SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Daggemiddelde van 16.003 x 7 is niet zo heel lastig om te berekenenquote:
Gekarameliseerd?quote:
Oh ja, dat is altijd lekkerquote:
Die periode heb ik gelukkig al een tijdje achter me gelatenquote:Op maandag 10 maart 2025 21:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja prima, maar met regelmaat is het niet goed genoeg. Cut yourself some slack….
Ik zie die rekenmachine nu nog voor mij.quote:Op maandag 10 maart 2025 21:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daggemiddelde van 16.003 x 7 is niet zo heel lastig om te berekenen
denk t niet want staat niet op de verpakkingquote:
quote:Oh ja, dat is altijd lekker
Was het zo'n traumatische ervaring?quote:Op maandag 10 maart 2025 21:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zie die rekenmachine nu nog voor mij.
Nee, als het niet op de verpakking staat dan zal het wel nietquote:Op maandag 10 maart 2025 21:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
denk t niet want staat niet op de verpakking
[..]
Ja, iewl.. onverwachte cijfertjes in mn gezichtsveld.quote:
Als je bijna 13000 niet genoeg vind twijfel ik daar over.quote:Op maandag 10 maart 2025 21:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die periode heb ik gelukkig al een tijdje achter me gelaten
Heb nergens gezegd dat dat niet genoeg isquote:Op maandag 10 maart 2025 21:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als je bijna 13000 niet genoeg vind twijfel ik daar over.
quote:Op maandag 10 maart 2025 21:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb nergens gezegd dat dat niet genoeg is
Dan begrijp ik je niet. En dat is ook prima.quote:
Morgen ga ik weer over je aantal heenquote:Op maandag 10 maart 2025 21:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb nergens gezegd dat dat niet genoeg is
quote:F1 Fantasy 2025 will begin 11am GMT Tuesday 11th March
Dat is niet te weinig, maar het zijn er minder in vergelijk met 4Equote:Op maandag 10 maart 2025 21:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
[..]
Dan begrijp ik je niet. En dat is ook prima.
*Bombastic side eyequote:
ik was van plan om het te doen maar recent was er een mod nogal door van de leg... en ik heb morgen wel behoefte aan vers gelegde eierenquote:Op maandag 10 maart 2025 22:00 schreef Koen66 het volgende:
door de jaren heen hebben er zat lieden deze chat renamed naar [TSC #12345] etc. Volgens mij is ook @:damart daar al eens schuldig aan geweest
OCDquote:Op maandag 10 maart 2025 21:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
[..]
Dan begrijp ik je niet. En dat is ook prima.
Wil je mij ook even analyseren ?quote:
Aspergerliefhebster en joie de vivre caviamoedertquote:Op maandag 10 maart 2025 22:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wil je mij ook even analyseren ?
*Popcorntquote:Op maandag 10 maart 2025 22:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aspergerliefhebster en joie de vivre caviamoedert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |