Pootje doet dat prima, hij komt zelfs niet op de bank voor nominatiequote:Op zondag 9 maart 2025 12:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
En haast niks over Pootje.....die heeft het zo goed gedaan om zich gedeisd te houden totdat het erop aan komt en fel in het spel zit.
ik kan daar prima mee levenquote:Op zondag 9 maart 2025 12:43 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Pootje doet dat prima, hij komt zelfs niet op de bank voor nominatie
Ik,twijfelde tussen Sharice Pootje en Matt , en je kent me dan kies ik toch uiteindelijk voor de vrouwquote:Op zondag 9 maart 2025 12:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Leuk dat er iig niet alleen maar op de Jordy of Jaxel wordt gestemd.
Verrassend hoorquote:Op zondag 9 maart 2025 12:45 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik,twijfelde tussen Sharice Pootje en Matt , en je kent me dan kies ik toch uiteindelijk voor de vrouw
Hij heeft het spel al gedaan, dus hij weet hoe het spel werktquote:Op zondag 9 maart 2025 12:49 schreef Kissingbird het volgende:
Ik vind Pootje een beetje opdringerig nu.
Jolien zegt eerst nee.. dan deelt hij info met haar van het telefoontje en spel.. vraagt dan weer een paar keer of ze 1 of 2 tickets heeft..
wat pusherig dit.
Ja dat weet ikquote:Op zondag 9 maart 2025 12:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij heeft het spel al gedaan, dus hij weet hoe het spel werkt
Daar is toch echt geld van Jolien afgepakt (Pootje knikt) Denk via een spel maar waarom alleen van haar?quote:
Waarschijnlijk omdat Jolien straks met verkeerde bedragen aan het rekenen was en daardoor dacht dat ze ~2000 euro kwijt was. Op basis daarvan werd flink speculaas uitgedeeld en de conclusie getrokken dat het niet zou kloppen wat Jane zei.quote:Op zondag 9 maart 2025 12:19 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Klopt er wordt een heel ding van gemaakt, maar in the end is er niks aan de hand. Dat heeft Jane gisteravond ook uitgelegd aan Jolien en Jordy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop