abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216970620
Ik heb 2 video's die ik aan elkaar moet plakken zodat het 1 video wordt. Ik ben al aan het kijken met verschillende programma's die dat gratis kunnen. Maar overal loop ik tegen beperkingen aan. Watermerk bij gratis versie, kan maar max 1 GB aan video's aan elkaar plakken. Iemand een goede tip om dit gratis te doen?
  Eindredactie Games zaterdag 8 maart 2025 @ 10:28:17 #2
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_216970716
Ik gebruik nog steeds Hitfilm voor video editing alleen die software is 'discontinued' c.q. overgenomen door een andere partij en ik heb geen idee of je het nog ergens (betrouwbaar) kunt downloaden.

Ik wil het ook wel voor je doen maar dan moet je de video's eerst ergens zien te uploaden.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_216970858
OpenShot Video Editor

https://www.openshot.org/
  Moderator zaterdag 8 maart 2025 @ 10:59:54 #4
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_216971065
Da vinci
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 8 maart 2025 @ 11:12:27 #5
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_216971223
Probeer het eens met winzip. Inpakken zonder compressie en het resultaat hernoemen naar .mp4 . Ik weet het niet zeker maar dacht dat dat werkte.
pi_216971287
Na wat zoeken en testen is het gelukt met openshot video editor.

@2dope bedankt voor je aanbod. Maar het is nu zelf gelukt dus dat is weer het makkelijkste. Leer ik er zelf ook nog wat van.

[ Bericht 0% gewijzigd door Stansfield op 10-03-2025 09:28:29 ]
pi_216972095
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 maart 2025 10:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
Da vinci
De gratis versie van DaVinci Resolve kan dat inderdaad ook uitstekend maar is soms wel wat selectief met het accepteren van videbestanden, is erg groot/log en heeft een wat steilere leercurve, je moet er wel wat tijd in steken om het onder de knie te krijgen.

Ik gebruik hier de betaalde versie en ben er wel erg tevreden over maar ik zou het niet snel aanraden voor het samenvoegen van 2 videobestandjes. Het is als een volwaardige race-sim aanraden voor iemand die een keer Mario Kart wil spelen :+
  Moderator zaterdag 8 maart 2025 @ 13:26:39 #8
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_216972413
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2025 12:51 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
De gratis versie van DaVinci Resolve kan dat inderdaad ook uitstekend maar is soms wel wat selectief met het accepteren van videbestanden, is erg groot/log en heeft een wat steilere leercurve, je moet er wel wat tijd in steken om het onder de knie te krijgen.

Ik gebruik hier de betaalde versie en ben er wel erg tevreden over maar ik zou het niet snel aanraden voor het samenvoegen van 2 videobestandjes. Het is als een volwaardige race-sim aanraden voor iemand die een keer Mario Kart wil spelen :+
Als die het kan dan kan die het ;)

Overigens is het al gelukt zo te zien
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')