Dit is inderdaad de minst leuke versie van Bbquote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:15 schreef Willewa het volgende:
[..]
Lol. Ja ik vind het van alle kanten niet zo sympathiek meer atm. Waar het ook gestart is, waar ik wel een mening over heb, maar ze moeten gewoon echt ff gaan chillen daar. Ik kijk momenteel het liefst naar de mensen die niet zo diep in die strijd verwikkelt zijn.
Ze genieten dit jaar veel te weinig. Andere jaren was er veel meer genot.
Haar lach is kringspierwaardig. Ik heb haar vaak tegen Axel en Sharice horen zeggen be nice… nou ze kan het beter tegen zichzelf zeggen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Had ze eerder moeten bedenken, ik zie steeds meer een act van haar, vooral dat neplachen op alles wat Axel zegt
Zijn we het daar in ieder geval over eensquote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:21 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Dit is inderdaad de minst leuke versie van Bb
Ja zeker inderdaadquote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:56 schreef Willewa het volgende:
[..]
? Wat heeft dat te maken met dat Axel zogenaamd voor BB zou werken? Was gewoon een normale opmerking lol.
‘Er is weer genoeg gebeurd vandaag. Kan BB weer een mooie aflevering van maken met de sensa van vandaag’.
Als je hier alweer wat van vindt ben je echt op zoek hoor 😅
Ja ligt allemaal aan mijn. Het word letterlijk gezegd en dan ben ik negatief, ik Val niemand persoonlijk aan hier in het forum maar denk echt dat jullie toch in een bubbel zitten met een roze bril over Jan en Axel betreftquote:
Ze zei een paar uur geleden dat ze 5 van de 6 weken in de Suite sliep.quote:
Ah zo, ja ze dikken het allemaal wel eens aan om het meer te laten lijken dan het is. Daar is de mens goed inquote:
Mssn weet ze het zelf niet meer, ze heeft 1 week op de gezamenlijke slaapkamer geslapen en nooit op de grondquote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:29 schreef Folies het volgende:
[..]
Ze zei een paar uur geleden dat ze 5 van de 6 weken in de Suite sliep.
Arme Mattheus heeft 5 weken op de grond geslapen!
Dan dus wel 5 weken suite iig.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mssn weet ze het zelf niet meer, ze heeft 1 week op de gezamenlijke slaapkamer geslapen en nooit op de grond
Ze ligt er al veel te lang, maakt ons die ene week nou uit.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mssn weet ze het zelf niet meer, ze heeft 1 week op de gezamenlijke slaapkamer geslapen en nooit op de grond
Folies zegt trouwens Mattheus 5 weken op de grond, niet Janequote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja, ze heeft dus nooit op de grond gelegen. Wat zoek jij?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:31 schreef Willewa het volgende:
[..]
Folies zegt trouwens Mattheus 5 weken op de grond, niet Jane
Huh, wat zoek ik? Waar heb je het overquote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:32 schreef Folies het volgende:
[..]
Ja, ze heeft dus nooit op de grond gelegen. Wat zoek jij?
Sorry ik begreep het verkeerd stond geen tekst bjj vandaar, dank jequote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:20 schreef Folies het volgende:
[..]
Ik neem het voor je op. Maar schijnt niet duidelijk te zijn. Alles moet hier maar beredeneerd worden enzo. Vermoeiend.
Jij zei ‘arme Mattheus heeft 5 weken op de grond geslapen’ en zij reageerde met ‘Jane heeft nooit op de grond geslapen’. Leek mij iig verkeerd begrepen.quote:
Hij praat continue tegen de cameras tegen het vervelende aan en dan gaat hij bepalen wat een goeie uitzending zou wezenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:28 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja, maar je zegt erbij ‘oh wist niet dat Axel voor BB werkte met z’n opmerking .. ’ , wat niet echt ergens op sloeg. Was namelijk een hele normale opmerking van hem waar niks mis mee was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |