Alleen dat al, ja.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:06 schreef SebbeSwensje het volgende:
Wat fijn he? Alleen weer zo jaloers op al die motorrijders die voorbij komen...
Voor mij is besloten dat het beter is als ik geen deelnemer meer ben aan het verkeer.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:46 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Alleen dat al, ja.
Vorig jaar nog een helm gekocht, om een paar proefritjes te maken.
Nooit wat geworden.
Nu kan ik me net staande houden achter een rollator
Nou ja, dat heeft die aandoening effectief ook voor mij gedaan.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:38 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Voor mij is besloten dat het beter is als ik geen deelnemer meer ben aan het verkeer.
Aandoeningen zijn vervelend ja, gelukkig valt het niet onder de noemer 'onder invloed' zijn, dat komt pas als je er medicatie tegen neemt.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:46 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Nou ja, dat heeft die aandoening effectief ook voor mij gedaan.
Ik vertrouw mijn pootjes niet meer genoeg om een auto, motor of zelfs maar een fiets te besturen.
Lopen is al een opgave.
Wordt toch ook wel anders als je de diagnose hebt, de pedalen niet goed meer voelt en de kracht mist om ze te gebruiken en dan toch gaan rijden.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:12 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Aandoeningen zijn vervelend ja, gelukkig valt het niet onder de noemer 'onder invloed' zijn, dat komt pas als je er medicatie tegen neemt.
Dat is wel echt typisch Spanje hoor.quote:Op zondag 9 maart 2025 15:05 schreef Fushia2 het volgende:
Maar wel kutweer afgelopen dagen in Spanje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |