abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216973562
Als bezorging van een pakket niet lukt. Gaat het pakket dan diezelfde dag nog naar een afhaalpunt?
pi_216973660
Geen idee, maar het klopt dat ze het geen 2de keer meer proberen. Volgens PostNL willen de klanten liever afhalen. (in mijn optiek een leugen, meer iets dat henzelf beter uitkomt)
Vind dat afhalen sowiezo tegen het idee van internet shopping ingaan, als ik zo graag naar een winkel toe wilde dan had ik het wel IN een winkel gekocht.
pi_216974227
Meestal pas de dag erna. Althans dat is de ervaring hier. Echter hier bezorgen ze het meestal bij de buren. Wel is de eerste poging vaak ergens tussen 12.00 en 14.00.
  zaterdag 8 maart 2025 @ 16:49:23 #4
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_216974445
Even in mijn glazen bol kijken. Nee.
Je bent een waardeloze agent.
pi_216974475
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2025 16:49 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Even in mijn glazen bol kijken. Nee.
Nja volgens mij is dat afhankelijk van de route. Mijn PostNL bezorger sluit zn ronde bij PostNL pakketpunt/supermarkt… dus als hij niet kwijt kan aan t adres ligt het paar uur later daar.
Maar PostNL staat hier ook tussen 9-10 aan de deur.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
  zaterdag 8 maart 2025 @ 16:59:43 #6
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_216974545
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 maart 2025 16:53 schreef Chinless het volgende:

[..]
Nja volgens mij is dat afhankelijk van de route. Mijn PostNL bezorger sluit zn ronde bij PostNL pakketpunt/supermarkt… dus als hij niet kwijt kan aan t adres ligt het paar uur later daar.
Maar PostNL staat hier ook tussen 9-10 aan de deur.
Ik heb mijn glazen bol voorspelling gebaseerd op het feit dat TS OP heeft geplaatst op 15:16 uur. Maandag weer ophalen bij afhaalpunt. Dit was mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
Je bent een waardeloze agent.
  zaterdag 8 maart 2025 @ 17:06:57 #7
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_216974626
Bij mij meestal de dag erna.
pi_216975252
meestal dezelfde dag (de auto moet toch leeg), maar om teleurstelling te voorkomen, zou ik niet al te ver voor sluitingstijd gaan kijken.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_216977685
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2025 15:27 schreef pomme5 het volgende:
Geen idee, maar het klopt dat ze het geen 2de keer meer proberen. Volgens PostNL willen de klanten liever afhalen. (in mijn optiek een leugen, meer iets dat henzelf beter uitkomt)
Vind dat afhalen sowiezo tegen het idee van internet shopping ingaan, als ik zo graag naar een winkel toe wilde dan had ik het wel IN een winkel gekocht.
Sws is het gelogen, alles wat een groot bedrijf doet heeft geld als drijfveer.

Echter heeft DHL hier een pakket kluis staan bij het tankstation, ligt op mijn route en het is zo'n selfservice kast, dus je bent binnen 30 sec weer weg.

Voor mij dus nog fijner dan thuisbezorging.
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
  maandag 10 maart 2025 @ 06:55:09 #10
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_216993672
Die kluisjes werken ook niet altijd zoals het moet.

Inmiddels heb ik meerdere keren een pakket in een of andere uithoek (ergens op een desolaat industrieterrein) op moeten halen, omdat bezorging in de kluis niet lukte.

Dit betrof btw steeds PostNL.
pi_217009522
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2025 06:55 schreef Eightyone het volgende:

Inmiddels heb ik meerdere keren een pakket in een of andere uithoek (ergens op een desolaat industrieterrein) op moeten halen, omdat bezorging in de kluis niet lukte.

Ik persoonlijk vind die kluisjes maar niks, altijd gedoe, vol, past er niet in. Of wordt niet geaccepteerd, bij amazon standaard "kan alleen bij bemand punt worden ingeleverd" om deze reden gebruik ik het ook maar niet meer, want et geeft meer frustatie dan plezier. (bij Karwei hier zit er ook 1 buiten naast, maar dan kan ik het net zo goed binnen gaan inleveren als er 90% kan is dat het niet geaccepteerd.
Ook het idee dat ze 24/7 toegankelijk zijn gaat vaak niet om omdat de meeste toch in een winkel, parkeer garage e.d. staan.
pi_217012908
Blijven onbezorgde pakketten in de bussen van de bezorgers. Of worden die weer terug ingecheckt op een depot?
pi_217033401
Vandaag wordt er ongevraagd een pakket van mij bezorg bij een DHL punt in een winkel, ik heb geen familie of vrienden, en met de buren enorme ruzzie, kan niet lopen, fietsen of autorijden, kan niet met de bus want busvrees en winkelvrees. En rolstoel en scoetmobiel is ook stuk.
Wat nu?
Ik heb het maar opnieuw besteld, pakket kwam uit Duitsland dus kan na 7 dagen weer terug worden gebracht naar Duitsland, lekker duurzaam!

Doe dit meestal trouwens ik heb geen zin om koeriertje te spelen, gewoon thuis bezorgen dus!
pi_217033424
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2025 21:11 schreef Jeo_Boden het volgende:
Blijven onbezorgde pakketten in de bussen van de bezorgers. Of worden die weer terug ingecheckt op een depot?
Geen idee maar denk dat die weer terug naar de distributie gaan zelfs???

In de bus lijkt mij in ieder geval niet, stel dat die bus wordt gejat of bestolen dan zijn (alle) pakketten weg.
pi_217034949
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2025 06:55 schreef Eightyone het volgende:

Volgens mij gaat 80% er niet in.
En 95% niet retour. Capaciteit van die automaten is ook veel te weinig zeker voor grote pakketten.
En gaat ook veel mis, pakket zit er niet of (ook) die van een ander. Lekker handig kun je pakketje stelen...
pi_217063883
Ik ben blij met afhalen, is 4 minuten fietsen en kan het ophalen wanneer ik maar wil tussen 9:00 en 19:00.

Ik heb het zo dezelfde dag vaak nog, hoef er niet voor thuis te blijven, het pakketje gaat niet naar de buren waar ik dan weer een vrolijk humeur voor moet gaan faken bij aanbellen en ophalen.

En omdat ze het bij de supermarkt afleveren kan ik direct boodschappen gaan doen.

Overigens, als ik het echt aan de deur moet hebben schrijf ik een briefje van zet maar naast de deur.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')