"dit weekend heb ik naar de nationale ESF finale van San Marino gekeken."quote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:08 schreef NailQueen het volgende:
Hoe ga ik maandag op kantoor vertellen dat ik dit weekend naar de nationale finale van San Marino heb gekeken?
Als antwoord op de vraag waarom je er zo beroerd uitziet?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:08 schreef NailQueen het volgende:
Hoe ga ik maandag op kantoor vertellen dat ik dit weekend naar de nationale finale van San Marino heb gekeken?
Misschien alleen 11-20?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:32 schreef NailQueen het volgende:
Wacht. Het is 23.30 uur. Veel te vroeg voor de uitslag
Gelukkig hebben we Portugal en Spanje nogquote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:39 schreef NailQueen het volgende:
Eerst Sanremo en nu San Marino. Wat is er gebeurd met de lange nachten?
Wel logische top 3quote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:41 schreef molloot200 het volgende:
Gabry Ponte, Teslenko en die rockband over
Wel het beste nummer van de 4 eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:43 schreef molloot200 het volgende:
Als de rockband nu wint dan is het wel de 4e keer op rij dat er een rockact in San Marino wint (Achille Lauro, Piqued Jacks, Megara)
Ja, eens, maar ik zou het zo leuk vinden als Tutta l’Italia wintquote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Wel het beste nummer van de 4 eerlijk gezegd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |