https://pers.bnnvara.nl/s(...)resenteren-bar-laat/quote:Vanaf 26 augustus 2024 kunnen kijkers op maandag- tot en met donderdagavond de dag afsluiten met ‘Bar Laat’ op NPO 1. De nieuwe late night talkshow van BNNVARA wordt om en om gepresenteerd door Sophie Hilbrand en Jeroen Pauw. Tim de Wit complementeert het team als vaste invalpresentator en zal in de maanden januari en februari de presentatie met Sophie afwisselen.
Vanuit de Hilversumse studio met publiek voeren Sophie, Jeroen en Tim het gesprek van de dag en wordt de kijker bijgepraat over actualiteit, kunst, cultuur en sport. En natuurlijk is er in Bar Laat ook alle ruimte voor muziek.
Tim: “Ik vind het een te gekke kans om met het team van Bar Laat naast Sophie en Jeroen aan de slag te gaan op de late avond. Met alle ontwikkelingen in de huidige actualiteit, verheug ik me erg op dit nieuwe avontuur.”
Tim de Wit is daarnaast presentator van de VPRO-programma’s Bureau Buitenland en Europa Draait Door.
Bar Laat is vanaf 26 augustus iedere maandag- tot en met donderdagavond vanaf 22.15 uur te zien bij BNNVARA op NPO 1.
Langer daar hoor, en nog familie daar natuurlijk.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:36 schreef Firuze60 het volgende:
Ja, jesusmina, als Oekraine kenner, terwijl ze hier al 100 jaar woont.
Ik begreep dat VK dat al doet.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:51 schreef svann het volgende:
Kan dat benodigde bedrag voor wapens en dergelijken niet 'geleend' worden van het verbeurde russische kapitaal?
Alleen van de rente neem ik aan, en dat vinden sommigen al bedenkelijk.
Heel triest, maar we kunnen Oekraïne toch niet laten verzuipen?quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:48 schreef Firuze60 het volgende:
Hoe triest, investeren in defensierotzooi.
Die schijnheil en opportunist is al decennia niet te vertrouwen met zijn ondemocratische partij.quote:Op donderdag 6 maart 2025 23:01 schreef monkyyy het volgende:
Ik vertrouw Geert "Ik draag het hier met trots. Een Russisch-Nederlandse vriendschapsspeld" Wilders voor geen meter.
Zo te horen nog niet echt.quote:Op maandag 10 maart 2025 22:47 schreef monkyyy het volgende:
Oh, het is wel ons probleem, kunnen die lui niet lekker terug naar Syrie
Een econometrist moet ergens achteraf dingen uitrekenen. Geen beslissingen over oorlog en vrede nemen misschien.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:34 schreef svann het volgende:
In starre regeltjesman Omtzigt zat geen milimetertje rek.
Ondanks de veiligheidscrisis in Europa, gewoon business as usual.
Het telt wel op.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:52 schreef NoCigar het volgende:
Wat was dit ook weer?
https://nos.nl/artikel/22(...)ige-praten-over-mh17
20 in de kamer, paar weken terug 3 in de peilingen en nu? Very low, very sad!quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:34 schreef svann het volgende:
NSC heeft nog steeds achterban nu het zich bij zulk slecht stemgezelschap aangesloten heeft?
Omtzigt had weg moeten blijven, van Vroonhoven deed het veel beter.quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:41 schreef monkyyy het volgende:
20 in de kamer, paar weken terug 3 in de peilingen en nu? Very low, very sad!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als niemand lullig de pineut is of een rotsmak maakt, kan het wel leuk zijn.quote:Op woensdag 12 maart 2025 23:11 schreef NoCigar het volgende:
Ik heb al een paar keer moeten glimlachen.
Ik kan zijn voornaam niet vinden. Er deed ook een van Lennep aan mee. Die was ook van adel.quote:Op woensdag 12 maart 2025 23:04 schreef NoCigar het volgende:
Doe toch een beetje afbraak aan de adellijke titel van Epje, dat ie daar aan meegewerkt heeft.
Epje was (thuis of zo, vroeger) de bijnaam van Eppo, zo vertelde hij ooit.quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kan zijn voornaam niet vinden. Er deed ook een van Lennep aan mee. Die was ook van adel.
Zoals André eigenlijk Kivon heet. Je zou het eerder andersom verwachten.quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:55 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Epje was (thuis of zo, vroeger) de bijnaam van Eppo, zo vertelde hij ooit.
Watquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:10 schreef svann het volgende:
Vanavond met Sophie:
Crisisoverleg in Den Haag
In Den Haag is de hele dag crisisoverleg gaande. Premier Schoof wil de plannen voor Europese herbewapening doorzetten, maar de coalitiepartijen keerden zich tegen dat plan. Zijn ze er vandaag uitgekomen? Voormalig Minister van Buitenlandse Zaken Halbe Zijlstra en politiek verslaggever Elodie Verweij, schuiven aan en reageren.
Poetin gaat akkoord met staakt-het-vuren en Rutte op bezoek bij Trump
President Poetin heeft vandaag op een persconferentie laten weten dat hij een bestand met Oekraïne wil, mits dat ‘duurzaam’ is. Wat bedoelt Poetin precies met een ‘duurzaam bestand’ en wat zou dat betekenen voor de toekomst van Oekraïne? Ondertussen bracht Mark Rutte vandaag voor het eerst als NAVO-baas een bezoek aan het Witte Huis. Nu Trump zijn bondgenoten in de steek laat en de NAVO onder zware druk zet, komt de ontmoeting met de Amerikaanse president op een kritiek moment. Kan Rutte de trans-Atlantische relatie nog redden? We bespreken het met D66-Tweede Kamerlid Jan Paternotte, Rusland-deskundige Helga Salemon en oud-commandant Landstrijdkrachten Mart de Kruif.
Aaf Brandt Corstius over het taalgebruik in de Tweede Kamer
“In gelul kun je niet wonen”, zei oud-politicus Jan Schaefer tijdens de wooncrisis in de jaren ’70. Dat is een waarheid als een koe, maar als columnist kun je er zowel van genieten als je eraan ergeren. Dat geldt ook voor Aaf Brandt Corstius, die elke dinsdag naar Den Haag afreist om het vragenuurtje bij te wonen. Wat zegt de politiek écht, en wat is pure theater? Haar observaties vanaf de publieke tribune zijn nu gebundeld in het boek ‘Ik ga toch iets zeggen: ABC in Den Haag.’
Ik kijk terug vanavond.
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 22:32 schreef NoCigar het volgende:
Trump is Neville Chamberlain al lang voorbij.
Lijkt me te erg om te gaan kijken.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 22:48 schreef NoCigar het volgende:
Nog niet gezien. Ik zie nu dat het boven de Netflix-pulp uitstijgt afgaande op de acteur.
Boiling Point had dat ook, elke afl. één shot. Met dezelfde acteur.
Oh, Boiling Point is van dezelfde maker. Een hele film in één shot, en daarna nog een serie.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 22:48 schreef NoCigar het volgende:
Nog niet gezien. Ik zie nu dat het boven de Netflix-pulp uitstijgt afgaande op de acteur.
Boiling Point had dat ook, elke afl. één shot. Met dezelfde acteur.
Ja, daarom liet ik het ook maar even liggen.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 22:50 schreef svann het volgende:
[..]
Lijkt me te erg om te gaan kijken.
Vreselijk deprimerend.
Precies, ren maar eens met 30 kmh tegen een muur aan.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 22:59 schreef svann het volgende:
Dertig kilometer per uur geeft nog een aardige klap.
FTFY, die is erger.quote:Op woensdag 19 maart 2025 22:31 schreef NoCigar het volgende:
Waarom toch telkens die Eerdmans weer uitgenodigd? Een groter weekdier is er niet in de Nederlandse politiek. Gideon van Meijeren is nog beter dan hem.
Wie?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:26 schreef monkyyy het volgende:
Ik kan niet meer naar Jan Sagter kijken zonder aan iemand anders te denken
Dat was hem belooft toen hij zich bekeerde. Nu is hij teleurgesteld en razend.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:33 schreef monkyyy het volgende:
Die conservatief Christelijke man die denkt de hele dag na over groepsmasturbaties, raar.
Lilian Marijnissenquote:
Als niemand er consequenties aan verbindt zijn er geen consequenties, bizar genoeg.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:42 schreef monkyyy het volgende:
Dit is een groter schandaal dan Hillary haar emails. Maar dankzij de propaganda machine van Social media zijn we dit over een paar dagen alweer vergeten.
De teksten over Europa gaan we echt niet vlug vergeten.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:42 schreef monkyyy het volgende:
Dit is een groter schandaal dan Hillary haar emails. Maar dankzij de propaganda machine van Social media zijn we dit over een paar dagen alweer vergeten.
En dat hij dan net te weinig kerosine heeft om weer thuis te komen?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:53 schreef NoCigar het volgende:
Zou het haalbaar zijn om Vance in Europa en Groenland tot personage non grata te verklaren, al dan niet formeel? Telkens zijn vliegtuig op het laatste moment niet.aten landen e.d?
Notariële aktes moeten ondertekenen voor de daad, dat haalt wel de romantiek er een beetje uit.quote:Op woensdag 26 maart 2025 22:52 schreef svann het volgende:
Tegenwoordig moet er toch expliciet in drievoud toestemming gegeven worden?
Maar wat er nou aan is om iemand achterbaks te nemen in plaats van gezellig te krijgen?quote:Op woensdag 26 maart 2025 22:57 schreef monkyyy het volgende:
Notariële aktes moeten ondertekenen voor de daad, dat haalt wel de romantiek er een beetje uit.
Hij wordt oud, maar vooral: hij heeft al een jaar of vijf ongeneeslijk kanker.quote:Op donderdag 27 maart 2025 00:42 schreef Radegast het volgende:
Vond Xander van der Wulp wat nerveus.
En wat zag Ron Fresen er slecht uit.
Ja, als gast.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:21 schreef monkyyy het volgende:
Krijgen we weer Pauw vanavond vanwege het overlijden van Loretta?
Blijkbaar.quote:Op donderdag 27 maart 2025 22:43 schreef NoCigar het volgende:
Is het nou ooit gebeurd dat visum aanvragen van transgenders geweigerd zijn in de Verenigde Staten?
O nee, dat was alleen nog maar de vooruitblik.quote:Op donderdag 27 maart 2025 22:28 schreef svann het volgende:
Dat waren Pauw's gastminuten alweer.
Dierbare herinneringen aan Loretta zo te zien.
Geen voorbeeld dus? Ik kreeg een beetje interessant-doen-vibes bij die d'66- dame. Ik zeg niet dat het onmogelijk is maar ik denk eerder dat gewooon niemand iets kan schelen wat zij doet.quote:Op donderdag 27 maart 2025 22:50 schreef svann het volgende:
[..]
Blijkbaar.
Deze dames zijn natuurlijk op Google te vinden door hun politieke of sociale activiteiten.
Komt er een geboortebewijs kijken bij het aanvragen van een visum?
De podcast is geweldig. Ik bedoel met Jeroen Vullings. Of is dat geen podcast ?quote:Op woensdag 26 maart 2025 23:09 schreef svann het volgende:
Fijne politiek verslaggever en podcastmaker.
Xander dus.
Henk ?quote:Op maandag 31 maart 2025 22:43 schreef monkyyy het volgende:
Weet iemand hoe de broer van Foppe de Haan heet? Dat was mijn groep 7 docent, weet alleen de voornaam niet
Zou kunnen, geen ideequote:
Er moet een keer mooiste jongen komen.quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:58 schreef svann het volgende:
Aan het mooiste meisje van de klas mag je alleen meedoen als je een enorme tragedie hebt meegemaakt.
(Valt me op als vluchtig langs zapper.)
Heerlijke soap. Ik zit er klaar voor. Het mag natuurlijk niet te lang meer duren, voor Nederland echt wordt beschadigd.quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:30 schreef svann het volgende:
Faber houdt volgens afspraak met Wilders haar poot stijf, want ophef is zetels.
Een motie van wantrouwen van de oppositie schiet ook niet op.
Ik denk niet dat het zo werkt.quote:Op woensdag 2 april 2025 23:16 schreef svann het volgende:
Trump moet toch kunnen waarderen dat een ander ook goed kan onderhandelen?
Ze gaan maar een paar % van de totale tijd vreemd natuurlijk.quote:Op woensdag 2 april 2025 23:20 schreef monkyyy het volgende:
Mannen die vreemd gaan moet je nooit vertrouwen
Dit lees ik inmiddels in 90 % van de topics die vroeger storm liepen. Het is de trieste waarheid. Het ligt niet aan Bar Laat, VI, Eva, Studio Voetbal etc.............. Het ligt aan FOK!quote:
Ook.quote:Op donderdag 3 april 2025 23:01 schreef monkyyy het volgende:
Het echte bloedbad vindt plaats op de aandelenbeurs
Onzin, het ligt m.i. niet aan dit forum, waarom zou je op Fok gaan posten terwijl je zelf een eigen youtube kanaal kan beginnen? Of op X mee blaten in je eigen bubbel?quote:Op woensdag 2 april 2025 23:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit lees ik inmiddels in 90 % van de topics die vroeger storm liepen. Het is de trieste waarheid. Het ligt niet aan Bar Laat, VI, Eva, Studio Voetbal etc.............. Het ligt aan FOK!
Dat bedoel ik te zeggen. Het is algemeen. Daarom lekker hier blijven posten. Is wel zo knus. Terwijl ik niks met gezelligheid heb.quote:Op donderdag 3 april 2025 23:22 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Onzin, het ligt m.i. niet aan dit forum, waarom zou je op Fok gaan posten terwijl je zelf een eigen youtube kanaal kan beginnen? Of op X mee blaten in je eigen bubbel?
Een forum als dit is uiteindelijk dood.
Weer een knauw voor de pensioenpotten na 2008 en Covid.quote:Op maandag 7 april 2025 22:19 schreef monkyyy het volgende:
Heel goed dat we het even op het échte bloedbad, op de beurs, gaan hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |