Dit is niet de eerste keer....Elsa die ze als vertrouwenspersoon had uit gekozen.....was een grote klap in haar gezicht. Zou ook lekker met die mannen blijven, zijn eigenlijk minder vals als de vrouwen daar.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:54 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mwah... ik kan me er wel in vinden. Jij mij genaaid, gebruikt en voorgelogen???
![]()
![]()
en de groeten thuis!
Dat is een x aantal minuten terug op de stream geweest.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:59 schreef Rhosyn het volgende:
Wat is het stil zegt Jolien. Wat wil je delen zegt Jordy.
Jolien wil veel delen met ze maar niet voor heel Nederland..
Oh?
ik hoorde het ook netquote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat is een x aantal minuten terug op de stream geweest.
eigenlijk alle dingen die je nu poost, loopt je stream achter nu? (heb ik wel eens hier)
Ze mag het spelen zoals zij wil......ze vindt ze niet te vertrouwen en wil niet schijnheilig doen....ze heeft het naar haar zin zo.....quote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jolien moet zich niet zo aanstellen , het is een spel.
Ik heb geluid uit van 1 stream en luister naar de ander...en wissel soms dus ja dan loop ik soms achter. Ik heb nu ge f 5 dquote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat is een x aantal minuten terug op de stream geweest.
eigenlijk alle dingen die je nu poost, loopt je stream achter nu? (heb ik wel eens hier)
Spellen spelen om zes uur sóchtends.......quote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:56 schreef Rhosyn het volgende:
Charice denkt dat het volgende thema Back to basics met Slob en alleen maar slob en op de grond slapen...
Jane heeft nog nooit op de grond daar geslapen.
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:55 schreef greysbones het volgende:
Jolien
We zijn te stil
Jordy
Wat wil je delen
quote:
Nope dikke 6 minuten geledenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ow dan loopt het hier wellicht weer eens iets voor op de stream.
Is niet erg he, maar dacht het loopt niet synchroon met wat ik zelf zie nuquote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:01 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik heb geluid uit van 1 stream en luister naar de ander...en wissel soms dus ja dan loop ik soms achter. Ik heb nu ge f 5 d
Ik heb vaker dat ik pas dingen zie als de rest het al ziet of hoort, misschien hebben jullie wat sneller internetquote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ow dan loopt het hier wellicht weer eens iets voor op de stream.
Ik vind er weinig vals aan wat `Elsa, Jane in haar ogen gedaan hebben. Beide spelen het spel. En daarnaast heeft Jane het haar ook meerdere keren verteld.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dit is niet de eerste keer....Elsa die ze als vertrouwenspersoon had uit gekozen.....was een grote klap in haar gezicht. Zou ook lekker met die mannen blijven, zijn eigenlijk minder vals als de vrouwen daar.
Dat kan en het ligt er hier nog aan of ik kijk via de computer of via de tv (tv ligt hier voor op de computer).quote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb vaker dat ik pas dingen zie als de rest het al ziet of hoort, misschien hebben jullie wat sneller internet
dat was gewoon dom, is hetzelfde als of Axel Jordy zou kiezen om hm te vertegenwoordigers en verdedigenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dit is niet de eerste keer....Elsa die ze als vertrouwenspersoon had uit gekozen.....was een grote klap in haar gezicht. Zou ook lekker met die mannen blijven, zijn eigenlijk minder vals als de vrouwen daar.
Ik doe ook alles via pcquote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat kan en het licht er hier nog aan of ik kijk via de computer of via de tv (tv ligt hier voor op de computer).
Zoo bruine koppies buiten al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |