Een uur geleden was het andersomquote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:17 schreef spapaars het volgende:
Zoek de verschillen (zo'n 500)
[ afbeelding ]
zo bijzonder toch, dit is letterlijk wat ze jordy verweten aan het begin van de week, dat hij zichzelf al in de finale zag xDquote:Op vrijdag 7 maart 2025 13:42 schreef Kissingbird het volgende:
Jane; als we het goed spelen kunnen we met zijn vieren naar de finale gaan daar moeten we ff voor zorgen.
Sharice : hmmmm
Ze zegt "als"quote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:19 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
zo bijzonder toch, dit is letterlijk wat ze jordy verweten aan het begin van de week, dat hij zichzelf al in de finale zag xD
hypocrisie ten top weer
Wat ongezellig, hij kan beter even naar het feestvierende FOK gaan.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:21 schreef greysbones het volgende:
Jordy
Het eerste wat ik doe als ik thuis ben de livestream aanzetten kijken of jullie aan het huilen zijn
Jazeker maar zo verwijten ze heen en weer dingen die ze zelf ook doenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:19 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
zo bijzonder toch, dit is letterlijk wat ze jordy verweten aan het begin van de week, dat hij zichzelf al in de finale zag xD
hypocrisie ten top weer
Zitten we daar op te wachten???quote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wat ongezellig, hij kan beter even naar het feestvierende FOK gaan.
ja als..quote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:17 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
Hij woont in Kampen, tegen die tijd zullen ze wel in bed liggen.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wat ongezellig, hij kan beter even naar het feestvierende FOK gaan.
Kampen -A’dam is geen wereldreisquote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:29 schreef Droopie het volgende:
[..]
Hij woont in Kampen, tegen die tijd zullen ze wel in bed liggen.
Ik laat me verrassen voor de vrijdagavond afterparty, maar vorige week dus helemaal niets met die bioscoop en fanpost om 0100 uur.
Gelukkig helemaal willekeurig gekozenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:17 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
Nee maar die zal een bestelling plaatsen bij de McDonalds onderweg , ze je u tegen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |