Wat is er gebeurt? Hebben ze arsenicum in de suikerpot gedaan??quote:Op dinsdag 11 maart 2025 07:43 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Wat een grap… not! Hoe oud zijn Jordy en zijn meelopers? En wat ik terug las was het ook deels rancune! Wat een deceptie en een toxische move! Ik begin mij steeds meer af te vragen, waar kijk ik naar? 🧐
Big Brotherquote:Op dinsdag 11 maart 2025 07:43 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Wat een grap… not! Hoe oud zijn Jordy en zijn meelopers? En wat ik terug las was het ook deels rancune! Wat een deceptie en een toxische move! Ik begin mij steeds meer af te vragen, waar kijk ik naar? 🧐
🤓😴quote:Op dinsdag 11 maart 2025 07:48 schreef marky het volgende:
[..]
Big Brother
Rancune is aangeven dat je iemand een kneus vind omdat hij toevallig slimmer is dan jij.
Vroegah had je geen bulten maar kuiluhquote:Op dinsdag 11 maart 2025 07:49 schreef Silves het volgende:
die kunnen werkelijk overal liggen en slapen..allemaal daar. toen ik die leeftijd had was het 4 uurtjes slaap en weer werken of uitgaan.
Jij gebruikt het juiste woord.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 07:43 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Toch nog ff googlen meneer Mquote:Op dinsdag 11 maart 2025 07:48 schreef marky het volgende:
[..]
Big Brother
Rancune is aangeven dat je iemand een kneus vind omdat hij toevallig slimmer is dan jij.
Zo te zien maken ze niet veel haast om te douchen.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 08:07 schreef Rhosyn het volgende:
FF opletten wie je ziet struikelen over Pootje en Charice
Nou, daar gaan we met zijn allen toch stuk om… 🤓Ik kan iig niet wachten om vannacht weer naar kleuter Jordy te mogen kijken, hoe hij de klok verzet! Go Jordy..🧐quote:Op dinsdag 11 maart 2025 08:08 schreef Rhosyn het volgende:
Oh volgens Jolien hebben ze hun grapje! niet door gehad en dus doen ze het vannacht weer zegt Jordy...
Nu ze veel met Pootje omgaat is ze ook steeds minder verstaanbaar aan het worden.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 08:15 schreef Rhosyn het volgende:
Charice vraagt aan Jordy wieaeiwiee
Jordy huh?
Charice hoen wkjsmwie nu
Jordy: wij hebben hun afgelost.
Charice: nee wiekomnu Jolien?
Jordy: o Jolien komt er aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |