O dat is een best eindje maar te doenquote:
ja precies, net mooiquote:Op zaterdag 8 maart 2025 07:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is een best eindje maar te doen
Goed idee! Dat is een mooi stukje om te fietsenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 06:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Zo weer naar Utrecht, denk dat ik een fietsje meeneem in de trein om vanmiddag terug te fietsen met dit lekkere weer
En dat in maartquote:
Speciaal voor jou wordt het komende week dan weer een graad of 8quote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:28 schreef RedShoe het volgende:
[..]
En dat in maart![]()
20 graden is overigens wel aan de hoge kant. Maar gaat zeker aangenaam worden.
Zoiets had ik vorige week, een enorme vogelstrontvlek midden op mijn raam. Ik schoonmaken en dacht bij mij zelf. Kut, nu moet ik de andere 3 ook schoonmaken.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Kijk net naar buiten... denk hmm.. die ramen mogen na een jaar weleens weer gewassen worden.... Actie Goa!
Lees ik het Gelders nieuws: Sahara stof in aantocht....
Pfieeuw..... gered
En volgende week vind je wel weer een ander excuusquote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Kijk net naar buiten... denk hmm.. die ramen mogen na een jaar weleens weer gewassen worden.... Actie Goa!
Lees ik het Gelders nieuws: Sahara stof in aantocht....
Pfieeuw..... gered
Wat fijn zeg.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Speciaal voor jou wordt het komende week dan weer een graad of 8
Dat heb ik met mijn parkiet als ze in mijn nek zit te slapen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |