Nja volgens mij is dat afhankelijk van de route. Mijn PostNL bezorger sluit zn ronde bij PostNL pakketpunt/supermarkt… dus als hij niet kwijt kan aan t adres ligt het paar uur later daar.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:49 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Even in mijn glazen bol kijken. Nee.
Ik heb mijn glazen bol voorspelling gebaseerd op het feit dat TS OP heeft geplaatst op 15:16 uur. Maandag weer ophalen bij afhaalpunt. Dit was mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:53 schreef Chinless het volgende:
[..]
Nja volgens mij is dat afhankelijk van de route. Mijn PostNL bezorger sluit zn ronde bij PostNL pakketpunt/supermarkt… dus als hij niet kwijt kan aan t adres ligt het paar uur later daar.
Maar PostNL staat hier ook tussen 9-10 aan de deur.
Sws is het gelogen, alles wat een groot bedrijf doet heeft geld als drijfveer.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:27 schreef pomme5 het volgende:
Geen idee, maar het klopt dat ze het geen 2de keer meer proberen. Volgens PostNL willen de klanten liever afhalen. (in mijn optiek een leugen, meer iets dat henzelf beter uitkomt)
Vind dat afhalen sowiezo tegen het idee van internet shopping ingaan, als ik zo graag naar een winkel toe wilde dan had ik het wel IN een winkel gekocht.
Ik persoonlijk vind die kluisjes maar niks, altijd gedoe, vol, past er niet in. Of wordt niet geaccepteerd, bij amazon standaard "kan alleen bij bemand punt worden ingeleverd" om deze reden gebruik ik het ook maar niet meer, want et geeft meer frustatie dan plezier. (bij Karwei hier zit er ook 1 buiten naast, maar dan kan ik het net zo goed binnen gaan inleveren als er 90% kan is dat het niet geaccepteerd.quote:Op maandag 10 maart 2025 06:55 schreef Eightyone het volgende:
Die kluisjes werken ook niet altijd zoals het moet.
Inmiddels heb ik meerdere keren een pakket in een of andere uithoek (ergens op een desolaat industrieterrein) op moeten halen, omdat bezorging in de kluis niet lukte.
Dit betrof btw steeds PostNL.
Geen idee maar denk dat die weer terug naar de distributie gaan zelfs???quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:11 schreef Jeo_Boden het volgende:
Blijven onbezorgde pakketten in de bussen van de bezorgers. Of worden die weer terug ingecheckt op een depot?
Volgens mij gaat 80% er niet in.quote:Op maandag 10 maart 2025 06:55 schreef Eightyone het volgende:
Die kluisjes werken ook niet altijd zoals het moet.
Inmiddels heb ik meerdere keren een pakket in een of andere uithoek (ergens op een desolaat industrieterrein) op moeten halen, omdat bezorging in de kluis niet lukte.
Dit betrof btw steeds PostNL.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |