Contributie betalen genotquote:Op maandag 17 maart 2025 08:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
Owen Geleijn is echt een waardeloze wielrenner. Snap echt niet dat die gozer nog prof is. Daarnaast staat Tietema weer voor lul in Taiwan
Ze komen met een ploeg die de facto uit 3 renners bestaat, want Paige kan er ook helemaal niks van. Van Loockx zou je verwachten dat ie mee doet voor het eindklassement, maar die valt wat tegen.quote:Op maandag 17 maart 2025 10:53 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Contributie betalen genot
Wel lekker koersje voor ze juist, zou je zeggen...
Altijd tegen mij.quote:Op maandag 17 maart 2025 11:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
Loockx blijkbaar last van een crash op het einde. Dan neem ik mijn woorden terug.
Om in een bank werkzaam te zijn moet je wel enige intelligentie hebben, en dat vind ik erg optimistisch. Waar refereert dit naar?quote:Op maandag 17 maart 2025 19:41 schreef Slobeend het volgende:
Als Vingegaard geen professioneel wielrenner was geworden was hij waarschijnlijk bankmedewerker of houtbewerker geworden @:koffieplanter
Dat heeft hij verteld aan Stijn Vlaeminck.quote:Op maandag 17 maart 2025 19:43 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Om in een bank werkzaam te zijn moet je wel enige intelligentie hebben, en dat vind ik erg optimistisch. Waar refereert dit naar?
quote:Natte en koude editie van La Primavera in het verschiet?
Als we de meeste weermodellen mogen geloven, zou het nog tot en met vrijdag overwegend droog moeten blijven. Vanaf zaterdag maakt het lentezonnetje plaats voor buien, en nemen de temperaturen ook een duik. Factoren die de deelnemers van Milaan-Sanremo dus in het achterhoofd moeten houden.
In startplaats Pavia zou het volgens WeerOnline 's ochtends niet warmer worden dan 8 graden Celsius, vergezeld van lichte neerslag. Als de wedstrijd vordert, zou de hoeveelheid neerslag alleen maar toenemen. En ook met de wind moet rekening gehouden worden.
EWP. Gaan maar 80 km fietsenquote:
G-W 2015, never forget.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Paolini staat er klaar voor.
In één flinke lijn naar de finish toequote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Paolini staat er klaar voor.
Wie is Pietro Mattio?quote:Op woensdag 19 maart 2025 08:43 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dit wordt de dag van Jørgæn Nôrdhågēn.
Pelotonvulling. Ze hebben hem toentertijd als junior een paar keer meegenomen op trainingskamp en vervolgens samen met Dario Igor Belletta vastgelegd. Met wisselend succes, zullen we maar zeggen.quote:
Zou hij eindelijk eens een keer fit zijn ja? In de Strade bakte hij er nog helemaal niks van.quote:Op woensdag 19 maart 2025 08:43 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dit wordt de dag van Jørgæn Nôrdhågēn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |