SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
🐙
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:12 schreef Ama het volgende:
Dat is pech, Solo kan niet meer weg.Maar het rijmt welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Of je hebt teveel kaasblokjes gegetenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:32 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb hooikoorts of ik heb iets te enthousiast met m'n crème gesmeerd.
Desprilquote:
quote:
*geeft potje appelmoesquote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb nog helemaal geen moes gezien.
Dit was het oude voorjaar, voor de Gregoriaanse jaartelling in 1582, daarna kregen de zotten nog een uitnodiging voor een nieuwjaarsfeestje op 1 aprilquote:
Klinkt depressief.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Despril
Dat klinkt weer alsof een of ander medicijn
Is het dan niet ont-pril?quote:
Klint Eastwoordquote:
Despril: tweemaal daags tegen wanhoop.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Despril
Dat klinkt weer alsof een of ander medicijn
De alpha privans, altijd leukquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Zou slikken. Desprli/10quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Despril: tweemaal daags tegen wanhoop.
Nee. Dat betekent dat je iets wat pril is niet meer pril maakt.quote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De alpha privans, altijd leuk![]()
In het Pools heb je het voorvoegsel nie- voor dat soort dingen. Czynny - geopend; Nieczynny - gesloten etc.
Maar niebieski is "blauw". Geen Pool die me kan uitleggen wat "bieski" dan is.Whehe. Een vals cognaat. Altijd leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |