Ik heb zomaar het idee dat Jane hier niet blij mee gaat zijnquote:Op zondag 9 maart 2025 21:41 schreef Kissingbird het volgende:
Van Sharice mag Jordy alles hebben omdat hij een moeilijke week heeft gehad.
Jordy knuffelt haar
quote:
Ja hartstikke netjes...quote:
jaa heel mooi gebaarquote:Op zondag 9 maart 2025 21:43 schreef Cupfighter het volgende:
Dit had ik niet verwacht van Sharice, lief van haar en gemeend
Ben ook benieuwdquote:Op zondag 9 maart 2025 21:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb zomaar het idee dat Jane hier niet blij mee gaat zijn
Sharice houdt toch van Nederlandse jongens?!?quote:Op zondag 9 maart 2025 21:41 schreef kater1 het volgende:
Sharice gunt geld aan Jordy. (wist niet eens dat dat mocht) Hug voor Sharice van Jordy
Sharice is best een schatje hoor. En best grappig. Alleen met Milena was het juist heel anders somehow 😅quote:Op zondag 9 maart 2025 21:43 schreef Cupfighter het volgende:
Dit had ik niet verwacht van Sharice, lief van haar en gemeend
Heeft misschien het verhaal gemist dat Axel het voor de kijkers deed,,,,en dat hij het alleen aan Jane heeft vertelt.quote:Op zondag 9 maart 2025 21:41 schreef kater1 het volgende:
Sharice gunt geld aan Jordy. (wist niet eens dat dat mocht) Hug voor Sharice van Jordy
Dat dit zijn reden was om het te gunnenquote:Op zondag 9 maart 2025 21:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja hartstikke netjes...
Vooral omdat ie even later aan jane vertelde dat deze actie het goed zou doen bij de kijkers
Dat zal wel meevallen denk ik. Het is maar 400 euro. Was het 4000 geweest dan werd het een ander verhaal.quote:Op zondag 9 maart 2025 21:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb zomaar het idee dat Jane hier niet blij mee gaat zijn
Aaaahquote:Op zondag 9 maart 2025 21:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Sharice houdt toch van Nederlandse jongens?!?
Denk sowieso dat hij lekker vindt dat hij weer wat te doen had qua spel.quote:Op zondag 9 maart 2025 21:42 schreef mazaru het volgende:
[..]En nou krijgt hij weer 400 euro. Misschien is die nou eens klaar met dat gemok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |