Wat hem zijn geld kostte. Komt dus op hetzelfde neerquote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die heeft hij niet gekocht. Maar zijn contract verbroken, net als Pootje
Dat dus, en nu moet hij op de blaren zitten ....quote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:24 schreef mazaru het volgende:
Dat komt ook door die Valentijnskaarten die hij zo nodig moest kopen om zijn ego te strelen
Ook als je weet dat er van de 7, 3 het niet lekker vinden of lusten?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:25 schreef -river- het volgende:
Ik had hetzelfde gekozen, zalm is zo lekker en veel beter dan die wekelijkse rijstepap met gehakt korreltjes.
En om wat op te wanken hebben zodra hij thuis isquote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
En een goede beurt maken naar zijn achterban.
Als ik het wist wel, maar slob lust geen van de 7 en hebben ze ook moeten eten.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ook als je weet dat er van de 7, 3 het niet lekker vinden of lusten?
De slob was niet uitgekozen, dat was vaste prak van BB.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:28 schreef -river- het volgende:
[..]
Als ik het wist wel, maar slob lust geen van de 7 en hebben ze ook moeten eten.
2 rijksten.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:29 schreef Kinga het volgende:
Hoe zijn Axel en Jane eigenlijk decisionmaker geworden?
Ik ook en als je Jane net hoorde wat de andere opties waren was dit het bestequote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:25 schreef -river- het volgende:
Ik had hetzelfde gekozen, zalm is zo lekker en veel beter dan die wekelijkse rijstepap met gehakt korreltjes.
Dat lachen was om die pan die viel...quote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:29 schreef Koos1958 het volgende:
Weekje veggie en keihard lachen. Ja ze meende het echt hoor
Keano kreeg het geld omdat Jordy en Pootje hun eigen ding niet konden weerstaan. Alex kreeg het geld van Jane en Jolien en Milena het geld van Sharice en Mattie.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:28 schreef Folies het volgende:
Er waren er maar 3 die uiteindelijk het geld overhielden van het contract. Keano had toch ook niks, ondanks hij de hamburger kon weerstaan. Jane ook niks, want die gunde Axel het. Etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |