.
Ze liggen daar halve dagen met de ogen dicht.
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 08:30 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Pootje is hoofd "Sneetje Snijden"
Goedemorgen
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 08:32 schreef greysbones het volgende:
Aah
Matt en Jordy moeten de volgende dienst ?
Vandaar dat ze zo’n haast maken
Vraag mij af of hij ooit een relatie heeft gehad om dat te kunnen doen.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 08:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Jordy zingt: i've been cheating by you
Geen idee of hij een relatie heeft gehad. Mij staat bij van niet maar weet het al niet meer.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 08:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vraag mij af of hij ooit een relatie heeft gehad om dat te kunnen doen.
Ik dacht van wel, maar niet langequote:Op dinsdag 11 maart 2025 08:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Geen idee of hij een relatie heeft gehad. Mij staat bij van niet maar weet het al niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |