In eerdere seizoenen deden ze dat wél, ik herinner me meerdere seizoenen dat ze dat deden. Denk dat het misschien een kostenbeparend dingetje is vanwege bezuinigingen op de NPO?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 09:40 schreef TheVulture het volgende:
Hoop trouwens dat de productie hier ook wel weer iets van leert door meerdere RIBS uit te laten varen op zo'n moment ter afleiding.
Ik denk vooral omdat ze nog niet zeker wisten waar de extractie was, als je dat wel weet kun je daar gewoon 4 teams neerzetten, ook in RIBS, maar als je nog een team in Utrecht en ib Wekerom hebt omdat je dat ook inschat als extractiepunten dan is het wat lastig 4 RIBS in het water te hebben.quote:Op zondag 16 maart 2025 23:19 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
In eerdere seizoenen deden ze dat wél, ik herinner me meerdere seizoenen dat ze dat deden. Denk dat het misschien een kostenbeparend dingetje is vanwege bezuinigingen op de NPO?
Ik vond het een prima seizoen! Op naar de volgende, met hopelijk wat nieuwe originele dingen. Ik zou het leuk vinden als ze tijdens hun vlucht keuzes krijgen bijvoorbeeld om geld te verdienen, of extra hints naar de extractie, of mogelijkheden contact te kunnen leggen met andere teams áls ze dat willen/ervoor kiezen bijv:)
Wat uiteindelijk toch gebeurd is in dat reserveringssysteemquote:Op maandag 17 maart 2025 20:48 schreef svann het volgende:
De mondelinge aanwijzing komt niet altijd even precies over.
Edit--- Maar wel reddend dat die niet in beslag genomen kon worden.
Het lijkt me dat dat gewoon mondeling is doorgegeven toen de envelop bezorgd werd. Maar dat terzijde, het is een simulatie hè. Er zit niet echt een team 24/7 alle gesprekken van alle kandidaten af te luisteren. De productie bepaalt welke info naar de hunters gaat en zal productietelefoontjes dus niet doorsturenquote:Op maandag 17 maart 2025 23:00 schreef Ferdii het volgende:
Zou die mondelinge aanwijzing trouwens doorgebeld zijn door de productie richting contactpersonen? Dan zou het ook op de tap moeten staan bij sommige bekende contacten zoals Nienke plas
Maar dat dwing je ook af. Als jij meteen onder de radar verdwijnt, dan gaan de hunters vol op teams die wel sporen achterlaten. Willem en Britte belden niet met hun eigen telefoon, gingen niet naar familie, dan weet je dat je de eerste paar dagen waarschijnlijk een stuk rustiger op pad kan.quote:Op maandag 17 maart 2025 22:03 schreef F_r het volgende:
Willem en Britte echt het sterkste team en ook wel geluk dat de aandacht eerst naar andere teams ging.
@Selmarquote:Op dinsdag 22 april 2025 15:11 schreef ThijsTH het volgende:
Selmar, wanneer beginnen de opnames weer?
Volgens mij heeft jullie productie gezegd dat je geen seintje van start opnames meer mag geven......omdat jullie dit seizoen denk ik minder of geen social media hulp willen hebben.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |