SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Lach met een schone bips![]()
Is toch eigenlijk zelfde met nuance. Maar naam Topicquote:Op zaterdag 8 maart 2025 03:44 schreef kree het volgende:
nou wilde als tt doen "niet eens". LOL je was me voorLach met een schone bips![]()
mss moeten we ook onze leuke momenten pakken ipv overal over te zeiken enzo?
daar ben ik ook wel voorstander van.Do what you love, love what you do!![]()
En alle woorden die vroeger straattaal waren en nu gewoon geaccepteerd worden? Zoals waanzinnig?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 03:36 schreef kree het volgende:
[..]
aha ok dan snap ik hem, btw straattaal moet ook afgeschaft worden.![]()
die begreep igg iedereen? dat berber taaltje ben ik geen fan van. klinkt ook agressief vaak.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 03:45 schreef devzero het volgende:
[..]
En alle woorden die vroeger straattaal waren en nu gewoon geaccepteerd worden? Zoals waanzinnig?Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 03:47 schreef kree het volgende:
[..]
die begreep igg iedereen? dat berber taaltje ben ik geen fan van. klinkt ook agressief vaak.Dit vind ik demoniserend, ik wil hier dan ook afstand van nemen.
in de nacht nog meelezen enzo. omdat je het toch wil wetenquote:
Do what you love, love what you do!![]()
Die begrijp je nu omdat iedereen het gebruikt. Net als woorden als gein, jatten, en kapsones Dat klonk een paar eeuwen geleden ook "agressief"quote:Op zaterdag 8 maart 2025 03:47 schreef kree het volgende:
[..]
die begreep igg iedereen? dat berber taaltje ben ik geen fan van. klinkt ook agressief vaak.![]()
ik ook eigenlijk? maar het is ervaring erom he. waar hoop tegen aan loopt.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 03:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]Dit vind ik demoniserend, ik wil hier dan ook afstand van nemen.
Do what you love, love what you do!![]()
Jij bent wel een beetje een belhamel niet?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 03:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Die begrijp je nu omdat iedereen het gebruikt. Net als woorden als gein, jatten, en kapsones Dat klonk een paar eeuwen geleden ook "agressief"Lach met een schone bips![]()
Oneens!quote:Op zaterdag 8 maart 2025 03:51 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook eigenlijk? maar het is ervaring erom he. waar hoop tegen aan loopt.Lach met een schone bips![]()
Gewoon een beetje mesjoggequote:Op zaterdag 8 maart 2025 03:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jij bent wel een beetje een belhamel niet?![]()
![]()
moet het anders dan denk je? accepteren?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 03:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Die begrijp je nu omdat iedereen het gebruikt. Net als woorden als gein, jatten, en kapsones Dat klonk een paar eeuwen geleden ook "agressief"Do what you love, love what you do!![]()
Ik hoef niet veel uit te leggen, jij bestempeld een complete groep Nederlanders want dat zijn ze als "belhamels"quote:
Nee hoor. Als je een woord niet mooi vindt, dan gebruik je het niet. Maar misschien gebruikt iedereen over 15 jaar "patta" voor schoenenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 03:52 schreef kree het volgende:
[..]
moet het anders dan denk je? accepteren?![]()
ik zeg wat ik zie? dat dat die groep meestal is, tja daar kan ik niks aan doen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 03:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik hoef niet veel uit te leggen, jij bestempeld een complete groep Nederlanders want dat zijn ze als "belhamels"
Maar sowieso hou niet van die straat taal ezo en zie kinderen het overnemen. tis niet NL gewoon.Do what you love, love what you do!![]()
Dat werd meer dan 15 jaar geleden al gebruiktquote:Op zaterdag 8 maart 2025 03:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee hoor. Als je een woord niet mooi vindt, dan gebruik je het niet. Maar misschien gebruikt iedereen over 15 jaar "patta" voor schoenenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Aan de wereld die aan het veranderen is kun jij, ik weet ik veel wie niks aan doen. Leer er mee leven belhameltje dan je bentquote:Op zaterdag 8 maart 2025 03:56 schreef kree het volgende:
[..]
ik zeg wat ik zie? dat dat die groep meestal is, tja daar kan ik niks aan doen.
Maar sowieso hou niet van die straat taal ezo en zie kinderen het overnemen. tis niet NL gewoon.
persoonlijk he? ik ben voor grenzen sluiten. en alles opvangen ergens waar ze vandaan komen. en gewoon NL weer eens kans geven op een woning enzo ipv hun ze voor te laten gaan op 600 eigen NL mensen. en dat klinkt hard.
Maar daarom wordt er dus pvv gestemd.Do what you love, love what you do!![]()
Toen ik nog in Nederland woonde werd het al gebruikt. Maar mijn punt was alleen maar dat woorden die nu als straattaal worden beschouwd, misschien ooit door iedereen worden gebruikt.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 03:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat werd meer dan 15 jaar geleden al gebruikt
Forum Opties Forumhop: Hop naar: