SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Patatje zonnebrand.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm
ik gebruik gewoon zonnebrand voor alles
Ik moet aan zwembadpatat denken.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik trok een heel vies gezicht bij het lezen van deze post.
Zelfs toen meer ik op m'n centen moest letten gebruikte ik geen eigen merk zonnebrand. Nou kon ik het toevallig lenen voor vakantie toen, dus misschien een beetje valsgespeeld.quote:
Danku. Ik doe m'n best.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik trok een heel vies gezicht bij het lezen van deze post.
Helaas. Illegaal is tegen de wetquote:
waarom niet?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zelfs toen meer ik op m'n centen moest letten gebruikte ik geen eigen merk zonnebrand. Nou kon ik het toevallig lenen voor vakantie toen, dus misschien een beetje valsgespeeld.
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik geef alleen ogen aan mensen die er verantwoordelijk mee om kunnen gaan en heb nu sterk mijn twijfels
geen speciaal anti-zonnebrand laagje?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je nieuwe oog kan absoluut niet tegen zonnebrand
nee die bestaan nog nietquote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:58 schreef mschol het volgende:
[..]
geen speciaal anti-zonnebrand laagje?
voor zover ik weet niet neequote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Zijn er wel ontwikkelingen op dat gebied?
Wat voor lampjes heb je besteld?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:06 schreef bitterbal het volgende:
vandaag is poging 2 voor het bezorgen van de ledlampjes. Benieuwd of het vandaag wel lukt
Voor achter mijn pc schermquote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat voor lampjes heb je besteld?
laatste tijd wat minder. Maar ja is ook niet echt mijn handel. Ik verkoop normale ledematen van uitstekende kwaliteit. Daarom ben ik ook zo betaalbaarquote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, volg je de laatste ontwikkelingen wel dan?
Ah, ja, gewoon natuurlijk allemaal, zonder poespas.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
laatste tijd wat minder. Maar ja is ook niet echt mijn handel. Ik verkoop normale ledematen van uitstekende kwaliteit. Daarom ben ik ook zo betaalbaar
Klinkt betrouwbaar.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:09 schreef bitterbal het volgende:
maar je ziet hier het telefoonnummer van de persoon die het komt brengen en dit telefoonnummer ken ik niet
hij heet wichien sridaoroung
geen flauwekulletjesquote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, ja, gewoon natuurlijk allemaal, zonder poespas.
Ik heb geen poespas. Kan ik die ergens aanvragen? Kan je er wat mee?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, ja, gewoon natuurlijk allemaal, zonder poespas.
Die eet ik gewoon op hoorquote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet je nog kwark in de bosjes verstoppen voor als je gaat sporten?
Ik heb één keer een goed idee en jullie denken meteen dat het iets is dat ik dagelijks doequote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet je nog kwark in de bosjes verstoppen voor als je gaat sporten?
Maak er maar meest ambitieuze vanquote:
Ik heb er geen ervaring mee eigenlijk.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb geen poespas. Kan ik die ergens aanvragen? Kan je er wat mee?
oh jaquote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Wichien Sridaoroung, volgens mijn informatie.
ik moet nog douchenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Alweer half 12 en ik stap net de douche uit.
fotos zijn al weer wegquote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:29 schreef UitStraling het volgende:
Ben ik te laat voor de blote-bitterballen-bips?
Wichien. Is dat een mannen- of een vrouwennaam?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Wichien Sridaoroung, volgens mijn informatie.
dit was een manquote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wichien. Is dat een mannen- of een vrouwennaam?
Die plaats je aan de achterkant van je scherm van?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:33 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vanavond maar plaatsen
van mijn pc schermquote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die plaats je aan de achterkant van je scherm van?
Hier ga je zeldzame tropische vleermuizen mee lokken.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:33 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vanavond maar plaatsen
Ja,lijkt me beter. Nou ja, je hebt wel wat geleerd.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ga morgen maar in mijn burkini. dit was echt heel slecht
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier ga je zeldzame tropische vleermuizen mee lokken.
Maar wel de achterkant dan. Zodat de muur verlicht wordt.quote:
ja jaquote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar wel de achterkant dan. Zodat de muur verlicht wordt.
Nee, mij ook niet.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja javoorkant lijkt mij niet zo handig
Ik zou die ledlampjes bij zonsondergang aan je bikinibroekje hangen met kitesurfen, ben je over een weekje multimiljonair.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja javoorkant lijkt mij niet zo handig
Wel even een nieuw serverparkje voor onlysnacks.nl kopenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou die ledlampjes bij zonsondergang aan je bikinibroekje hangen met kitesurfen, ben je over een weekje multimiljonair.
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:31 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben erachter dat alle scheikundelessen op school oplichterij zijn.
Elektronen draaien helemaal niet om atoomkernen heen, zelfs als je de werkelijkheid simplistisch uit wil leggen slaat het nergens op. Sjongejonge
hmmm das wel een. goed ideequote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou die ledlampjes bij zonsondergang aan je bikinibroekje hangen met kitesurfen, ben je over een weekje multimiljonair.
Heb je al weleens een show van ze gezienquote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hier op eiland valt wel mee maar wel een paar ja. En tomboys. dat is de andere kant op
Hoe bedoel je "de andere kant op" ?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hier op eiland valt wel mee maar wel een paar ja. En tomboys. dat is de andere kant op
een tomboy is een vrouw met mannelijke trekkenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe bedoel je "de andere kant op" ?
De andere kan van het eiland of jongens met een kut?
Zo'n dansshow? neequote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:47 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Heb je al weleens een show van ze gezien
nee tomboy zijn vrouwen die zich als man voordoenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dimmy Beach.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
t zal dan wel niet een wedstrijdje pingpongen zijnquote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zo'n dansshow? nee
ben wel een keer naar een pingpong show geweest. Had ik achteraf gezien niet moeten doen maar was wat naief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |