ja ik snap hem maar zou zonde zijn als de groep neit meer zo vast zou wezenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 09:44 schreef Koos1958 het volgende:
Matti kan niet tegen wat jordy nu doet. Hij vind het heel erg raar allemaal. En gelijk heeft hij hierin. Matti en jolien zeggen wij hebben er evenveel recht op. Matti krijgt wantrouwen. Nee matti mag hij het niet zeggen.
Jordy is een beetje te bazig bezig nu.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 09:45 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ik snap hem maar zou zonde zijn als de groep neit meer zo vast zou wezen
SVquote:
Follow the leader.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 09:46 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jordy is een beetje te bazig bezig nu.
ja dat gaf hij als in dat betekend het hahaquote:Op dinsdag 11 maart 2025 09:59 schreef Kissingbird het volgende:
Mathie: keine ahnung
Jolien: wat betekent dat?
Matthie : geen idee
hoop het dan word het besproken tenminstequote:Op dinsdag 11 maart 2025 09:59 schreef Koos1958 het volgende:
Zou jolien het zeggen tegen jordy van het gesprek net.
welk gesprek?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 09:59 schreef Koos1958 het volgende:
Zou jolien het zeggen tegen jordy van het gesprek net.
Ja vond ik wel grappigquote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:00 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja dat gaf hij als in dat betekend het haha
Leuke spraakverwarring.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 09:59 schreef Kissingbird het volgende:
Staat dat ding er toch niet voor niets.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:02 schreef Kissingbird het volgende:
Axel gaat zo de sauna in. Jane zit er al in.
Beetje flashback naar Filmpje wat heb je geleerd vandaag op school.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 09:59 schreef Kissingbird het volgende:
zwaar irritantquote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:20 schreef greysbones het volgende:
Pohhbdat gebrom van die mic in de sauna
Jordy heeft Mattheus gevraagd hem geld te gunnen bij een eventueel geld-gun-spel.quote:
SPOILER: filmpjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |