SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
🐙
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:12 schreef Ama het volgende:
Dat is pech, Solo kan niet meer weg.Maar het rijmt welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Of je hebt teveel kaasblokjes gegetenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:32 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb hooikoorts of ik heb iets te enthousiast met m'n crème gesmeerd.
Desprilquote:
quote:
*geeft potje appelmoesquote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb nog helemaal geen moes gezien.
Dit was het oude voorjaar, voor de Gregoriaanse jaartelling in 1582, daarna kregen de zotten nog een uitnodiging voor een nieuwjaarsfeestje op 1 aprilquote:
Klinkt depressief.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Despril
Dat klinkt weer alsof een of ander medicijn
Is het dan niet ont-pril?quote:
Klint Eastwoordquote:
Despril: tweemaal daags tegen wanhoop.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Despril
Dat klinkt weer alsof een of ander medicijn
De alpha privans, altijd leukquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Zou slikken. Desprli/10quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Despril: tweemaal daags tegen wanhoop.
Nee. Dat betekent dat je iets wat pril is niet meer pril maakt.quote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De alpha privans, altijd leuk![]()
In het Pools heb je het voorvoegsel nie- voor dat soort dingen. Czynny - geopend; Nieczynny - gesloten etc.
Maar niebieski is "blauw". Geen Pool die me kan uitleggen wat "bieski" dan is.Whehe. Een vals cognaat. Altijd leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Snotver, zie het nu pasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:
Misschien compote als je het een tijdje laat liggenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Yay!Als ik de moes nu plant, krijg ik dan een appelmoesboom?
Maar het komt al in een potje.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Misschien compote als je het een tijdje laat liggen
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:58 schreef Ama het volgende:
@:crack_Ik heb ook gehaaldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
high five
Baby darling doll face honey
Huehue.quote:
Oke oke ben benieuwd. Ik ga misschien toch de hordeur in de warmere maanden gebruiken denk ik. Ja moet ook iets bedenken wat fuck al die vliegen in huis. Gaas is opzich wel makkelijk te vervangen als ze het toch sloopt.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:03 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb bij de action zo'n goedkoop hording voor de deuropening gekocht @:ama, ben benieuwd hoe mijn katten daar op gaan reageren. Hor voor het raam laten ze met rust maar daar hoeven ze niet doorheen
Nee hoogvliet, was 1 + 1 gratisquote:
Had nu al een vlieg binnen. Echt super irritant inderdaadquote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Oke oke ben benieuwd. Ik ga misschien toch de hordeur in de warmere maanden gebruiken denk ik. Ja moet ook iets bedenken wat fuck al die vliegen in huis. Gaas is opzich wel makkelijk te vervangen als ze het toch sloopt.
Ze hebben ook kattenluikjes voor in hordeuren. Daar ga ik nog even over nadenken.
Ja het is dat ik die hordeur toch al heb maar ja haal hem dan in de herfst wel weer weg.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee hoogvliet, was 1 + 1 gratisbij de jumbo ook zie ik
[..]
Had nu al een vlieg binnen. Echt super irritant inderdaad. Gaas is ook niet duur, ik ga anders zo eentje met kraaltjes nog proberen
Hoop dat het werkt.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja het is dat ik die hordeur toch al heb maar ja haal hem dan in de herfst wel weer weg.Of eerder als het echt niet werkt haha.
Ja zo'n ding met kraaltjes enz werkt hier echt niet, daar is mijn kat veel te jong en ondeugend voor.Dat is zo kapot denk ik.
Mehquote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:22 schreef DeZwabber het volgende:
M'n voeten doen pijn. Moet zo nog een takke-eind teruglopen naar de bus ook.
Gehwol Extra. Godenspulquote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:22 schreef DeZwabber het volgende:
M'n voeten doen pijn. Moet zo nog een takke-eind teruglopen naar de bus ook.
Krijg altijd veel minder gedaan dan ik zou willen. En doe eigenlijk meer dan ik misschien zou moeten. Zou wel een dag of twee per week extra kunnen gebruiken.quote:
Je hoeft niet de hele dag je onzekerheden, waar een ander niks mee kan, te spuien.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Krijg altijd veel minder gedaan dan ik zou willen. En doe eigenlijk meer dan ik misschien zou moeten. Zou wel een dag of twee per week extra kunnen gebruiken.
Wat maakt het speciaal??quote:
En toch probeer je iedereen hier steeds te wijs te maken hoe goed je bent.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je hoeft niet de hele dag je onzekerheden, waar een ander niks mee kan, te spuien.
Yes. Lekker gefietst met een feestje achteraf in de zon. ☀ lekker man!quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:01 schreef kwiwi het volgende:
Wat een heerlijk weer jongens, hele dag buiten geweestMorgen nog zo'n dagje zo te zien. Dat wordt weer heerlie de peerlie op de ligbedjes smurfen met een boek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |