quote:Op maandag 10 maart 2025 17:34 schreef Hznootje het volgende:
Blijf ik hier zegt Pootje dan is het een overwinning..Ga ik naar huis, dubbele overwinning
Hij kan ook gewoon zelf die dubbeleoverwinning pakken en vrijwillig naar huis gaanquote:Op maandag 10 maart 2025 17:34 schreef Hznootje het volgende:
Blijf ik hier zegt Pootje dan is het een overwinning..Ga ik naar huis, dubbele overwinning
Hij denkt dat hij het niet gaat winnen van Axel en Jane, omdat Pootje niet geloofd dat hij ook 10k volgers gaat hebben. Net zoals Jane en Axel. Dat is wat ik ook nog hoorde.quote:Op maandag 10 maart 2025 17:35 schreef Kissingbird het volgende:
Pootje: waarom zou ik niet all in gaan
en nog iets maar versta het niet
iets van: kan niet tegen die gasten he.
Hij gaat het ook niet winnen maar dan de finale ook niet dus ben niet zo’n bange poeperd want je gaat toch wel.quote:Op maandag 10 maart 2025 17:39 schreef Verity het volgende:
[..]
Hij denkt dat hij het niet gaat winnen van Axel en Jane, omdat Pootje niet geloofd dat hij ook 10k volgers gaat hebben. Net zoals Jane en Axel. Dat is wat ik ook nog hoorde.
Dat, maar het ook het tegenovergestelde van wat hij en sharice besproken hebbenquote:Op maandag 10 maart 2025 17:41 schreef Ace90ace het volgende:
Pootje is volgens mij zenuwachtig en niet gerust. Toch spijt om mee te gaan met het kartel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |