Zelfs die ouwe op het podium. Eigenlijk had ie Viviani ook moet nemen.quote:
Dat was na de streep meen ik.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
Nizzolo een juich-DSQ neem ik aan![]()
@:wimderon
Wel een prima backflip gemist van Pogiquote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:13 schreef Koffieplanter het volgende:
Heerlijk in het zonnetje gezeten en deze waarschijnlijke farce compleet langs me heen laten gaan. Dat is een uitstekende keuze gebleken.
Ik heb nog een stukje grind gepaktquote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:13 schreef Koffieplanter het volgende:
Heerlijk in het zonnetje gezeten en deze waarschijnlijke farce compleet langs me heen laten gaan. Dat is een uitstekende keuze gebleken.
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:13 schreef Koffieplanter het volgende:
En toch gewonnen? Ze blijven nieuwe wegen vinden om iedereen in hun gezicht te spugen.quote:
De kans dat ie Parijs Roubaix gaat doen wel weer een tikje kleinerquote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:19 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
En toch gewonnen? Ze blijven nieuwe wegen vinden om iedereen in hun gezicht te spugen.
Met twee vingers in de neus gewonnen zelfs. Heroïsch.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:19 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
En toch gewonnen? Ze blijven nieuwe wegen vinden om iedereen in hun gezicht te spugen.
Zo sta ik er niet in. Laat hem daar maar starten en iedereen wegrijden, dat is de enige mogelijkheid dat men ooit de gedachte heeft er iets aan te doen. De gekte is nog lang niet compleet.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De kans dat ie Parijs Roubaix gaat doen wel weer een tikje kleiner
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:38 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jelle Johannink, Lars Boven en David Dekker fietsen ook allemaal achteruit. Paar jaar geleden had ik nog wat hoop.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:43 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Jan Maas toch nog een ploeg gevonden zie ik.
Die twee maken dit seizoen toch een prima indruk.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:59 schreef Marcoss het volgende:
Tulett blijkbaar pech op een cruciaal moment en Poole hard gevallen, maar het is allemaal wel heel beroerd ja
Nooit meer koersen over die gevaarlijke wegenquote:
Mollema beste Nederlanderquote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:43 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Jan Maas toch nog een ploeg gevonden zie ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |