Ja, ik doe het... Ik geil op iemand zijn sperma en ik slik iemand zijn sperma, maar bij gebrek aan iemand anders zijn kwakje doe ik het van mezelf...
Nooit a la minuut gedaan, als ik bezig ben zeg ik tegen mezelf: oké nu doe ik het zeker... Dan komt het en nog voor alles eruit is zet ik al meteen, nee toch niet laat maar... Heb ik al jaren... Zoals zovelen...
Vroeger in mijn schoolperiode deed ik het af en toe op bureau tafel, toen liet ik het liggen, als ouders naar boven kwamen legde ik er een map of pennezak over... Nadien keek ik er naar. Na 30 min was ik opnieuw geil en likte ik het van bureau... Nooit echt veel gedaan, af en toe, meestal gewoon op mezelf.
Tegenwoordig doe ik het nog maar enkele keren per week dat op tafel niet meer lukt want het droogt op. Dus doe ik af en toe in condoom, dan de diepvries in, als ik de volgende dag of paar dagen/weken later geil ben ontdooi ik het en giet ik 2/3de over mijn buik/penis/hand en 1/3de doe ik in mond. Ik heb zo eens 7 dagen lang in dezelfde condoom gedaan... Altijd bovenop de bevroren lading... Na 7 dagen was hij halfvol. Was echt veel toen om over mezelf te gieten/ op te drinken. Veel doe ik het niet hoor het oplikken, 2 a 3x per jaar. Bij gebrek aan iemand anders zijn kwakje...
De sperma op mijn buik is mijn enige echte handtekening