SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Dat wordt ff doordrinkenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:29 schreef Ama het volgende:
Oh oeps ik had nog melk. Nu heb ik 5 liter.!
Nou dan ga ik voor de optie even wat minder cola en meer melk.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:30 schreef essnhills het volgende:
En dingen zoals broodpudding maken ofzo
Breng ons nu niet op ideeën..quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:33 schreef DeZwabber het volgende:
Oh thank god I was even bang voor nog een meet TT.
Chill!quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
Terug op het werk en ik mag zo naar huis er is toch niks te doen ook niet om te bezorgen, dus mag ik naar huis zonder verlof aan te vragen
Ik heb je rugquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:33 schreef DeZwabber het volgende:
Oh thank god I was even bang voor nog een meet TT.
Daarom zeg ik het nu pas.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Breng ons nu niet op ideeën..
Eenschquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom chocolade verpesten door er al die rare smaakjes aan toe te voegen.
En nu hopen dat dit een rustig topic is zodat het onderwerp weer vergeten is bij het volgende deelquote:
Gewoon over eten pragen en niemand denkt er meer aan.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
En nu hopen dat dit een rustig topic is zodat het onderwerp weer vergeten is bij het volgende deel
Ik doe heel voorzichtigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |