dat kan, maar t was heerlijk, kartel had echt een klote dag, heb mij kostelijk vermaakt.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is was wel heel erg kinderachtig van hun![]()
Dus in die zin vind ik het gedrag van die twee wel arrogant en niet okay
Mag het echt hopenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:07 schreef riri het volgende:
Jane en Axel denken dat de hele week alleen voor hen is en zij alles bepalen kunnen en het geld alleen richting hen rolt, misschien moeten ze maar eens morgen afwachten dan als door BB alles ineens omgedraaid wordt
Ik vind het wel voor hem spreken dat hij voor anderen opkomt,quote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:09 schreef Droopie het volgende:
[..]
dat kan, maar t was heerlijk, kartel had echt een klote dag, heb mij kostelijk vermaakt.
Jordy wou sensa en Jordy kreeg sensa
Dat zijn harde conclusies in het voordeel van jouw mening. Wanneer je een negatieve kant ziet zeggen ‘zo is diegene werkelijk’ en de positieve kant wordt dan vaak afgedaan als ‘nep, rookgordijn’ etc.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:08 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Nee ze laten nu goed zien hoe ze werkelijk zijn
Hij was zo pissed off de hele dag, voor het drama, ging ie loempia's jatten en bakken..quote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:08 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds actie-reactie op waar Jordy een tijd geleden mee is begonnen. Daar krijg je ergernissen van en dan kan je wat terug verwachten. Het is elke keer hetzelfde. Als Jordy het doet is het leuk en een grapje en ach niet zo serieus en moeilijk doen hoor.. en als een ander het doet is Jordy boos en is alles kinderachtig
Nou je kan je karakter echt niet voor een spel verdoezelenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze spelen een spel , dat wil niet zeggen dat in het echt ook zo zijn, dat is eigenlijk altijd/
Jane kent de TV wereld zeer goed en maakt zich nu zorgen hoe zij en Axel overkomen op ons kijkers.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:10 schreef Puzzie het volgende:
Maar ik vind dit allemaal erg nep overkomen in die suite en dat gaat zich tegen hun keren
Nou dit is wel hun werkelijke spelwijzequote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:10 schreef Puzzie het volgende:
Maar ik vind dit allemaal erg nep overkomen in die suite en dat gaat zich tegen hun keren
Lol. Ja ik vind het van alle kanten niet zo sympathiek meer atm. Waar het ook gestart is, waar ik wel een mening over heb, maar ze moeten gewoon echt ff gaan chillen daar. Ik kijk momenteel het liefst naar de mensen die niet zo diep in die strijd verwikkeld zijn.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:12 schreef Droopie het volgende:
[..]
Hij was zo pissed off de hele dag, voor het drama, ging ie loempia's jatten en bakken..
Komt dat hele team binnen, loempia's in de airfryer.. en Axel had 2000 euro gewonnen (waarvan 1000 euro van Jolien).
Toen had ik het niet meer.
Loempia's zijn nog wel achter de rug om weggesmokkeld uit de keuken.
Dus als mensen zeggen Jaxel zijn vandaag minder sympathiek geworden kan ik daarbij inkomen.
Maar Jordy, Jolien en Matt hebben daar niet van geprofiteerd (aldus mijn opinie)
Ik mag toch echt hopen dat dit uitgezonden word, zo niet word hun echt wel een hand boven hun hoofd gehoudenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:14 schreef Roxiebb het volgende:
Inderdaad dit gesprek kan hen zuur opbreken en zal bij velen niet gewaardeerd worden. Ze zijn enkel vriendelijk naar anderen als ze wat nodig hebben. Vandaag wel gemerkt dat
Pootje en Sharice hen beginnen te wantrouwen.
In feite hebben Jane en Axel zelf de boodschappen betaald want ze hebben Jordy en Jolien beide 1200,- moeten toekennen. En daarvan is dan weer 512,- voor boodschappen af gegaan. Dus ergens heeft het kartel nog steeds winst, en is er niks aan de handquote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:02 schreef Droopie het volgende:
[..]
[ x ]
Ze hebben het kartel voor de boodschappen laten betalen.
Klopt, maar als je in een spel mensen glashard voor kan liegen, kan je dat in het echt ook.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze spelen een spel , dat wil niet zeggen dat in het echt ook zo zijn, dat is eigenlijk altijd/
Inderdaad woensdag en vandaag waren TOPdagen, morgen weer normaal doen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:15 schreef Willewa het volgende:
[..]
Lol. Ja ik vind het van alle kanten niet zo sympathiek meer atm. Waar het ook gestart is, waar ik wel een mening over heb, maar ze moeten gewoon echt ff gaan chillen daar. Ik kijk momenteel het liefst naar de mensen die niet zo diep in die strijd verwikkelt zijn.
Ze genieten dit jaar veel te weinig. Andere jaren was er veel meer genot.
Wat denk je van: ik zeg ALS we zo zouden gaan redeneren, waarmee ik dus zeg dat ik dat niet wil doen want ik vind dat negatief en simpel, om vanuit je eigen mening te gaan zeggen ‘zó is diegene werkelijk’ terwijl we die mensen niet eens kennen en ze een spel spelen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:17 schreef Folies het volgende:
[..]
Wat denk je van: jouw mening, haar mening.
Zo zien ze het zelf ook na herberekeningen. Niks aan de hand, maar toch.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:17 schreef Hznootje het volgende:
[..]
In feite hebben Jane en Axel zelf de boodschappen betaald want ze hebben Jordy en Jolien beide 1200,- moeten toekennen. En daarvan is dan weer 512,- voor boodschappen af gegaan. Dus ergens heeft het kartel nog steeds winst, en is er niks aan de hand
Had ze eerder moeten bedenken, ik zie steeds meer een act van haar, vooral dat neplachen op alles wat Axel zegtquote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:13 schreef kater1 het volgende:
[..]
Jane kent de TV wereld zeer goed en maakt zich nu zorgen hoe zij en Axel overkomen op ons kijkers.
Okay!quote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:18 schreef Willewa het volgende:
[..]
Wat denk je van: ik zeg ALS we zo zouden gaan redeneren, waarmee ik dus zeg dat ik dat niet wil doen want ik vind dat negatief en simpel, om vanuit je eigen mening te gaan zeggen ‘zó is diegene werkelijk’ terwijl we die mensen niet eens kennen en ze een spel spelen.
Hij maakt TV dus hij mag alles slapen fluisteren allesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |