SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Cgt veel gedaan ja. Maar het hielp maar een beetje. Zoals die gedachte schema's. Maar dat helpt alleen bij concrete problemen. En mijn pijn is constant en niet concreet. Het kan verergerd worden door gedachten maar gedachten zijn nirt de oorzaak.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:59 schreef KoningWouter het volgende: [..] Oh je zit dus met gedachten die jou doen lijden. Daar kun je heel goed op schieten met CGT, heb je dat wel eens geprobeerd?
:')![]()
Trusten!quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:02 schreef ToT het volgende:
Ja ben zwaar in aan het kakken.
Tabee, & een prettige dinges!
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
whah zal wel meevallen denk? er is hier geen onderwerp?quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Joh gast, als je serieus over psychologische problemen wil lullen zit je hier op het juiste adres tussen het bolken door, maar je maakt het ons echt niet makkelijk om je problemen serieus te nemen tussen de opmerkingen door van dat we je dankbaar moeten zijn en dat je de waterkraan dicht wil draaien terwijl er geile zustertjes een katheter in je pielemuisje aan het aanbrengen zijn en een oppashond bij je zus is weggerend de duinen in waarvoor de juten op stel en sprong dat gebied moeten gaan afkammen enzo.
Hoe meer relaxed je doet, hoe leuker mensen met je om zullen gaan en hoe meer men op je ÉCHTE problemen in gaat i.p.v. lullen over dat je andermans vriendinnetje probeert in te pikken of met een jong grietje wil gaan batsen enzo.
Laat die onzin gewoon weg, en praat over je echte diepere problemen.
En oh ja: bolk!
Kan ook wel zeggen over alles waar ik van denk bullshit enzo en boeit niemand wat. maar je spreekt voor jezelf;f nu.Do what you love, love what you do!![]()
Zijn jullie nu nog aan het praten. Of weer aan het praten?quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Cgt veel gedaan ja. Maar het hielp maar een beetje. Zoals die gedachte schema's. Maar dat helpt alleen bij concrete problemen. En mijn pijn is constant en niet concreet. Het kan verergerd worden door gedachten maar gedachten zijn nirt de oorzaak.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
ik praat over diepre problemen trouwens. maar al met al. denk ook niet altijd de plek hier.
kweet niet?Do what you love, love what you do!![]()
Dacht dat je niet op FOK! Zou komen als je in het ziekenhuis wasquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ah zo, afschuwelijk dat je dat zo mee moet maken man. Bewustzijn is een fucked up iets wat soms helemaal de verkeerde kant op slaat. Ik heb het ook. Ben ook aan het dempen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Cgt veel gedaan ja. Maar het hielp maar een beetje. Zoals die gedachte schema's. Maar dat helpt alleen bij concrete problemen. En mijn pijn is constant en niet concreet. Het kan verergerd worden door gedachten maar gedachten zijn nirt de oorzaak.![]()
Nee, maar had jou al geciteerd eerst zien dan gelovenquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dacht dat je niet op FOK! Zou komen als je in het ziekenhuis wasvooraf leek het of ik elke seconde bij m'n meisjes zou zijn maar ik kan toch niks
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Sint kwam net even gezellig langsquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zijn jullie nu nog aan het praten. Of weer aan het praten?![]()
![]()
het praten om het praten mss dot. hahaquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zijn jullie nu nog aan het praten. Of weer aan het praten?
naja het maakt mij ook niet zo heel veel uit, want ben wel eerlijk enzo.
Maargoed ik bemerk beetje dat jullie me zat zijn om over gevoelens en dingen te praten. dus hou me maar ff afzijdig.Do what you love, love what you do!![]()
@ToT spreekt ook voor mijquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:02 schreef kree het volgende:
[..]
whah zal wel meevallen denk? er is hier geen onderwerp?
Kan ook wel zeggen over alles waar ik van denk bullshit enzo en boeit niemand wat. maar je spreekt voor jezelf;f nu.![]()
idd vermaak jullie maar komende tijd met elkaar bolk enzo. echt. LOL
als ik dat lees denk ik alweer, naja of niemand wil eerlijk zijn ofzo. of gewoon om te laten merken ben er nog en zoek aandacht.Do what you love, love what you do!![]()
Ik kom net binnen. Was er niet vanavond dus geen idee waar het over gaatquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:05 schreef kree het volgende:
[..]
het praten om het praten mss dot. haha
naja het maakt mij ook niet zo heel veel uit, want ben wel eerlijk enzo.
Maargoed ik bemerk beetje dat jullie me zat zijn om over gevoelens en dingen te praten. dus hou me maar ff afzijdig.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
volgens mij is iedereen eerlijk hierquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:07 schreef kree het volgende:
als ik dat lees denk ik alweer, naja of niemand wil eerlijk zijn ofzo. of gewoon om te laten merken ben er nog en zoek aandacht.![]()
![]()
wat heeft dit met eerlijkheid te maken?quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:07 schreef kree het volgende:
als ik dat lees denk ik alweer, naja of niemand wil eerlijk zijn ofzo. of gewoon om te laten merken ben er nog en zoek aandacht.![]()
Had ie wat te strooien met zijn pietequote:Op donderdag 6 maart 2025 22:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Sint kwam net even gezellig langsUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Jouw set heeft mijn brein gehealed hemaquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Had ie wat te strooien met zijn piete![]()
er is niks aan de hand eigenlijk. maarja ik ben het weer neit zo eens met topic dan vullen over bolk enzo en dat niemand eigenlijk wat verteld. en als ik het doe krijg ik altijd weer commentaar.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kom net binnen. Was er niet vanavond dus geen idee waar het over gaat
ik verhuis ff naar de buren.
Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: